Innsett i april

God morgen jenter.
Da gikk jeg på en small og testet 3 dager før testdag. Den var negativ og jeg Har ikke noe tegn til at det har gått riktig vei for oss denne mnd.
Tviler på der skjer så mye til torsdag,men skal sef ta en test da også. Kjenner meg så sint og skuffet,men må jo bare se mot neste ivf og håpe på det beste da!
Ja, det er mange følelser og prøvelser vi skal igjennom for å nå drømmen vår. Krysser fortsatt fingrene mine for deg, fortsatt 3 dager igjen:-)

Da ønsker jeg dere andre aprilere lykke til! Det ble ikke noe lykkelig slutt her.

Sniker fra november her! Ønsker dere lykke til:) Ikke gi opp om det ikke går deres vei, vår spire satt på 5.forsøk hvor 2 var helt uten befruktning.

Lykke lykke til alle flotte damer :)

Da ønsker jeg dere andre aprilere lykke til! Det ble ikke noe lykkelig slutt her.
Sender deg en stor klem her også. Vi fortjener alle å få våre etterlengtede spirer. Det er bare så dritt at det skal ta så lang tid

Sender deg en stor klem her også. Vi fortjener alle å få våre etterlengtede spirer. Det er bare så dritt at det skal ta så lang tid
Takk, skal ikke være lett. Satser på neste gang!

Har testdag imorgen, men ikke så mye som en skyggestrek så langt, har mine tvil på at morgendagens test vil vise noe annet enn en strek, så dette gikk ikke veien for oss heller dessverre. :(

Jeg gikk på en testesmell i ettermiddag. 1 uke siden innsett, så rugedag 7 (?).

hadde bare holdt meg i 2 timer, kun en uke siden innsett og ikke morgenurin. Mye feil der altså :D

Men, nå er jeg blitt en av de som spør dere; Ser dere skyggestreken?!? *håper*
ImageUploadedByBV Forum1430160449.784567.jpg

Ja jeg og har nå to kjempe fine på frys. Men satser på at vi ikke trenger dem. Evt får de bli søsken egg :)

Satser på at det blir søsken ja! vi har 2 "veldig gode" egg og to blastocyste på frys håper de også får være der fram til eventuelt søskenforsøk.

Det kan kanskje det. Kommer ikke skikkelig på Do, bare litt. Hva kan hjelpe for det? Har også lest meg frem til luft smerter. Kommer meg ikke på jobb i dag for å si det sånn. Men tenker jeg tar en tur på apoteket for å handle lutinus, graviditetstest og noe som kan hjelpe magen. Har også litt halsbrann.
Spis 1-2 kiwi om dagen. Får fart på magen. Forstoppelse er veldig vanlig under denne behandlingen:)

Rugedag 8. Ny test. Har offisielt mistet selvkontrollen ;)

Tydelig skyggestrek innenfor tidsfristen. Holder pusten frem mot mandag her :)

ImageUploadedByBV Forum1430198304.624161.jpg

I dag var det også sykt vondt i magen etter frokost. Og måtte på toalettet for å brekke meg. Hater å spy, så det kom heldigvis ikke noe oppigjen. Hvis ikke dette er spiren så er jeg veldig bekymret for hva det kan være. Har sendt Mail til klinikken, kanskje de har noen tips til hva jeg kan gjøre.

I dag var det også sykt vondt i magen etter frokost. Og måtte på toalettet for å brekke meg. Hater å spy, så det kom heldigvis ikke noe oppigjen. Hvis ikke dette er spiren så er jeg veldig bekymret for hva det kan være. Har sendt Mail til klinikken, kanskje de har noen tips til hva jeg kan gjøre.
Høres ut som det kanskje skjer noe i magen :)

Back
Topp