* Innsett i august *

Etter noen (er visst testetøs jeg og) svake streker de siste 2 dagene måtte vi over på digitaltest ;) den kan jo ikke tolkes... Og her står det 2-3 uker gravid!!! Hurra! Fy søren så god følelse, nå må det bare holde hele veien!

Gratulerer! :D ❤️

Etter noen (er visst testetøs jeg og) svake streker de siste 2 dagene måtte vi over på digitaltest ;) den kan jo ikke tolkes... Og her står det 2-3 uker gravid!!! Hurra! Fy søren så god følelse, nå må det bare holde hele veien!

Gratulerer så mye ☺️

Gratulere :D :D

Min digitale :-)

Vedlegg

• tmp_7355-received_10207464024100225-194499575.jpeg
    tmp_7355-received_10207464024100225-194499575.jpeg
    33,9 KB · Visninger: 80
Wow mange gravide her jo! Nå må det bare bli enda flere! Gratulerer! ❤️

Det er så herlig med mange gravide her i gruppen ♡♡♡

Da kom mensen. :( så ingen mai baby på oss :( Har grått mine modige tårer i går, er fryktelig hormonell i tillegg så det hjelper ikke på ;)
Skal ringe til klinikken, men tror det blir innsett av fryst blastocyst i oktober. Hvis den overlever tiningen..

Lykke til dere andre som venter på å ta test :D

Da kom mensen. :( så ingen mai baby på oss :( Har grått mine modige tårer i går, er fryktelig hormonell i tillegg så det hjelper ikke på ;)
Skal ringe til klinikken, men tror det blir innsett av fryst blastocyst i oktober. Hvis den overlever tiningen..

Duste tr!! :mad: :( :( :( Sender deg en stor klem ❤️

Sender deg en stor klem❤️
Går bare å venter på TR jeg å..

Så kjedelig :-( sender deg en klem og håper det lykkes med fryseforsøk :-)
❤❤

Fikk plutselig så lyst til å teste, er 10dp2dt idag og har bare OneStep tester hjemme, har også vært på do for ca 30 min siden.

Tror dere at jeg får rett resultat om jeg venter noen timer og så tar en test, eller synes dere jeg skal gå til apoteket og kjøpe meg en cb + test og ta imorgen tidlig ?
Er så i tvil, men orker ikke vente så mye lengre nå, og er vell stor sjanse for at det viser om den er positiv nå :-)

Back
Topp