Innsett i april

Noen som har tips til hodepine? Fikk i går og har vært så og si våken i hele natt av dundrende hodepine.
Har drukket vann og prøvd å slappe av.. Men lite som hjelper...

Kalde omslag, eller jeg har sånn maske som ligger i kjøleskapet. Ellers sitter jeg mye med solbriller inne. Ingen kur, men lindrer bittelitt.

Ja 4 dager igjen og har ingen følelse av hvordan resultatet blir. Akkurat nå kan det gå begge veier. Tror jeg har det sånn forde jeg ikke tillater meg og håpe på at dette går veien. Har hatt veldig vondt i magen i 2 dager. Men ikke mensen vondt. Vondt når jeg har lagt meg på siden og vondt når jeg snur meg. Litt lemster følelse når jeg hoster. Veldig rart. 4 dager igjen. Går fort det :)

Ja 4 dager igjen og har ingen følelse av hvordan resultatet blir. Akkurat nå kan det gå begge veier. Tror jeg har det sånn forde jeg ikke tillater meg og håpe på at dette går veien. Har hatt veldig vondt i magen i 2 dager. Men ikke mensen vondt. Vondt når jeg har lagt meg på siden og vondt når jeg snur meg. Litt lemster følelse når jeg hoster. Veldig rart. 4 dager igjen. Går fort det :)
4dager igjen her også.
Jeg har dessverre hatt mensen smerter.. Så jeg er veldig nervøs for testdagen.. Men prøver å beholde håpet oppe. Tvi tvi

Mange som nærmer seg nå, blir spennende her inne neste uke. Her er det rugedag 4 og føler at det går helt ufattelig tregt!

Rugedag 6 og jeg bare sutrer idag. Vondt i korsryggen, trykk nederst i magen og vonde pupper. Sleng på litt kvalme og morgenen er perfekt :( Nå tok jeg nettopp til tårene fordi jeg synes så synd på meg selv.
Latterlig greier.

Sorry sutring. Håper alle andre har det mye bedre enn meg :D

Rugedag 6 og jeg bare sutrer idag. Vondt i korsryggen, trykk nederst i magen og vonde pupper. Sleng på litt kvalme og morgenen er perfekt :( Nå tok jeg nettopp til tårene fordi jeg synes så synd på meg selv.
Latterlig greier.

Sorry sutring. Håper alle andre har det mye bedre enn meg :D
Mulig det ikke er behagelig, men høres ut som fine symptomer. Så du får trøste deg med det!

Nå er det mange som nærmer seg testdato, spennende! Jeg er nok den siste ut i denne gruppen, skal sette eggløsningssprøyten i kveld, så blir det forhåpentligvis uttak på tirsdag og innsett torsdag...bare den dumme kroppen ikke blir overstimulert av eggløsningssprøyten.. Har testdato kr.himmelfartsdag hvis det blir innsett...og det virker uhorvelig lenge til. Kjenner jeg begynner å bli sliten av å ikke vite noe som helst. Beklager sutreinnlegg, men i dag er det litt tungt igjen. Får komme meg ut i finværet, så stiger kanskje humøret :) god søndag alle sammen!

God morgen jenter.
Da gikk jeg på en small og testet 3 dager før testdag. Den var negativ og jeg Har ikke noe tegn til at det har gått riktig vei for oss denne mnd.
Tviler på der skjer så mye til torsdag,men skal sef ta en test da også. Kjenner meg så sint og skuffet,men må jo bare se mot neste ivf og håpe på det beste da!

Nei så kjedelig. Men ingen tegn til mensen enda, da er det fortsatt et lite håp. Jeg ligger her med sykt vondt i magen, men ikke nede i magen der det pleier å gjøre vondt når mensen kommer. Jeg har vondt oppe, rett under ribbebeinene. Har egentlig hatt det siden fredag. Begynner å bli litt bekymret for hva det kan være.

Nei så kjedelig. Men ingen tegn til mensen enda, da er det fortsatt et lite håp. Jeg ligger her med sykt vondt i magen, men ikke nede i magen der det pleier å gjøre vondt når mensen kommer. Jeg har vondt oppe, rett under ribbebeinene. Har egentlig hatt det siden fredag. Begynner å bli litt bekymret for hva det kan være.
Kan du være forstoppet? Hadde veldig vondt i magen sånn du beskriver og det var problemet.

Kan du være forstoppet? Hadde veldig vondt i magen sånn du beskriver og det var problemet.
Det kan kanskje det. Kommer ikke skikkelig på Do, bare litt. Hva kan hjelpe for det? Har også lest meg frem til luft smerter. Kommer meg ikke på jobb i dag for å si det sånn. Men tenker jeg tar en tur på apoteket for å handle lutinus, graviditetstest og noe som kan hjelpe magen. Har også litt halsbrann.

Har egentlig vært træg i magen ganske lenge nå, når jeg tenker meg om. Ingen ømme pupper, bare litt rar følelse i dem. Disse siste dagene kommer til å gå seint. Håper magen min gidder å bli bedre så jeg slipper å gå å kjenne på den hele tiden.

Har egentlig vært træg i magen ganske lenge nå, når jeg tenker meg om. Ingen ømme pupper, bare litt rar følelse i dem. Disse siste dagene kommer til å gå seint. Håper magen min gidder å bli bedre så jeg slipper å gå å kjenne på den hele tiden.
Spør på apoteket hva du kan ta for treg mage ved graviditet, husker ikke hva den jeg hadde het!

Back
Topp