Innsett i Januar 2016

Velkommen :)

Det kommer an på hvor mange ganger man må til ul for eksempel, men prøvene tok jeg når jeg hadde ferie siden det passet med hvor jeg var i syklusen. Forsamtalen var jeg hos "legen". Måtte ha laparoskopi operasjon, og da sa jeg det som det var, siden det er er flere grunner til atomanlegg har det. Så hadde jeg legetimer de gangene ul var i jobbtiden og på uttak har jeg tatt en sykedag. Kommer aldri til å fortelle noen på jobb om dette her :)

Sjefen din har ingen rett til å vite hvorfor du skal. Du skal varebil legen, og det holder i massevis på vanlig ul. Hva du velger å si ved uttak måned nesten vurdere :)
Det vil si man er borte fra jobben i hvert fall 4-6 ganger? Hva sier du da til sjefen? At du har legetime? At du har avtaler? At du kan ikke komme den dagen?

Det vil si man er borte fra jobben i hvert fall 4-6 ganger? Hva sier du da til sjefen? At du har legetime? At du har avtaler? At du kan ikke komme den dagen?

Tannlegetime der jeg må tilbake,legetime osv.. det gjelder å være kreativ ☺ nå er det ikke alle som trenger flere kontroller, og prøver tas lenge før forsamtale, og forsamtale er mange ganger måneder før første forsøk. Dessverre tar alt tid :/ hvor er du i løypa nå da? Har det blitt sendt henvisning fra fastlege? :)

Tannlegetime der jeg må tilbake,legetime osv.. det gjelder å være kreativ ☺ nå er det ikke alle som trenger flere kontroller, og prøver tas lenge før forsamtale, og forsamtale er mange ganger måneder før første forsøk. Dessverre tar alt tid :/ hvor er du i løypa nå da? Har det blitt sendt henvisning fra fastlege? :)
Jeg fikk time til forsamtalen i april. Så jeg er egentlig langt bak etter dere i løypa.

Det tok fire måneder hos meg også før vi fikk forsamtale :/ håper du får komme raskt i gang etter forsamtalen :) jeg måtte ha laporoskopi operasjon så jeg fikk ikke første forsøk før 5 mnd etter :/ håper det går raskere for deg :)

Blir det uttak på deg imorgen? :)
Så du hadde kommentert på dagboken også. Men for ordens skyld så skriver jeg her å:D
Uttaket blir på mandag, det så fint ut i går, men han ville at jeg skulle gå på sprøyter en dag til. Skal sette ovitrelle i kveld:) nå er det bare å krysse fingre for at gullegget er samarbeidsvillig:p

Blir det uttak på deg imorgen? :)
Så du hadde kommentert på dagboken også. Men for ordens skyld så skriver jeg her å:D
Uttaket blir på mandag, det så fint ut i går, men han ville at jeg skulle gå på sprøyter en dag til. Skal sette ovitrelle i kveld:) nå er det bare å krysse fingre for at gullegget er samarbeidsvillig:p

Puppene er så ømme av lutinus! Rugedag 3 og en uke igjen til første test :)
Krysser fingrene for deg :) artig at vi har barn på nesten samme alder og begge er i gang med søskenforsøk :) skal vel ha innsett i uken som kommer om egget overlever tining :)

Krysser fingrene for deg :) artig at vi har barn på nesten samme alder og begge er i gang med søskenforsøk :) skal vel ha innsett i uken som kommer om egget overlever tining :)

Har vi det? Så artig:) når er din første født? Jeg hører til august 2014, hvis jeg blir gravid denne gangen blir det slutten av september 2016.
Lykke til med innsett til uka:)

Jeg skulle og ha innsett av frys først, egget overlevde opptining (så det er fullt mulig at de gjør det:) ) men de klarte å sprekke det når de skulle behandle det dagen før innsett. Vi hadde bare ett egg på frys så det ble å starte helt på nytt når det ikke ble noe av frys.

Har vi det? Så artig:) når er din første født? Jeg hører til august 2014, hvis jeg blir gravid denne gangen blir det slutten av september 2016.
Lykke til med innsett til uka:)

Jeg skulle og ha innsett av frys først, egget overlevde opptining (så det er fullt mulig at de gjør det:) ) men de klarte å sprekke det når de skulle behandle det dagen før innsett. Vi hadde bare ett egg på frys så det ble å starte helt på nytt når det ikke ble noe av frys.
Juli 14, og om det går nå, blir det termin i starten av oktober :)

Ferdig!!! Fikk ut 15 egg:D og uttaket gikk som en drøm! Nå er det bare å grue seg i 24 timer. Er redd for at det er så mange at kvaliteten er dårligere, men satser på at hvertfall 1 egg er supert!

Gratulerer med godt uttak. Krysser alt for at det er gode egg og at det blir god befruktning :)
Hva slags smertelindring fikk du?

Back
Topp