Masse lykke tilPositiv eggløsningstest i dag. Er på dag 14. Så nå håper vi bare på at egget overlever og at vi får satt det inn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilPositiv eggløsningstest i dag. Er på dag 14. Så nå håper vi bare på at egget overlever og at vi får satt det inn![]()
Det vil si man er borte fra jobben i hvert fall 4-6 ganger? Hva sier du da til sjefen? At du har legetime? At du har avtaler? At du kan ikke komme den dagen?Velkommen
Det kommer an på hvor mange ganger man må til ul for eksempel, men prøvene tok jeg når jeg hadde ferie siden det passet med hvor jeg var i syklusen. Forsamtalen var jeg hos "legen". Måtte ha laparoskopi operasjon, og da sa jeg det som det var, siden det er er flere grunner til atomanlegg har det. Så hadde jeg legetimer de gangene ul var i jobbtiden og på uttak har jeg tatt en sykedag. Kommer aldri til å fortelle noen på jobb om dette her
Sjefen din har ingen rett til å vite hvorfor du skal. Du skal varebil legen, og det holder i massevis på vanlig ul. Hva du velger å si ved uttak måned nesten vurdere![]()
Det vil si man er borte fra jobben i hvert fall 4-6 ganger? Hva sier du da til sjefen? At du har legetime? At du har avtaler? At du kan ikke komme den dagen?
Jeg fikk time til forsamtalen i april. Så jeg er egentlig langt bak etter dere i løypa.Tannlegetime der jeg må tilbake,legetime osv.. det gjelder å være kreativ ☺ nå er det ikke alle som trenger flere kontroller, og prøver tas lenge før forsamtale, og forsamtale er mange ganger måneder før første forsøk. Dessverre tar alt tid :/ hvor er du i løypa nå da? Har det blitt sendt henvisning fra fastlege?![]()
Så du hadde kommentert på dagboken også. Men for ordens skyld så skriver jeg her åBlir det uttak på deg imorgen?![]()
Så du hadde kommentert på dagboken også. Men for ordens skyld så skriver jeg her åBlir det uttak på deg imorgen?![]()
Spennende at du er i gang igjen! Blir bra å begynne på mandag!!Da har endelig TR kommet. Selvfølgelig i helga...Så da må jeg vente til mandag med å ringe, også skal jeg antageligvis sette første sprøyte på mandag
![]()
Krysser fingrene for degPuppene er så ømme av lutinus! Rugedag 3 og en uke igjen til første test![]()
Krysser fingrene for degartig at vi har barn på nesten samme alder og begge er i gang med søskenforsøk
skal vel ha innsett i uken som kommer om egget overlever tining
![]()
Juli 14, og om det går nå, blir det termin i starten av oktoberHar vi det? Så artignår er din første født? Jeg hører til august 2014, hvis jeg blir gravid denne gangen blir det slutten av september 2016.
Lykke til med innsett til uka![]()
Jeg skulle og ha innsett av frys først, egget overlevde opptining (så det er fullt mulig at de gjør det) men de klarte å sprekke det når de skulle behandle det dagen før innsett. Vi hadde bare ett egg på frys så det ble å starte helt på nytt når det ikke ble noe av frys.
Juli 14, og om det går nå, blir det termin i starten av oktober![]()
Ferdig!!! Fikk ut 15 eggog uttaket gikk som en drøm! Nå er det bare å grue seg i 24 timer. Er redd for at det er så mange at kvaliteten er dårligere, men satser på at hvertfall 1 egg er supert!
Så bra!!! Endelig, krysser fingrene for at egget overlever!Da blir det innsett i morra kl 12håper egget overlever opptiningen.
Da blir det innsett i morra kl 12håper egget overlever opptiningen.
Ferdig!!! Fikk ut 15 eggog uttaket gikk som en drøm! Nå er det bare å grue seg i 24 timer. Er redd for at det er så mange at kvaliteten er dårligere, men satser på at hvertfall 1 egg er supert!