* Innsett i august *

Bilen startet ikke, blodåra i armen måtte graves etter, fikk parkeringsbot da det tok hundre år med blodprøven og alt det der for en prøve jeg vet er negativ. Jaja, håper frysen kan sitte og at vi ikke må vente for lenge. Lyst til å gå i hi imens.
 
Bilen startet ikke, blodåra i armen måtte graves etter, fikk parkeringsbot da det tok hundre år med blodprøven og alt det der for en prøve jeg vet er negativ. Jaja, håper frysen kan sitte og at vi ikke må vente for lenge. Lyst til å gå i hi imens.

Åh. Så fæl morgen. :( Sender deg en klem
 
Gratulerer til alle dere som er gravide!! :) Heier fra sidelinjen her :D Er selv 4dp2dt. og håper murringer i magen er spirer, ikke Lur(t)inus. :jimlad:

...til alle som har fått negativ test. Stor klem.
 
Gratulerer til alle dere som er gravide!! :) Heier fra sidelinjen her :D Er selv 4dp2dt. og håper murringer i magen er spirer, ikke Lur(t)inus. :jimlad:

...til alle som har fått negativ test. Stor klem.

Heier på spire-murringer hos deg! ♥
 
Tr kom på lørdag, var forberedt på det heldigvis... gråt mine modige tårer allerede torsdag og fredag så tok dette ganske greit i helga. Har ingen på frys så skal ta en tlf i dag og høre når kan starte opp igjen. Noen som har noen formening hvor lang tid det kan ta i mellom 2 forsøk? Uansett gratulerer så mye til alle gravide her inne nå, blir litt mer positiv når jeg ser det går veien for noen :)
 
Da ønsker jeg resten av rugerene lykke til videre, gratulerer til de med positive tester og krysser fingrene for oss det ikke gikk veien for denne gangen. Fikk bekreftet negativ blodprøve og dessverre ikke noe svar på når vi får fryseforsøk da datasystemet er nede. Må vente på svar i posten. Dette er ikke min dag.
 
Da ønsker jeg resten av rugerene lykke til videre, gratulerer til de med positive tester og krysser fingrene for oss det ikke gikk veien for denne gangen. Fikk bekreftet negativ blodprøve og dessverre ikke noe svar på når vi får fryseforsøk da datasystemet er nede. Må vente på svar i posten. Dette er ikke min dag.

Er det mulig. :( :( :( Håper virkelig deg det betyr at du har brukt opp all uflaks nå. ❤️
 
Da ønsker jeg resten av rugerene lykke til videre, gratulerer til de med positive tester og krysser fingrene for oss det ikke gikk veien for denne gangen. Fikk bekreftet negativ blodprøve og dessverre ikke noe svar på når vi får fryseforsøk da datasystemet er nede. Må vente på svar i posten. Dette er ikke min dag.
Ånei!!! Nå ble jeg skikkelig lei meg:( Sender deg en stor klem, og håper dere får tatt fryseforsøk så fort som mulig. ❤❤
 
Tr kom på lørdag, var forberedt på det heldigvis... gråt mine modige tårer allerede torsdag og fredag så tok dette ganske greit i helga. Har ingen på frys så skal ta en tlf i dag og høre når kan starte opp igjen. Noen som har noen formening hvor lang tid det kan ta i mellom 2 forsøk? Uansett gratulerer så mye til alle gravide her inne nå, blir litt mer positiv når jeg ser det går veien for noen :)
Så utrolig leit å høre:( Det er så vondt! Men vips så er det tid for ny runde, og neste gang blir det din tur!! Stor klem til deg! ❤❤
 
Hvilken rugedag er du på? Det er en helt jævlig følelse og helt umulig å forberede seg på. Føler med deg og håper samtidig det er sjans for at testen kan bli positiv enda. Klem![
Takk for det :) løpet er nok kjørt for denne gang. Blir ny oppstart i november med langt regime :)
 
Uff, da kan jeg melde meg inn i gjengen med negative tester i dag. Ikke så lett. Jeg vet ikke når det neste forsøket blir men kanskje oktober med Haugesund. Jeg var godt forberedt på negativ resultat, men hele situasjonen er jo fryktelig vondt hele tiden uansett så det er bare nye grader av depresjon egentlig.

Håper at det nå er slutten på uflaks både for meg og dere andre, og drar nok litt håp fra de som har lyktes! Det kan gå bra for oss andre og... Gir ikke opp enda.
 
Da ønsker jeg resten av rugerene lykke til videre, gratulerer til de med positive tester og krysser fingrene for oss det ikke gikk veien for denne gangen. Fikk bekreftet negativ blodprøve og dessverre ikke noe svar på når vi får fryseforsøk da datasystemet er nede. Må vente på svar i posten. Dette er ikke min dag.
Så utrolig dritt, det skulle jo være din tur denne gangen. Sender deg en stor klem. Livet er virkelig urettferdig noen ganger.
 
Ånei!!! Nå ble jeg skikkelig lei meg:( Sender deg en stor klem, og håper dere får tatt fryseforsøk så fort som mulig. ❤❤
Takk, det er så tøft det her.. Gleder meg til det går litt bedre!
 
Så utrolig dritt, det skulle jo være din tur denne gangen. Sender deg en stor klem. Livet er virkelig urettferdig noen ganger.
Takk! Håper virkelig neste gang sitter.
 
Da ønsker jeg resten av rugerene lykke til videre, gratulerer til de med positive tester og krysser fingrene for oss det ikke gikk veien for denne gangen. Fikk bekreftet negativ blodprøve og dessverre ikke noe svar på når vi får fryseforsøk da datasystemet er nede. Må vente på svar i posten. Dette er ikke min dag.
:( :( :( uff, ikke det jeg hadde planlagt for deg!! Svær diger klem <3 <3
 
Tar imot andre planer med stor takk, håper de gjelder for fryseforsøket vårt!
 
Tar imot andre planer med stor takk, håper de gjelder for fryseforsøket vårt!
Hihi så morro du skulle nevne det, driver nemlig grovkartlegging for planene vedrørende ditt kommende fryseforsøk ;) ;) ;)
 
Back
Topp