Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Vi har planlagt ferie fra midten av august til midten av september. Og vi har spart opp til å reise på en laaaang ferie, laaaangt bort. Ingenting er bestilt enda.
Men så kommer jo fryseforsøket siste uka i august. Sambo spurte i går om at kanskje vi skal utsette forsøket til september pga ferien?
Jeg er jo enig i at det er kjipt å dele opp ferien i to mindre stykker, eller å vente helt til september med ferie. Men jeg vil liksom ikke vente enda en mnd på forsøk heller....
Jeg vet at dette kan ta mange forsøk, mange måneder og kanskje år. På den andre siden er det dumt å la prøveforsøkene forstyrre alt av ferie og andre koselige opplevelser.
Dette syns jeg er veldig vanskelig
Ingenting er bestemt enda, men sjefen vil vite når vi tenker å ta ferie, og vi bør svare helst mandag.
Men så kommer jo fryseforsøket siste uka i august. Sambo spurte i går om at kanskje vi skal utsette forsøket til september pga ferien?
Jeg er jo enig i at det er kjipt å dele opp ferien i to mindre stykker, eller å vente helt til september med ferie. Men jeg vil liksom ikke vente enda en mnd på forsøk heller....
Jeg vet at dette kan ta mange forsøk, mange måneder og kanskje år. På den andre siden er det dumt å la prøveforsøkene forstyrre alt av ferie og andre koselige opplevelser.
Dette syns jeg er veldig vanskelig
Ingenting er bestemt enda, men sjefen vil vite når vi tenker å ta ferie, og vi bør svare helst mandag.
, så da er det bare å håpe ikke det har gjort at mensen forskyver seg nå igjen... Skal i følge vanlig syklus ha mens ca 3 juli, men har vel en følelse av at den kommer senere...det er jo typisk..men skal på ferie til torsdag og være borte i 3 uker, så da kanskje det kan hjelpe på å ikke tenke på den, å se etter den hver dag..hehe..merkelig hvor god venn TR blir i slike omstendigheter
Uansett da, så vil jeg ønske alle som starter opp nå etterhvert masse lykke til og at det blir mange maibebiser, innsett for meg blir vel sikkert ikke før i slutten av august. Har fått resepter og plan ihvertfall, så da er jeg fit for fight