* Innsett i august *

Er egentlig i september, men er inne snik leser. :)
Ikke fortvil. Går nok bra skal du se. :) Både mitt første og andre forsøk så har jeg hatt samme str på eggene som deg og jeg hadde da 4 og 6 egg på mellom 10-13. Ny UL etter på sprøytedag 12 så hadde de vokst seg store og fine alle sammen. :)

Masse lykke til :)

Så godt å høre at det enda er en sjanse for at de kan vokse seg store :) Takk for tilbakemelding :D Får satse på at de vokser :)

Jeg hadde en 20,5 en på 16 og resten under 10 på dag 10 på UL. Gikk på puregon i 15 dager og fikk ut så godt som alle eggen da de hadde vokst seg fine og store til da!:) Tror man kan gå på sprøytene en stund! Masse lykke til:)

Takk for tilbakemelding :) Godt å høre at andre også har hatt det slik. Ble bare så skuffa når jeg hadde lest at flesteparten tok uttak 10-12 dager etter mens. Må slutte å Google hehe ;)

Du, jeg synes det var så ille jeg! Da jeg var på ul på dag 10 hadde jeg anlegg til ca 10 egg. Det største var på 16mm, et par -tre rundt 12-13mm og en liten gjeng rundt 10mm. Jeg endte opp med uttak dag 17, 11 egg ut. Ett satt inn i går og to på frys. Så du trenger nok bare litt flere dager, slik som meg. Lykke til! Jeg har trua på eggene dine! :)

Så godt å hør :) Det er jo nesten helt lik meg :) Da er det jo enda sjans for eggene mine. Trudde løpet var kjørt jeg. Til og med gynekologen der jeg var på ul til spurte om jeg hadde begynt på medisiner..eh..ja... :o
Lykke til videre med deg :)

Litt på frys hadde jo vært superbra:)
Takk, ja nærmer seg nå, en uke til offisiell testdag, men kortere til når jeg klarer å holde meg til hehe:p

Når tror du at du tester da? :D

Har lyst til å være flink og si til helgen, men helt ærlig blir det nok fra i morgen eller torsdag...Har mange strimler liggende... :p Selvfølgelig er det altfor tidlig å begynne, men noe må man drive med i denne ventetiden haha. Snakk om selvpining!!

Å så spennende at du snart skal begynne å teste:D :D

Takk for tilbakemelding :) Godt å høre at andre også har hatt det slik. Ble bare så skuffa når jeg hadde lest at flesteparten tok uttak 10-12 dager etter mens. Må slutte å Google hehe ;)
Skal ikke så mye til for at følelsene svinger i denne prosessen her :) Tror innimellom det er bedre å spørre her enn å google;) Man får mer realistiske svar og flotte oppmuntrende ord fra herlige jenter!!:Heartred Krysser fingrene for deg:)

Har lyst til å være flink og si til helgen, men helt ærlig blir det nok fra i morgen eller torsdag...Har mange strimler liggende... :p Selvfølgelig er det altfor tidlig å begynne, men noe må man drive med i denne ventetiden haha. Snakk om selvpining!!

Har du testet for å sjekke at Ovitrelle er ute? :) Det blir kjempespennende med testing i tråden her. Noen få får jo positiv så tidlig.

Skal ikke så mye til for at følelsene svinger i denne prosessen her :) Tror innimellom det er bedre å spørre her enn å google;) Man får mer realistiske svar og flotte oppmuntrende ord fra herlige jenter!!:Heartred Krysser fingrene for deg:)

Helt sant :) Skal huske det til neste gang:) Takk!
Lykke til med testingen ;) Håper det blir full klaff :)

Har du testet for å sjekke at Ovitrelle er ute? :) Det blir kjempespennende med testing i tråden her. Noen få får jo positiv så tidlig.
Jepp, testen var blank (eller kanskje med en ultra-ultra-svak skygge) på søndag, og i morgen er det også 10 dager siden jeg tok den så da skal den jo hvertfall være ute ifølge det som står. Har jo hørt om folk som får tidlig positiv, men regner jo ikke med det. Regner jo egentlig ikke med positiv test i det hele tatt, så mentalt sett blir det nesten bare for å bekrefte at den er negativ, og heller bli positivt overrasket eventuelt hehe;) Som sagt er det godt jeg har en mer positiv mann oppi dette her haha! :p

Jepp, testen var blank (eller kanskje med en ultra-ultra-svak skygge) på søndag, og i morgen er det også 10 dager siden jeg tok den så da skal den jo hvertfall være ute ifølge det som står. Har jo hørt om folk som får tidlig positiv, men regner jo ikke med det. Regner jo egentlig ikke med positiv test i det hele tatt, så mentalt sett blir det nesten bare for å bekrefte at den er negativ, og heller bli positivt overrasket eventuelt hehe;) Som sagt er det godt jeg har en mer positiv mann oppi dette her haha! :p

Så bra at den var blank etter Ovitrelle'en. Da er vi klare for strek hos deg. ;) Jeg heier sammen med mannen din. :D

Så spennende da :D *håper*
Det klør i testetøsa vettu ;D

Ååh dette er så spennende!! Heier og heier! :D

Åhhh... Våknet ned mens-smerter og begynte bare å grine!!:( Sto opp, men ikke kommet noe .... Svingte så til en liten forhåpning da mange har mens-smerter i starten:D så nå sitter jeg her med tårer i øynene i ene øyeblikket og smiler forsiktig i neste øyeblikk...:shy: Ikke klarer jeg bestemme meg for en følelse heller, så nå må jeg bare le også:D He He... Må dagene gå fort, for jeg blir tullete!!:wacky:

Heier og med mannen din :D Så utrolig spennende med testing fremover!!:D:D

Åhhh... Våknet ned mens-smerter og begynte bare å grine!!:( Sto opp, men ikke kommet noe .... Svingte så til en liten forhåpning da mange har mens-smerter i starten:D så nå sitter jeg her med tårer i øynene i ene øyeblikket og smiler forsiktig i neste øyeblikk...:shy: Ikke klarer jeg bestemme meg for en følelse heller, så nå må jeg bare le også:D He He... Må dagene gå fort, for jeg blir tullete!!:wacky:
Heier og med mannen din :D Så utrolig spennende med testing fremover!!:D:D
Oj, håper virkelig det betyr at det er noe på gang hos deg!! Bra det ikke var noe enda hvertfall:)
Jeg blir også helt tullete her... I dag er puppene plutselig mindre ømme enn de har vært hele siste uken, og da tenker jeg selvfølgelig at det ikke er noe bra tegn... Og så gruer jeg meg til de neste dagene og den endelige dommen, for enn så lenge har man jo hvertfall et bittelite håp. Frister lite å være på jobb og skulle gjøre fornuftige ting når man venter sånn merker jeg. Huff for en slitsom tid dette er!! Jeg heier masse tilbake på deg!! :D

Jiiiha! Første dag m sprøyter og de er satt for litt under en time siden, dette er spennende! :O kontroll 24 august :)

Delia: mensubehag/vondt er ytterst vanlig også ved en evt graviditet ;) hadde det da jeg ble gravid.. berg-og-dalbanen er slitsom i denne prosessen for den er liksom heller aldri utav drift :/

Back
Topp