* Innsett i august *

Takk alle sammen:Heartred

Ja i dag er en tung dag, men jeg skal gi meg dagen i dag og så er jeg klar for å se fremover til fryseforsøk...

Å herregud!!!
Ett egg har blitt befruktet!!!!:D :D :D
Eller egentlig to, men det ene var ikke så bra!
Så da blir det jammen meg innsett senere idag!!! Hadde jeg aldri trodd..
For noen fantastiske nyheter!!!!:D:D Nyt nyt rugetiden, så skal jeg krysse alt jeg kan for dere!!:Heartred

Å herregud!!!

Åh herregud ja!!! :D Så utrolig bra. Veldig gode nyheter Knask, både at du får innsett OG at eggene din faktisk lar seg befrukte. Når er maibaby tilbake på agendaen :D

Å herregud!!!

Å så bra å høre:-) :-) nå ble jeg glad på dine vegne :D:D

Da ble det ingen mai-baby her hos oss :(

Krysser alt jeg har for dere andre :Heartred

Så leit å høre :( Sender deg en god klem♡♡

Håper det klaffer på neste forsøk, eller helst før ;) er jo positivt at du har mange egg på frys så slipper du gjennom alt igjen, og da er det vell kortere ventetid. Men er jo alltid like trist og kjedelig når det ikke går uansett♡♡

Åh herregud ja!!! :D Så utrolig bra. Veldig gode nyheter Knask, både at du får innsett OG at eggene din faktisk lar seg befrukte. Når er maibaby tilbake på agendaen :D

Nå er helt klart maibaby tilbake på agendaen!!!:D hadde jeg ikke trodd, mistet alt håpet i går! Begynte å tvile på om jeg ville prøve flere ganger, men nå vet jeg ihvertfall at eggene lar seg befrukte:)

Å herregud!!!

Åh herregud!!! Nå fikk jeg frysninger på hele kroppen!!!! ♥♥♥♥

Lykke til med innsett, det her må jo være en skikkelig fighter. Gullegget! ♡

Åh herregud!!! Nå fikk jeg frysninger på hele kroppen!!!! ♥♥♥♥

Lykke til med innsett, det her må jo være en skikkelig fighter. Gullegget! ♡

:D :D :D
Så godt det er å være her i på assistert med så mange herlige mennesker som er med å heier og oppmuntrer ❤️
Tusen takk:D ja dette gullegget skal bli til en maibaby altså❤️ lille skilpaddefighter min;)

Nå er helt klart maibaby tilbake på agendaen!!!:D hadde jeg ikke trodd, mistet alt håpet i går! Begynte å tvile på om jeg ville prøve flere ganger, men nå vet jeg ihvertfall at eggene lar seg befrukte:)

Ja, det er positivt på flere måter dette<3

Takk alle sammen:Heartred

Ja i dag er en tung dag, men jeg skal gi meg dagen i dag og så er jeg klar for å se fremover til fryseforsøk...
Ja man må la seg selv føle på sorgen...:( i går gjorde jeg ikke annet enn å sitte på sofaen og snufse resten av dagen. I dag går det litt bedre, men merker klumpen er i halsen så fort jeg tenker på det eller hvis noen spør. Så tar nok litt tid å komme over skuffelsen...
Du er heldig som har flere på frys som venter på deg! Du må kanskje ikke vente så lenge med å sette inn heller? Krysser fingrene for at du lykkes med en eskimo:)<3

Ja man må la seg selv føle på sorgen...:( i går gjorde jeg ikke annet enn å sitte på sofaen og snufse resten av dagen. I dag går det litt bedre, men merker klumpen er i halsen så fort jeg tenker på det eller hvis noen spør. Så tar nok litt tid å komme over skuffelsen...
Du er heldig som har flere på frys som venter på deg! Du må kanskje ikke vente så lenge med å sette inn heller? Krysser fingrene for at du lykkes med en eskimo:)<3
Tusen takk :Heartred Ja tror det er lurt å fordøye litt først... Jeg skal ringe inn i dag og høre hva planen er videre. Håper du kommer til så fort som mulig, så satser vi på at neste runde er det vår tur!:Heartred:) Klemmer fra meg til deg!

Da er uttaket ferdig, fikk ut 8 egg:-):-) og det gikk kjempebra, kjente ingenting utenom bedøvelsen, likte ikke når de stakk den, det var svært ubehagelig. Men gikk så fort at det var ikke noe problem :-P
Da venter jeg spent på tlf imorgen :-)

Back
Topp