* Innsett i august *

Å herregud Lykkeliten!!! Gratulerer så mye!! Her ligger jeg på solsengen på Kreta og gråter av glede for deg.. Beste nyheten jeg kunne få idag. Måtte lille spire klore seg godt fast helt til mai❤️❤️

Det er helt vilt! :) Så utrolig søt du er. ♡ Jeg håper virkelig at den har lyst til å være med helt til mai. ♥ Og så håper jeg at du blir med også. ♥

Jeg er gravid. :) Streken dukket opp etter ett minutt.

Vis vedlegget 134004

Nå må jeg bare håpe at streken blir sterkere for hver dag, og at spiren klorer seg fast. Jeg har hatt fire kjemiske graviditeter, så jeg klarer liksom ikke helt å juble. Jeg er egentlig helt utafor, vil veldig gjerne spole tiden fremover nå.

Gratulere så masse :D :D Håper spiren holder seg der fram til mai :)

Vis vedlegget 134004

Nå må jeg bare håpe at streken blir sterkere for hver dag, og at spiren klorer seg fast. Jeg har hatt fire kjemiske graviditeter, så jeg klarer liksom ikke helt å juble. Jeg er egentlig helt utafor, vil veldig gjerne spole tiden fremover nå.
Ååååh!! Gratulerer! :D :D

Vis vedlegget 134004

Så fantastiske nyheter!!!:D Masse lykke til de neste 8 månedene!:Heartred:Heartred:Heartred

Vis vedlegget 134004

Jippi :-) nå må streken bli sterkere :-)

Vis vedlegget 134004

Masse gratulerer dette skal gå veien!!!

Så fantastiske nyheter!!!:D Masse lykke til de neste 8 månedene!:Heartred:Heartred:Heartred

Tusen takk! ♥ Jeg håper den har flyttet inn for å bli i 8 måneder til nå. :D

Så kjekt med gode nyheter!!! Gratulerer Lykkeliten. Håper det blir flere av oss som lykkes, til og med pessimistene

Tusen takk! ♡ Jeg var pessimist i går! :) Håper dere lykkes alle sammen!

Blank test på morgenurin i dag og. Synes det er helt jævlig. Tredje innsett nå og hadde håpet alle gode ting skulle være tre, men den gang ei.

Blank test på morgenurin i dag og. Synes det er helt jævlig. Tredje innsett nå og hadde håpet alle gode ting skulle være tre, men den gang ei.

♡♡♡ Jeg håper at det bare er for tidlig enda. Sender en klem ♥

♡♡♡ Jeg håper at det bare er for tidlig enda. Sender en klem ♥
Takk for håp, men jeg vet det er kjørt. Min "kjære" hormonmigrene er fraværende og det er fellesnevneren for de to andre gangene når jeg har hatt positiv test. Nå må jeg bare håpe at jeg får ta fryseforsøk asap, men akkurat nå må jeg innrømme at det ikke føles som noen god trøst.

Neineinei!! Så leit å høre:( Men når hadde du innsett? Kan det bare være at du tester for tidlig?

Takk for håp, men jeg vet det er kjørt. Min "kjære" hormonmigrene er fraværende og det er fellesnevneren for de to andre gangene når jeg har hatt positiv test. Nå må jeg bare håpe at jeg får ta fryseforsøk asap, men akkurat nå må jeg innrømme at det ikke føles som noen god trøst.

Huff. Det er så utrolig urettferdig. :( Jeg håper for deg helt til tr kommer, men sender deg uansett mange gode klemmer ♡

Back
Topp