Trollmor 86
Andre møte med forumet
Ferdig med ul nr 2, 10 eggposer fant de, klar for uttak fredag nå
håper bare de har god nok kvalitet :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferdig med ul nr 2, 10 eggposer fant de, klar for uttak fredag nåhåper bare de har god nok kvalitet :/
Ferdig med ul nr 2, 10 eggposer fant de, klar for uttak fredag nåhåper bare de har god nok kvalitet :/
Ha, ja den var så blank som den kunne bli selvfølgelig!Dagens test?![]()
Så bra! Lykke til med uttakFerdig med ul nr 2, 10 eggposer fant de, klar for uttak fredag nåhåper bare de har god nok kvalitet :/
Ha, ja den var så blank som den kunne bli selvfølgelig!![]()
Så spennende, lykke til med uttak på fredag!!Ferdig med ul nr 2, 10 eggposer fant de, klar for uttak fredag nåhåper bare de har god nok kvalitet :/
Ja tenker bare uttak som eggløsning jeg da, og så dagen etter det som 1dpo. Er jo litt forskjellig hvilken dag folk får satt inn egg og starter å ruge. Så 8dpo i dag da i så fall, så uansett fortsatt veldig tidlig som du sier! Hadde vært helt ok med strek jaDet er jo fortsatt tidlig! Rugedag 6 eller 7 (det telles visst forskjellig har jeg skjønt?) Krysser fingrene for at det dukker opp en flott strek i løpet av de nærmeste dagene.![]()
Ja tenker bare uttak som eggløsning jeg da, og så dagen etter det som 1dpo. Er jo litt forskjellig hvilken dag folk får satt inn egg og starter å ruge. Så 8dpo i dag da i så fall, så uansett fortsatt veldig tidlig som du sier! Hadde vært helt ok med strek ja![]()
Hehe ja man kan jo alltids prøve å lure testetøsa, men stort sett lurer hun meg istedenforJa, tenker det jeg og, men tror jeg skal telle rugedager for å holde meg lengst mulig før testing.Det er et teit forsøk på å lure testetøsa i så fall.
Satser på at streken er på vei.![]()
Hehe ja man kan jo alltids prøve å lure testetøsa, men stort sett lurer hun meg istedenforHar bare innsett at jeg sikkert tester hver dag istedenfor å bruke energi på å motstå. Uansett så høres jo "rugedag" mye koseligere ut enn dpo da, så kjør på med det!!
![]()
Ja nå nærmer det seg jo for deg også heldigvis, jeg er sikker på at eggene dine er passe klekkeklare på neste ulJeg klarer sikkert ikke å gjennomføre uansett.Testetøsa vinner vanligvis.
Må først komme meg dit, så får jeg se.
Jeg er spent på daglig oppdatering fra deg nå.![]()
Ja nå nærmer det seg jo for deg også heldigvis, jeg er sikker på at eggene dine er passe klekkeklare på neste ul![]()
Mandag er en bra dag!Bare to dager til nå.Hun har virket ganske bestemt fra start på at jeg skal ha uttak mandag-onsdag neste uke, så satser på det. Gjerne mandag.
![]()
Første sprøyte satt! Hadde glemt hvor ekkel jeg synes den nålen er... *sutre litt*.