Innsett i Januar 2016

Tok like så gjerne kontakt med klinikken for å høre, de sa at eggene var befrukta men kunne ikke si noe om kvaliteten eller noe fordi det ennå er for tidlig. Hun jeg snakket med virket veldig opptatt så jeg fikk meg ikke til å spørre om _alle_ eggene var blitt befruktet.

Ventetiden og det å ikke vite noe med sikkerhet er definitivt det aller verste med dette asså :(
Det er nok det verste ja. Men det blir spennende i morgen å høre hvor mange som var bra. På mitt første uttak fikk jeg 8 egg, 5 befruktet og 3 bra nok til innsett. På uttak nr 2 fikk jeg 4 egg, 2 befruktet og 2 bra nok til innsett. Så du vet aldri!!! Kan fort bli mange gode -- og du trenger bare ett :)

Hei dere!
I november var jeg gjennom et ivf-forsøk som endte negativt.. Nå i januar skal vi i gang med fryseforsøk. Det som bekymrer meg nå er at jeg ikke har hatt blødning siden det negative forsøket (blødning fra 16/11). Jeg har tatt utallige tester, og alle er negative.
I går hadde jeg brunaktig utflod (sorry detaljer) + litt blod, og kontaktet fert.klinikken jeg tilhører. Vi ble enige om ultralyd i slutten av neste uke for å finne ut når jeg kom til å ha eggløsning, da jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. I dag har har blødningen stoppet helt opp!! Hva skjer?? Noen som har vært borti dette? Blir tussete snart!

Hei:) jeg melder meg inn her, kanskje litt sent i og med at jeg hadde uthenting i går og skal ha innsetting i morra:D jeg fikk ut fem egg og alle er blitt befrukta, så blir spennende og se kvaliteten på de i morgen. Første forsøket mitt, så er veldig spent:S

Det er nok det verste ja. Men det blir spennende i morgen å høre hvor mange som var bra. På mitt første uttak fikk jeg 8 egg, 5 befruktet og 3 bra nok til innsett. På uttak nr 2 fikk jeg 4 egg, 2 befruktet og 2 bra nok til innsett. Så du vet aldri!!! Kan fort bli mange gode -- og du trenger bare ett :)

Jeg er godt spent nå ja. Du har helt rett. Trenger bare ett❤️

Hei:) jeg melder meg inn her, kanskje litt sent i og med at jeg hadde uthenting i går og skal ha innsetting i morra:D jeg fikk ut fem egg og alle er blitt befrukta, så blir spennende og se kvaliteten på de i morgen. Første forsøket mitt, så er veldig spent:S

Da har vi innsett samme dag:D jeg har også imorgen og fikk ut 5 egg.
Dette er vårt andre forsøk. Første resulterte i baby :) Det håper jeg det gjør denne gangen også❤️ lykke til! Blir spennende å følge med på deg videre da vi ligger helt likt :)

Da har vi innsett samme dag:D jeg har også imorgen og fikk ut 5 egg.
Dette er vårt andre forsøk. Første resulterte i baby :) Det håper jeg det gjør denne gangen også❤️ lykke til! Blir spennende å følge med på deg videre da vi ligger helt likt :)

I like måte! Merker jeg grugleder meg veldig! Får ikke sove en gang:S hvor hører du til?

Null søvn her........ Jeg er spent, bekymret og gleder meg. Håper på friske flotte egg som har delt seg perfekt, men er bekymret for det motsatte :( Går privat :) enn du?

Jeg hører til på Ullevål:) Mase lykke til i dag! Gleder meg til å høre hvordan det har gått:)

Back
Topp