B
Bethlisa
Guest
Dere med fryseforsøk får dere blødninger selv om dere går på progynova? Er på rugedag 10 og negativ test ..
Trist med negativ test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere med fryseforsøk får dere blødninger selv om dere går på progynova? Er på rugedag 10 og negativ test ..
Skal du ikke ta blodprøve for å bekrefte/avkrefte? Vet at tr ofte blir utsatt på progynova, men ikke i deg uendeligeDere med fryseforsøk får dere blødninger selv om dere går på progynova? Er på rugedag 10 og negativ test ..
Off, vet hvordan det er! Lykke til i alle fall!Jupp blodprøve på onsdag, ikke mye håp akkurattenker allerede på neste fryseforsøk.
Oi. Hvorfor så sent? Fikk testedato 10/02 jeg. Tester 9, for da har jeg hele dagen fri![]()
Så bra vi er flere som ligger likt! Hadde innsett onsdag 27.01. Første IVF ja, da aller første ble avbrutt.Samme testdato her! Jeg tester nok også 9. Fryseforsøk i naturlig syklus, hadde innsett på fredag. Går bare og kjenner etter nåHva med deg? Det er første ivf?
Åssen gikk det.?Jupp blodprøve på onsdag, ikke mye håp akkurattenker allerede på neste fryseforsøk.
Ikke mist håpet ! Mange som ikke har symptomer så tidlig ! Dette skal gå braRugedag 6 her..og fikk plutselig en vond følelse at det ikke går..håper den følelsen forsvinner, for jeg vil at det skal gåingen symptomer her..annet enn litt luftplager på kvelden av lutinusen...åssen går det med dere andre rugere?
Så leit...men godt å komme i gang uten for mye venting.Negativt ! Er så glad jeg forberedte meg litt med de negative testene .Hopper over til februar gruppen, er så heldig som kan starte opp med fryseforsøk igjen ved første blødning ! Lykke til alle rugere ! <3
Negativt ! Er så glad jeg forberedte meg litt med de negative testene .Hopper over til februar gruppen, er så heldig som kan starte opp med fryseforsøk igjen ved første blødning ! Lykke til alle rugere ! <3
vet..har noen forsøk bak meg, men magefølelsen har alltid stemt...desverre. men håper den endrer seg, er vel redselen som og tar over....Ikke mist håpet ! Mange som ikke har symptomer så tidlig ! Dette skal gå bra![]()
Så bra vi er flere som ligger likt! Hadde innsett onsdag 27.01. Første IVF ja, da aller første ble avbrutt.
Går på Lutinus, så kan ikke kjenne på bivirkningene da jeg har masse pga medisinenHvor mange forsøk har du hatt?
![]()
Spennende med naturlig da. Kjenner jeg godt kunne ha klart meg uten alle medisinene. Men kun 4 dager igjen på Lutinus nå, så da går siste dagene fortVi har hatt 2 ferskforsøk, og fikk ei jente i 2014 på det siste av demNå i høst begynte vi å bruke av de eggene vi fikk på frys, 5 totalt. Andre fryseforsøk nå. Første gang naturlig. Veldig greit å slippe Lutinus! Off, man blir lei av det!:/
Klarte ikke la være, hadde så god følelse, så jeg testet i dag etter innsett av frys forrige fredag!
Vis vedlegget 160521
Måtte det vare hele veien denne gang!
Woohoo!! Fantastisk med gode nyheter på en fin lørdag!!! Gratulerer så mye, håper den klorer seg fastKlarte ikke la være, hadde så god følelse, så jeg testet i dag etter innsett av frys forrige fredag!
Vis vedlegget 160521
Klarte ikke la være, hadde så god følelse, så jeg testet i dag etter innsett av frys forrige fredag!
Vis vedlegget 160521