Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippirugedag 8, 14 DPO
har også tatt hcg i dag, og ny til torsdag
![]()
Gratulerer så mye til dere som har lykkes nå, så utrolig heldige dere er!Og en stor klem til dere andre som har det som meg med negativt svar<3 Vi får trøste oss med at jo flere som blir gravide jo bedre plass og kortere ventetid blir det til oss på klinikkene videre
![]()
Ja min var helt ute med blank test en ukes tid etter jeg tok ovitrelle (dvs rugedag 3-4 for meg). Lykke tilSpm; noen av dere som testet rugedag 7? Var Ovitrelle ute av kroppen da?
Tusen takk!Ja min var helt ute med blank test en ukes tid etter jeg tok ovitrelle (dvs rugedag 3-4 for meg). Lykke til![]()
Det tidligste jeg har testet er 6 dager etter innsett og da var den blankSpm; noen av dere som testet rugedag 7? Var Ovitrelle ute av kroppen da?
Hurraaaa! Kjempefin stigning!Da har jeg fått svar på begge hcg prøveneden på tirsdag var 200 og på i går, torsdag, hadde den steget til 584
![]()
og jg har jo ikke testedag før til mandag.. Jeg har en god følelse denne gangen, og tror jeg skal lure meg over i mai gruppa
![]()
Hurra! GratulererDa har jeg fått svar på begge hcg prøveneden på tirsdag var 200 og på i går, torsdag, hadde den steget til 584
![]()
og jg har jo ikke testedag før til mandag.. Jeg har en god følelse denne gangen, og tror jeg skal lure meg over i mai gruppa
![]()
Da har jeg fått svar på begge hcg prøveneden på tirsdag var 200 og på i går, torsdag, hadde den steget til 584
![]()
![]()
Nå kom TR her.
Nå kom TR her.
Ånei!!! Sender deg en stor klemNå kom TR her.
Sender deg enda en god klem!Ta vare på deg selv. Det skal gå neste gang.
![]()
Ånei!!! Sender deg en stor klemTa vare på hverandre nå. ❤