* Innsett i august *

Det er OneStep, men ikke samme pakke som jeg har. Du kan jo se på bildet mitt her, fra i går, da jeg skulle teste for å vise ulike tester i samme urin:

Her er fra toppen wondfo g-test, wondfo EL-test, OneStep g-test og CB digital test. (EL-testen var for å vise at den ikke er noe poeng i å bruke som g-test).
Vis vedlegget 134234

Jeg er mest glad i Wondfo. :p De viser best den tidlige hcg-stigningen så man kan lett se at de blir sterkere og sterkere.

Jeg har bare sånne one-step tester, da skal jeg hvertfall ikke ta en av de, kjøper heller på apoteket da:-) tester jo ikke så mye jeg så trenger sikkert bare 2stk ;-)
Er vell nok med en digital men er så skummelt å ta de :-P "ikke gravid" som lyser opp er det verste jeg vet om :-P hehe

Jeg har bare sånne one-step tester, da skal jeg hvertfall ikke ta en av de, kjøper heller på apoteket da:-) tester jo ikke så mye jeg så trenger sikkert bare 2stk ;-)
Er vell nok med en digital men er så skummelt å ta de :-P "ikke gravid" som lyser opp er det verste jeg vet om :-P hehe

Altså, de viser nok fin strek om du tester på testdagen! :) Jeg fikk fin strek på OneStep to dager etter Ovitrelle. Det er bare ved tidligtesting at de er lit trege (jeg var jo 10 dpo/Rugedag 8 på bildet mitt.)

Hyggelig å se noen som lykkes her!! Veldig bra. Lærer mye om testing og som ikke jeg visste... Takk til alle som deler :)

Jeg er på rugedag 8 (3-dagers embryo/fryseforsøk ... 8dp3dt!) men tørr ikke å teste før testedagen som er på mandag. Nå går det fort med helg så det klarer jeg. Jeg har sagt at jeg kommer litt sent på jobb mandag... Da kan jeg være litt hjemme og være lei meg om det ikke går. Har ikke noen symptomer og dermed ingen tro dessverre... Men takler det forhåpentligvis bra?! Får se.

Vi har time i Haugesund i sept for å avtale behandlingsplan i det offentlige (første ivf forsøk + dette fryseforsøket var privat). Så det er noe å se frem til!!! Håper å kunne sette i gang i oktober!

Krysser fingrene for alle!!! Noen må lykkes!!! :)

Blank test på morgenurin i dag og. Synes det er helt jævlig. Tredje innsett nå og hadde håpet alle gode ting skulle være tre, men den gang ei.
Usj :( :( *liker ikke* håper sånn at det klaffer årntli neste innsett ❤❤

Skulle egentlig hatt termin 12. September også. Det hjelper ikke på humøret, hadde så håpet å ha en spire på plass før det.
Beklager syting, men det er ingen andre som forstår...
Akk denne sårheten kjenner jeg veldig på også... Da jeg skulle hatt termin 31 august som nettopp var
.. det er rett og slett veldig vondt og sårt :( ❤❤❤❤

Har hatt innsett av 1 nydelig 4 delt egg og 4 egg på frys ❤❤

Da har pessimisten blitt en smule optimist :) fikk denne idag :Vis vedlegget 134225

Er jo enda litt tidlig er på rd 8, men håper så at egget/eggene fester seg skikkelig, og blir der til Mai :)

sender dere andre med negative tester en klem <3 håper de blir positive snart, vet selv hvor jævlig det er når det ikke går :/
Jaaaa se der!! ❤❤

Vet jeg har sagt at jeg skulle slutte å lete etter symptomer, men idag har ikje brystene mine vært like ømme sånn som de har vært helt siden el-sprøyten, og det burde vell ikke gått bort? Men de er likevel veldig tunge og store og litt vonde hvertfall når jeg kjenner på de, og i dag tidlig merket jeg at jeg har veldig synlige blodårer på hele brystene og en mye mørkere ring rundt brystvortene og de er liksom litt lilla, men det skylles nok alle blodårene.

Men det kan vell være ganske normalt det?:-) er vanskelig å la være å ikke tenke på alt som skjer med kroppen som tegn på graviditet for tiden:-P hehe

Usj :( :( *liker ikke* håper sånn at det klaffer årntli neste innsett ❤❤
Takk, det håper virkelig jeg også! Vips er jo disse forsøkene brukt opp også.. Testen er like blank i dag så ingen tvil om at løpet er kjørt.

Kanskje nå? Er på rugedag 5 i dag m blasto, 6 m innsettdagen :-) 10 dpo, er svake enda, men ser best økningen på den tynneste testen :-) får bare krysse fingrene nå altså :-)

Vedlegg

• tmp_25413-_20150905_09162657896296.JPG
    tmp_25413-_20150905_09162657896296.JPG
    656,2 KB · Visninger: 119
Ja, så det, din onestep var jo nesten blank? Skal få kjøpt noen digitale og vanlig cb + også, men strekene i dag var ihvertfall rosa, selvom det ikke er så lett å få fram på bilde :-)

Jeg kunne skimte en svak svak strek etter 10 minutter. På bildet synes det ikke etter 25 minutter (tror det var så lang tid det gikk da jeg tok bilde), men når den var helt tørr så kan jeg se en svak rosa strek som kanskje kunne synes på et bilde. Wondfo testen hadde tydelig strek etter 1 minutt. CB+ er gir mye tidligere strek enn OneStep hvert fall, det synes jeg du skal dra på apoteket og kjøpe en dobbeltpakke av i dag. ;)

CBD burde du bestille, det er mye billigere. Hvis du bestiller på www.billige-teste.dk så koster det 100 dkk for én CBD med ukeindikator, siden prisene til Norge er uten dansk moms (kommer opp riktig priser enten om du logger deg inn eller skriver inn adresse, så se vet at det skal til Norge). Skriv 10billigeteste i rabattfeltet, så får du 10 % rabatt, og om du krysser vekk nyhetsbrev i første side i handlekurven, så får du spørsmål på neste side i bestillingen om du vil ha nyhetsbrev i bytte mot én gratis billigstrimmel. :D (Du kan si nei takk til nyhetsbrev på nytt etter at du har fullført bestillingen, så slipper du å faktisk få nyhetsbrev på mail.)

Siden det er flere testegale her, legger jg ut ett til jg ;-) hadde en CB+ som jg måtte teste...Og en bt... Tatt nå, streken kom m en gang på begge to :-D vært borti denne før LL?

Nope, den strimmelen kjenner jeg ikke, holder meg til wondfo jeg. :p Bare fikk noen OneStep av en eks-prøver.

Gratulerer!!! Her er det ingen tvil. ❤️

Back
Topp