* Innsett i august *

Ha, ja den var så blank som den kunne bli selvfølgelig! :p

Det er jo fortsatt tidlig! Rugedag 6 eller 7 (det telles visst forskjellig har jeg skjønt?) Krysser fingrene for at det dukker opp en flott strek i løpet av de nærmeste dagene. :)

Last edited:
Ferdig med ul nr 2, 10 eggposer fant de, klar for uttak fredag nå :) håper bare de har god nok kvalitet :/
Så spennende, lykke til med uttak på fredag!!:) Spennende dager fremover ja;)

Det er jo fortsatt tidlig! Rugedag 6 eller 7 (det telles visst forskjellig har jeg skjønt?) Krysser fingrene for at det dukker opp en flott strek i løpet av de nærmeste dagene. :)
Ja tenker bare uttak som eggløsning jeg da, og så dagen etter det som 1dpo. Er jo litt forskjellig hvilken dag folk får satt inn egg og starter å ruge. Så 8dpo i dag da i så fall, så uansett fortsatt veldig tidlig som du sier! Hadde vært helt ok med strek ja;)

Ja tenker bare uttak som eggløsning jeg da, og så dagen etter det som 1dpo. Er jo litt forskjellig hvilken dag folk får satt inn egg og starter å ruge. Så 8dpo i dag da i så fall, så uansett fortsatt veldig tidlig som du sier! Hadde vært helt ok med strek ja;)

Ja, tenker det jeg og, men tror jeg skal telle rugedager for å holde meg lengst mulig før testing. :p Det er et teit forsøk på å lure testetøsa i så fall.

Satser på at streken er på vei. ;)

Ja, tenker det jeg og, men tror jeg skal telle rugedager for å holde meg lengst mulig før testing. :p Det er et teit forsøk på å lure testetøsa i så fall.

Satser på at streken er på vei. ;)
Hehe ja man kan jo alltids prøve å lure testetøsa, men stort sett lurer hun meg istedenfor:p Har bare innsett at jeg sikkert tester hver dag istedenfor å bruke energi på å motstå. Uansett så høres jo "rugedag" mye koseligere ut enn dpo da, så kjør på med det!! :D

Hehe ja man kan jo alltids prøve å lure testetøsa, men stort sett lurer hun meg istedenfor:p Har bare innsett at jeg sikkert tester hver dag istedenfor å bruke energi på å motstå. Uansett så høres jo "rugedag" mye koseligere ut enn dpo da, så kjør på med det!! :D

Jeg klarer sikkert ikke å gjennomføre uansett. :rolleyes: Testetøsa vinner vanligvis. :p Må først komme meg dit, så får jeg se.

Jeg er spent på daglig oppdatering fra deg nå. :D

Ja nå nærmer det seg jo for deg også heldigvis, jeg er sikker på at eggene dine er passe klekkeklare på neste ul;)

Bare to dager til nå. :) Hun har virket ganske bestemt fra start på at jeg skal ha uttak mandag-onsdag neste uke, så satser på det. Gjerne mandag. :p

Første sprøyte satt! Hadde glemt hvor ekkel jeg synes den nålen er... *sutre litt*.

Du skal være glad du er i gang med første sprøyte her lar tanta vente på seg typisk nok, og jeg må vel hoppe videre til innsett i september gruppa med halen mellom beina :/ er hel like før st.olavs ringer å etterlyse det

Back
Topp