* Innsett i august *

Neineinei!! Så leit å høre:( Men når hadde du innsett? Kan det bare være at du tester for tidlig?
Er på rugedag 10, regner innsett som dag 1. Kjenner det på kroppen at det ikke er noe. Tydeligst at jeg ikke har infernalsk hormonmigrene. Testdato er mandag, håper jeg kan avtale fryseforsøk med Riksen da.
 
Skulle egentlig hatt termin 12. September også. Det hjelper ikke på humøret, hadde så håpet å ha en spire på plass før det.
Beklager syting, men det er ingen andre som forstår...
 
Skulle egentlig hatt termin 12. September også. Det hjelper ikke på humøret, hadde så håpet å ha en spire på plass før det.
Beklager syting, men det er ingen andre som forstår...

Du syter ikke, det er jo akkurat dette forumet er til for. Vi forstår. Skjønner veldig godt at du ville ha ny spire før termindato. ❤️❤️❤️ :(
 
Er på rugedag 10, regner innsett som dag 1. Kjenner det på kroppen at det ikke er noe. Tydeligst at jeg ikke har infernalsk hormonmigrene. Testdato er mandag, håper jeg kan avtale fryseforsøk med Riksen da.
Det er jo fortsatt ganske tidlig. Jeg så det ikke før på rugedag 12. Eller 13 med innsett som rugedag 1.
 
Det er jo fortsatt ganske tidlig. Jeg så det ikke før på rugedag 12. Eller 13 med innsett som rugedag 1.
Nei, det er så klart en mulighet for utslag enda. Og om det skjer skal jeg love deg jeg blir sykt glad! :)
 
Blendahvit test i dag og! Ganske sikker på at det ikke klaffet gangen her. Har ingen følelse av og være gravid og har ikke hatt det siden sykehuset ringte og fortalte eggene ikke delte seg som de skulle på tirsdag! ( de lovte og ringe onsdagen før så siden jeg ikke hørte noe regnet jeg med at det gikk bra) hadde så stor tro på at dette skulle gå den rette veien men var ikke forberedt på at dette skulle bli så tungt... Kjedelig at jeg ikke har noen på frys og må gjennom hele greia en gang til. Lykke til alle andre her inne :) håper det blir noen mai-barn til, heier på dere :)
 
Blendahvit test i dag og! Ganske sikker på at det ikke klaffet gangen her. Har ingen følelse av og være gravid og har ikke hatt det siden sykehuset ringte og fortalte eggene ikke delte seg som de skulle på tirsdag! ( de lovte og ringe onsdagen før så siden jeg ikke hørte noe regnet jeg med at det gikk bra) hadde så stor tro på at dette skulle gå den rette veien men var ikke forberedt på at dette skulle bli så tungt... Kjedelig at jeg ikke har noen på frys og må gjennom hele greia en gang til. Lykke til alle andre her inne :) håper det blir noen mai-barn til, heier på dere :)
Hvilken rugedag er du på? Det er en helt jævlig følelse og helt umulig å forberede seg på. Føler med deg og håper samtidig det er sjans for at testen kan bli positiv enda. Klem!
 
Blendahvit test i dag og! Ganske sikker på at det ikke klaffet gangen her. Har ingen følelse av og være gravid og har ikke hatt det siden sykehuset ringte og fortalte eggene ikke delte seg som de skulle på tirsdag! ( de lovte og ringe onsdagen før så siden jeg ikke hørte noe regnet jeg med at det gikk bra) hadde så stor tro på at dette skulle gå den rette veien men var ikke forberedt på at dette skulle bli så tungt... Kjedelig at jeg ikke har noen på frys og må gjennom hele greia en gang til. Lykke til alle andre her inne :) håper det blir noen mai-barn til, heier på dere :)

Så utrolig kjedelig med blendahvit test. :( :(
 
Da har pessimisten blitt en smule optimist :) fikk denne idag :
ImageUploadedByBV Forum1441383757.911358.jpg


Er jo enda litt tidlig er på rd 8, men håper så at egget/eggene fester seg skikkelig, og blir der til Mai :)

sender dere andre med negative tester en klem <3 håper de blir positive snart, vet selv hvor jævlig det er når det ikke går :/
 
Da har pessimisten blitt en smule optimist :) fikk denne idag :Vis vedlegget 134225

Er jo enda litt tidlig er på rd 8, men håper så at egget/eggene fester seg skikkelig, og blir der til Mai :)

sender dere andre med negative tester en klem <3 håper de blir positive snart, vet selv hvor jævlig det er når det ikke går :/

Den er jo kjempefin! Er ikke det OneStep test? De er jo utrolig trege! Jeg fikk positiv digital før jeg fikk ordentlig strek på OneStep! :D

Gratulerer så mye! ♥ Spiren(e) må bli til mai.
 
Da har pessimisten blitt en smule optimist :) fikk denne idag :Vis vedlegget 134225

Er jo enda litt tidlig er på rd 8, men håper så at egget/eggene fester seg skikkelig, og blir der til Mai :)

sender dere andre med negative tester en klem <3 håper de blir positive snart, vet selv hvor jævlig det er når det ikke går :/

Gratulerer så mye :) ser veldig bra ut ❤

Jeg er på rd 8 imorgen, pleier aldri å teste før jeg har passert ikm, men begynner å vurdere det når det er flere som får positiv så tidlig:) men tror ikke at jeg tør, kommer til å angre om den er negativ :p
 
Gratulerer så mye :) ser veldig bra ut ❤

Jeg er på rd 8 imorgen, pleier aldri å teste før jeg har passert ikm, men begynner å vurdere det når det er flere som får positiv så tidlig:) men tror ikke at jeg tør, kommer til å angre om den er negativ :p

Takk :)
Jeg er jo skikkelig testetøs
Pleier alltid å begynne tidlig, så blir ikke så sinnsykt skuffa hvis den er negativ for har holdt på så lenge, så ville kanskje råde deg å vente litt til, eller ha i baktankene at det er mange så tester positivt sent :)
Lykke til uansett ;)
 
Da har pessimisten blitt en smule optimist :) fikk denne idag :Vis vedlegget 134225

Er jo enda litt tidlig er på rd 8, men håper så at egget/eggene fester seg skikkelig, og blir der til Mai :)

sender dere andre med negative tester en klem <3 håper de blir positive snart, vet selv hvor jævlig det er når det ikke går :/

Gratulere så masse :D :D
 
I dag kom det litt slim på papiret når jeg var på do. Hva er det for noe da? :eek:
 
Den er jo kjempefin! Er ikke det OneStep test? De er jo utrolig trege! Jeg fikk positiv digital før jeg fikk ordentlig strek på OneStep! :D

Gratulerer så mye! ♥ Spiren(e) må bli til mai.

ImageUploadedByBV Forum1441386490.170550.jpg


Det et disse, kjøpte 50 stk på ebay, har brukt de i noen år nå, super fornøyd. Har aldri fått falsk positiv av de, også er de billige :) trenger det når man er testegal :p
 
Da har pessimisten blitt en smule optimist :) fikk denne idag :Vis vedlegget 134225

Er jo enda litt tidlig er på rd 8, men håper så at egget/eggene fester seg skikkelig, og blir der til Mai :)

sender dere andre med negative tester en klem <3 håper de blir positive snart, vet selv hvor jævlig det er når det ikke går :/
Den er tydelig den der, måtte den sitte! Gratulerer!
 
Vis vedlegget 134230

Det et disse, kjøpte 50 stk på ebay, har brukt de i noen år nå, super fornøyd. Har aldri fått falsk positiv av de, også er de billige :) trenger det når man er testegal :p

Det er OneStep, men ikke samme pakke som jeg har. Du kan jo se på bildet mitt her, fra i går, da jeg skulle teste for å vise ulike tester i samme urin:

Her er fra toppen wondfo g-test, wondfo EL-test, OneStep g-test og CB digital test. (EL-testen var for å vise at den ikke er noe poeng i å bruke som g-test).
ImageUploadedByBV Forum1441387185.434012.jpg


Jeg er mest glad i Wondfo. :p De viser best den tidlige hcg-stigningen så man kan lett se at de blir sterkere og sterkere.
 
Takk :)
Jeg er jo skikkelig testetøs
Pleier alltid å begynne tidlig, så blir ikke så sinnsykt skuffa hvis den er negativ for har holdt på så lenge, så ville kanskje råde deg å vente litt til, eller ha i baktankene at det er mange så tester positivt sent :)
Lykke til uansett ;)

Klarer nok ikke å ha det i baktankene så best å la være :p er veldig positiv og har veldig tro på dette så hadde vært greit å hatt det bekreftet :) men får ho ikke det før en uke uansett, hadde nok testet hver dag om den var negativ, men hadde nok ødelagt litt for meg selv.

Men venter mensen på onsdag ca på ruge dag 12 kan jo være at jeg tar en da, men skal på jobb på torsdagen (er 80% sykemeldt) så sikkert best å vente til neste fredag :) da er jeg sikker :)
 
Back
Topp