* Innsett i august *

Heisann, da kan d se ut som jg får pressa meg inn her hos dere :-) etter litt tenking fant vi ut at etter alt surr og exu +++ og siden jeg ikke fikk startet med medisiner i sommer som planlagt, blir d fryseforsøk nå, skal etter planen sette inn blastocyst til mandag :-) de tar opp eggene til fredag, òg jg håper virkelig jg ikke får den kjipe tlf i helga...Har 3 frysepinner, så de var veldig positive i porsgrunn på at dette skulle gå bra :-)

Så spennende! Lykke til! :)

Da ruger jeg endelig, fikk også to på frys. Det er stas! Ble dog action under innsettet. Du vil ikke se at damen mellom bena dine begynner å rynke panna når hun har satt sprøytetingen med dyrebare dit den skal. Hun sa så at det virket som det var noe galt med sprøyten og hun fikk ikke trykket inn. Kjente angstsvetten sprute spontant av alle porer på kroppen, kjentes i alle fall sånn ut. Takk og lov etter litt mikk og makk fikset hun det :-)
Hurraaaa!! :D huff for mye action hehe endelig godt det gikk bra <3 rug vel <3

Heisann, da kan d se ut som jg får pressa meg inn her hos dere :) etter litt tenking fant vi ut at etter alt surr og exu +++ og siden jeg ikke fikk startet med medisiner i sommer som planlagt, blir d fryseforsøk nå, skal etter planen sette inn blastocyst til mandag :) de tar opp eggene til fredag, òg jg håper virkelig jg ikke får den kjipe tlf i helga...Har 3 frysepinner, så de var veldig positive i porsgrunn på at dette skulle gå bra :)

Velkommen inn hit til oss :-) og masse lykke til:-)
Jeg skal ha innsett imorgen (ferskforsøk) også i porsgrunn :-)

Tusen takk :) lykke til, skal du sette inn ett eller to?

Skal sette inn ett:-) tror jeg, har ikke hørt noe annet og det er det som er vanlig med tanke på alder :-) venter på tlf idag for å få vite hvor mange som har blitt befruktet :-) fikk ut 8 egg og mannen har normal sædprøve så håper på å få noen på frys i tillegg til innsett :-P

Skal sette inn ett:-) tror jeg, har ikke hørt noe annet og det er det som er vanlig med tanke på alder :-) venter på tlf idag for å få vite hvor mange som har blitt befruktet :-) fikk ut 8 egg og mannen har normal sædprøve så håper på å få noen på frys i tillegg til innsett :-P
Det blir spennende :-) nesten likt vi da ;-) krysser fingrene for at dere får på frys også :-)

Venter på ul igjen nå :D speeeeent!!! :D

Da ruger jeg endelig, fikk også to på frys. Det er stas! Ble dog action under innsettet. Du vil ikke se at damen mellom bena dine begynner å rynke panna når hun har satt sprøytetingen med dyrebare dit den skal. Hun sa så at det virket som det var noe galt med sprøyten og hun fikk ikke trykket inn. Kjente angstsvetten sprute spontant av alle porer på kroppen, kjentes i alle fall sånn ut. Takk og lov etter litt mikk og makk fikset hun det :)
Gratulerer som ruger! nå er det din tur :-)

Fin ul i dag også :) fikk også beskjed om at jeg har UVI så fikk antibiotikakur, startet i dag :) eggposene er mellom 10 og 16 mm nå, ny ul på mandag mest sannsynlig uttak onsdag neste uke :) :) og endometriet var visst kjempefint!! ;)

Klarer ikke holder meg unna forumet lenger... hadde innsett på mandag, altså i dag 7dpo og det klør i fingrene etter og ta en test men prøver og la være, vet jo at den ikke er sikker selv om den slår positivt ut :/ kjenner etter alle mulige tegn til graviditet og håper og tror det beste. Hadde veldig til stikninger i magen i går og må tisse oftere, hetetokter og utmattet. ømme/tunge bryst har jeg hatt siden uttak... noen andre som er i samme båt? Lurer på om jeg skal ta en test på søndag allerede (10dpo)... synes det er lenge nok og vente :P

Fin ul i dag også :) fikk også beskjed om at jeg har UVI så fikk antibiotikakur, startet i dag :) eggposene er mellom 10 og 16 mm nå, ny ul på mandag mest sannsynlig uttak onsdag neste uke :) :) og endometriet var visst kjempefint!! ;)

Så bra at alt ser bra ut, men kjedelig med UVI. Ikke lenge til uttak nå. :D

Klarer ikke holder meg unna forumet lenger... hadde innsett på mandag, altså i dag 7dpo og det klør i fingrene etter og ta en test men prøver og la være, vet jo at den ikke er sikker selv om den slår positivt ut :/ kjenner etter alle mulige tegn til graviditet og håper og tror det beste. Hadde veldig til stikninger i magen i går og må tisse oftere, hetetokter og utmattet. ømme/tunge bryst har jeg hatt siden uttak... noen andre som er i samme båt? Lurer på om jeg skal ta en test på søndag allerede (10dpo)... synes det er lenge nok og vente :P

Hadde ikke du uttak på fredag? I så fall er du 6 dpo i dag. :) Uttak blir jo EL-dagen, og dpo er "days after ovulation", eller dager etter EL på norsk. Så 1 dpo er dagen etter uttak. Lurt å holde seg til hvert fall 10 dpo om man klarer. Jeg er bare 3 dpo (uttak mandag), så det er foreløpig ingen testetrang. Kommer nok til uka. :p

Hadde ikke du uttak på fredag? I så fall er du 6 dpo i dag. :) Uttak blir jo EL-dagen, og dpo er "days after ovulation", eller dager etter EL på norsk. Så 1 dpo er dagen etter uttak. Lurt å holde seg til hvert fall 10 dpo om man klarer. Jeg er bare 3 dpo (uttak mandag), så det er foreløpig ingen testetrang. Kommer nok til uka. :p
Hm slik jeg har forstått det så skulle man regne fra dagen etter man setter eggløsningssprøyta? Men kan jo være feil :P men da må jeg vel vente til mandag... Blir jo helt kokko i hodet av dette... Men får håpe tiden flyr frem til da :) håper det blir mai-barn på oss alle sammen :)

Back
Topp