Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg vært på ul, eggene var desverre ikke helt modne enda så skal øke medisinene og på ny ul på onsdag. Mest sannsynlig egguttak på fredag og innsett på mandagkjenner jeg er utolmodig som bare det, 2dager ekstra er bare helt utholdig for meg nå, men håper tiden bare flyr avgårde så jeg kan erklære meg som ruger snart
![]()
Blæ, da er andre kontroll gjennomført. Satt opp ny kontroll på torsdag med samme dosering. Hadde så håpet på uttak denne uka. Begynner å få en del spreng nedi der, så spent på hvordan det blir til torsdag.
Typisk at tante ikke kommer den en av få ganger jeg venter som en gal!!!! Har fått tegn til det,men hun lar vente på seg har aldri gledet meg så mye til å kunne få begynne å sette sprøyter på meg selv
Han legen snakker særdeles lite, ikke så fan av ham. Regner med uttak blir tidlig neste uke, men vet ikke helt.Sa de noe om når de tenker seg uttak da?
Han legen snakker særdeles lite, ikke så fan av ham. Regner med uttak blir tidlig neste uke, men vet ikke helt.
Typisk at tante ikke kommer den en av få ganger jeg venter som en gal!!!! Har fått tegn til det,men hun lar vente på seg har aldri gledet meg så mye til å kunne få begynne å sette sprøyter på meg selv
Vært på 3.ul i dag, skal fortsette med medisiner til onsdag, så uttak fredag og innsett neste mandag. Skulle ønske det hadde vært uttak onsdag, men da håper vi på bedre egg på fredag![]()
Hvor ofte / når er dere på ul etter sprøytestart? Jeg skal i morgen, på dag 10. Har ikke hatt noen før. Syns jeg ser mange som er mye tidligere og har fler ul.![]()
Skal på ul nr 2på onsdag jeg og, uttak fredag og innsett mandag hvis alt går bra. Spennende at noen ligger så tett i løypa daVært på 3.ul i dag, skal fortsette med medisiner til onsdag, så uttak fredag og innsett neste mandag. Skulle ønske det hadde vært uttak onsdag, men da håper vi på bedre egg på fredag![]()
Jeg var på første kontroll på dag 8, så oppjusterte de doseringen, så var jeg på dag 10 og igjen i dag på dag 13. De har sett an underveis hvor ofte de har villet ha meg inn til kontroll.Hvor ofte / når er dere på ul etter sprøytestart? Jeg skal i morgen, på dag 10. Har ikke hatt noen før. Syns jeg ser mange som er mye tidligere og har fler ul.![]()
Hvor ofte / når er dere på ul etter sprøytestart? Jeg skal i morgen, på dag 10. Har ikke hatt noen før. Syns jeg ser mange som er mye tidligere og har fler ul.![]()
Takk, lykke til du også! Blir spennende uker fremover!Skal på ul nr 2på onsdag jeg og, uttak fredag og innsett mandag hvis alt går bra. Spennende at noen ligger så tett i løypa dalykke til
![]()
Blir alle sykemeldt mellom uttak og innsett? Har virkelig ikke lyst til få sykemelding der det står fertilitetssenteret, siden de ikke vet noe om det på jobben. Jeg har ikke brukt noen egenmeldingsdager på over 1 år, så tenkte kanskje jeg kunne bare ta en 3 dagers.
Går det ann å gjøre det sånn?