Linnsi86
Glad i forumet
Slik hadde vi det også!Så spennende, Håper det er gullegget. Det skal jo bare et egg til
De sa at det ene egget var veldig fint, kjempe kvalitet, de andre to, henger med men de kunne ikke si noe mer om de
Tvi tvi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik hadde vi det også!Så spennende, Håper det er gullegget. Det skal jo bare et egg til
De sa at det ene egget var veldig fint, kjempe kvalitet, de andre to, henger med men de kunne ikke si noe mer om de
Takk,skal prøve. Ønsker alle en fin søndag. 4 dager til test dag<3Kalde omslag, eller jeg har sånn maske som ligger i kjøleskapet. Ellers sitter jeg mye med solbriller inne. Ingen kur, men lindrer bittelitt.
4dager igjen her også.Ja 4 dager igjen og har ingen følelse av hvordan resultatet blir. Akkurat nå kan det gå begge veier. Tror jeg har det sånn forde jeg ikke tillater meg og håpe på at dette går veien. Har hatt veldig vondt i magen i 2 dager. Men ikke mensen vondt. Vondt når jeg har lagt meg på siden og vondt når jeg snur meg. Litt lemster følelse når jeg hoster. Veldig rart. 4 dager igjen. Går fort det![]()
Mulig det ikke er behagelig, men høres ut som fine symptomer. Så du får trøste deg med det!Rugedag 6 og jeg bare sutrer idag. Vondt i korsryggen, trykk nederst i magen og vonde pupper. Sleng på litt kvalme og morgenen er perfektNå tok jeg nettopp til tårene fordi jeg synes så synd på meg selv.
Latterlig greier.
Sorry sutring. Håper alle andre har det mye bedre enn meg![]()
Kan du være forstoppet? Hadde veldig vondt i magen sånn du beskriver og det var problemet.Nei så kjedelig. Men ingen tegn til mensen enda, da er det fortsatt et lite håp. Jeg ligger her med sykt vondt i magen, men ikke nede i magen der det pleier å gjøre vondt når mensen kommer. Jeg har vondt oppe, rett under ribbebeinene. Har egentlig hatt det siden fredag. Begynner å bli litt bekymret for hva det kan være.
Det kan kanskje det. Kommer ikke skikkelig på Do, bare litt. Hva kan hjelpe for det? Har også lest meg frem til luft smerter. Kommer meg ikke på jobb i dag for å si det sånn. Men tenker jeg tar en tur på apoteket for å handle lutinus, graviditetstest og noe som kan hjelpe magen. Har også litt halsbrann.Kan du være forstoppet? Hadde veldig vondt i magen sånn du beskriver og det var problemet.
Spør på apoteket hva du kan ta for treg mage ved graviditet, husker ikke hva den jeg hadde het!Har egentlig vært træg i magen ganske lenge nå, når jeg tenker meg om. Ingen ømme pupper, bare litt rar følelse i dem. Disse siste dagene kommer til å gå seint. Håper magen min gidder å bli bedre så jeg slipper å gå å kjenne på den hele tiden.
Velkommen inn i rugeklubben!Da er jeg blitt ruger. Fikk satt inn et 8 delt 8. prima super kvalitet![]()