Innsett i Mai :)

Hei, damer:) Er i gang med vårt første IVF, og viss alt går etter planen blir det uttak fredag 1.mai og innsett mandag 4.mai:) Jeg har født to IVF barn tidligere, men dette er min samboers første forsøk, så vi er veeeeldig spente:)

Skjønner godt at du er spent ja :D Jeg har uttak førstkommende onsdag, og innsett samme dag som deg :) Hvor hører du til? Masse lykke til!

Jeg er godt i gang med Puregon sprøytene, gikk lettere enn jeg trodde å sette de :-D skal bare ta det frem til 29/4 og 28/4 begynner jeg på Orgalutran. :-) UL 30/4, så da regner jeg med å få vite tidspunkt for uttak og innsett:-D

Skjønner godt at du er spent ja :D Jeg har uttak førstkommende onsdag, og innsett samme dag som deg :) Hvor hører du til? Masse lykke til!
Spennende!!:)
Jeg hører til på Hausken:)
Du da?:)

Hvordan går det med stimuleringen damer? Noen som merker noe action inni der;)?

Hvordan går det med stimuleringen damer? Noen som merker noe action inni der;)?
Jeg er på nedregulering og kjenner eggstokkene mine skrumper inn som en gammel dame. Hehe :) Forhåpentligvis sprøytestart på fredag:)

Hehe.. Jeg har gått på sprøyter en uke nå, og har egentlig ikke kjent så mye før i går kveld;) Da vi hadde sex i går merket jeg veldig godt at det er noe som er under stimulering der inne for å si det slik ;) Hehe.. Gleder meg til UL i morgen. Da får vi endelig bekreftet om det blir uttak fredag eller mandag:)

Jeg gikk på sprayen i 19 dager før jeg begynte på sprøytene, nå er jeg på dag 7 med sprøytene å dag 26 med sprayen så er ferdig 1. Mai! Merket at når jeg begynte med sprøytene at noen symptomer fra sprayen ble ikke så sterke å merker godt at det skjer noe der nede å har en god magefølelse;) gleder meg mest til å bli ferdi med sprayen sprøytene er trosalt bare 1 gang til dagen jaffal i min protokoll, går rundt med følelsen av at du alltid har glømt noe liksom å ikke minst bivirkningene! Spennende tid, lite søvn å masse sommerfugler i magen! Glad jeg har en jobb å gå til for å glemme litt

Merker ingen ting av sprøytene enda... Eneste er at jeg de siste dagene har hatt lett hodepine på kvelden, litt små kvalm, men om det er tilfeldig eller pga behandlingen aner jeg ikke. Er i hvertfall ikke plagsomt foreløpig :-)

Jeg har gått på sprøyter siden fredag. Merker det på hodet, har litt murrende hodepine. Føler meg også litt uvel/kvalm, spesielt i dag når jeg har vært på jobb hele dagen.

Veldig spent på første UL-kontroll i morgen! Håper det er noen egg der:chicken:

Jeg har gått på sprøyter siden fredag. Merker det på hodet, har litt murrende hodepine. Føler meg også litt uvel/kvalm, spesielt i dag når jeg har vært på jobb hele dagen.

Veldig spent på første UL-kontroll i morgen! Håper det er noen egg der:chicken:
Lykke til imorgen! :-D
Vært på jobb, og her er det kaos.. Slitsomt i disse dager...
Hvilke tanker har dere om arbeidsplassen og rugetiden?
Jeg jobber på et sted med mye stress. Høyt tempo, og slitsom både fysisk og psykisk..

Nå er det bare noen timer til jeg skal ha uttak :) Gruer meg ikke i det hele tatt. Har gjennomgått en del operasjoner og inngrep, så det er nok derfor.

Fru88: jeg blir sykemeldt frem til testdato... Det var legen som sa at jeg skulle være det. Ble veldig overrasket! Jeg ble det fordi min jobb også er stressende og fysisk krevende. Pluss at jeg jobber tre skift.

Nå er det bare noen timer til jeg skal ha uttak :) Gruer meg ikke i det hele tatt. Har gjennomgått en del operasjoner og inngrep, så det er nok derfor.

Fru88: jeg blir sykemeldt frem til testdato... Det var legen som sa at jeg skulle være det. Ble veldig overrasket! Jeg ble det fordi min jobb også er stressende og fysisk krevende. Pluss at jeg jobber tre skift.
Så spennende! Lykke til <3
Jeg skal høre med legen min jeg. Jobber også tre-skift. Er bare første forsøk, men vil jo gjøre alt for at det skal gå bra :-)

Lykke til imorgen! :-D
Vært på jobb, og her er det kaos.. Slitsomt i disse dager...
Hvilke tanker har dere om arbeidsplassen og rugetiden?
Jeg jobber på et sted med mye stress. Høyt tempo, og slitsom både fysisk og psykisk..
Takk!
Hadde det ikke vært for at jeg skal være lenge borte fra slutten av rugetiden, ville nok jeg også blitt sykmeldt. Sånn som det ser ut nå har jeg to korte uker foran meg, pga uttak i neste uke, og helligdager uka etterpå. Støtter deg om du velger å skaffe sykemelding:-)

Så bra at du ikke gruer deg, da blir det sikkert ikke så ille:-) Masse lykke til! Håper de finner mange gode egg:D

Så spennende! Lykke til <3
Jeg skal høre med legen min jeg. Jobber også tre-skift. Er bare første forsøk, men vil jo gjøre alt for at det skal gå bra :-)

Jeg var hos legen i går og diskuterte sykemelding. Det var helt uproblematisk, sa hun :)

I morgen skal vi inn på kontroll å se om eggene ser fine ut og planlegge uthenting;) er det tilfelle at di ikke kan finne noen bra egg?

I morgen skal vi inn på kontroll å se om eggene ser fine ut og planlegge uthenting;) er det tilfelle at di ikke kan finne noen bra egg?
Skal inn på kontroll og planlegging vi også :-D Ligger likt i løypa vi da :-)

Back
Topp