Du skal være glad du er i gang med første sprøyte her lar tanta vente på seg typisk nok, og jeg må vel hoppe videre til innsett i september gruppa med halen mellom beina :/ er hel like før st.olavs ringer å etterlyse det
Æsj, så utrolig kjedelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal være glad du er i gang med første sprøyte her lar tanta vente på seg typisk nok, og jeg må vel hoppe videre til innsett i september gruppa med halen mellom beina :/ er hel like før st.olavs ringer å etterlyse det
Første sprøyte satt! Hadde glemt hvor ekkel jeg synes den nålen er... *sutre litt*.
Godt du er i gang! Blir aldri venn med å stikke meg selv jeg heller.Første sprøyte satt! Hadde glemt hvor ekkel jeg synes den nålen er... *sutre litt*.
Takk for det! Jeg mener det absolutt er håp for deg, uten at jeg er noen legeSå godt å hørDet er jo nesten helt lik meg
Da er det jo enda sjans for eggene mine. Trudde løpet var kjørt jeg. Til og med gynekologen der jeg var på ul til spurte om jeg hadde begynt på medisiner..eh..ja...
Lykke til videre med deg![]()
Æsj, så utrolig kjedelig.Du kan ikke være gravid da?
Første kontroll imorgen, gru/gleder meg veldig, blir spennende å se hvordan jeg ligger ann, men natt til i dag hadde jeg mareritt om at jeg ikke hadde noen egg i det hele tatt, så var etter det jeg begynte å grue meg.
Men må få ristet det av meg snart, var jo bare en drøm, prøver å ikke la det ødelegge det gode mote og den positive innstillingen jeg har hatt til dette forsøket![]()
Hadde jo perfekt resultat på AMH prøven så vet jo at jeg har egg, men er veldig ekkelt å drømme sånne ting![]()
Veldig kjedelig hm... Har tenkt tanken, men høres litt umulig ut
Første kontroll imorgen, gru/gleder meg veldig, blir spennende å se hvordan jeg ligger ann, men natt til i dag hadde jeg mareritt om at jeg ikke hadde noen egg i det hele tatt, så var etter det jeg begynte å grue meg.
Men må få ristet det av meg snart, var jo bare en drøm, prøver å ikke la det ødelegge det gode mote og den positive innstillingen jeg har hatt til dette forsøket![]()
Hadde jo perfekt resultat på AMH prøven så vet jo at jeg har egg, men er veldig ekkelt å drømme sånne ting![]()
Lykke til på kontroll i dag! Helt sikkert egg derFørste kontroll imorgen, gru/gleder meg veldig, blir spennende å se hvordan jeg ligger ann, men natt til i dag hadde jeg mareritt om at jeg ikke hadde noen egg i det hele tatt, så var etter det jeg begynte å grue meg.
9 dpo og blank test som forventet.
Nå syns jeg helgen kan komme snart, eller hva jenter?![]()
Ja jeg er klar for helg og9 dpo og blank test som forventet.
Nå syns jeg helgen kan komme snart, eller hva jenter?![]()

Nesten så man vil legge seg å sove ekstra tidlig bare for at morgendagen skal komme fortere heheDagene kan gjerne suse avgårde nå. Det er fortsatt veldig tidlig for deg.
Jeg er utålmodig på kontroll i morgen.
Du er flink som holder deg unna! ImponertJa jeg er klar for helg ogBlir spennende dager fremover og se om kroppen begynner å produsere litt... Følger med i spenning på oppdateringene dine, samtidig som jeg prøver å holde meg fra å teste selv ennå
Får se hvor lenge det varer
![]()
Nesten så man vil legge seg å sove ekstra tidlig bare for at morgendagen skal komme fortere heheKontroll blir bra altså!
Svarte i dagboken din, men skriver det her også. Hvis det mot formodning skulle bli helt tomt for Bemfola overalt pga leveringstrøbbel hos produsent, så vil jeg tro man kan gå over på gonal-f istedenfor. Den skal jo være bioidentisk til Bemfola. Så det hadde helt sikkert gått bra uansett, men skjønner at man blir stresset av sånt! Bra de fortsatt har noen i andre mengder, og håper det ordner seg og de får fullt lager igjen. Bemfola er jo ganske ny på markedet, så kanskje den har blitt mer populær enn produsenten så for seg eller noe såntEnig. Vil legge meg og sove frem til fødsel.
Kontroll blir bra, men apoteket på Ullevål er tom for Bemfola 150 IE (Hvitveisen var der i går)! Jeg har ringt apotekene nå, og holdt av 3 stk på Riksen. Der hadde de 18 igjen. Og leverandøren har leveringsproblemer, så det er ikke forventet levering før 25.8. Nå må uttak bli de dagene som er nevnt, for jeg har ikke holdt av til mer enn det.
Alternativet var å bestille dobbelt antall 75 IE på Ullevål, det kunne de få inn til i morgen. Man kan også kjøpe sprøytene med de større dosene, men det blir dyrere enn nødvendig.
Jeg liker ikke at de har leveringstrøbbel, de skal jo være fullsortimentsapotek.
Svarte i dagboken din, men skriver det her også. Hvis det mot formodning skulle bli helt tomt for Bemfola overalt pga leveringstrøbbel hos produsent, så vil jeg tro man kan gå over på gonal-f istedenfor. Den skal jo være bioidentisk til Bemfola. Så det hadde helt sikkert gått bra uansett, men skjønner at man blir stresset av sånt! Bra de fortsatt har noen i andre mengder, og håper det ordner seg og de får fullt lager igjen. Bemfola er jo ganske ny på markedet, så kanskje den har blitt mer populær enn produsenten så for seg eller noe sånt![]()
Gonal-f er veldig lett. Men på Riksen hadde de ikke flere av den med 900ie på mandag. Regner jo med de får inn jevnlig da.Ja, det ordner seg nok uansett. Det var dessuten bare 150-varianten som var tom - så da kan man jo mekke det til. Gonal-F er vel en litt annen sprøyte? Altså ikke på innhold, men rent praktisk?