Innsett i april

Her føles alt sånn som det pleier mellom EL og mens. Det eneste som er annerledes er at jeg ikke er sjokolade gal. 6 dager igjen til testdagen :)

Her føles alt sånn som det pleier mellom EL og mens. Det eneste som er annerledes er at jeg ikke er sjokolade gal. 6 dager igjen til testdagen :)
Jah,6 dager igjen her også:-) blir spennende.. Håper jeg holder ut;-)
Jeg er begynt å bli ganske uggen,temp i kroppen er helt på bærtur,varm og kald om en annen.
Så er jeg bra på morningen,men etter 14-15 så blir jeg kvalm og veldig uggen...

Last edited:
Jeg håper så veldig! Sykepleieren kalte meg bare eggfabrikken :) får jo bare håpe kvaliteten er bra nok også.. Hvordan går det som ruger? Kjenner du noe?
Haha, eggfabrikken:-) dagene går sakte og jeg synes jeg kjenner noe i hver krik og krok av kroppen, men det er nok fantomsymptomer og ren ønsketenkning fra min side.

Om jeg er gravid nå så må fett hår skrives ned som symptom vet jeg. Guri meg, pleier ikke få så fort fett hår. Men er det tegn på at jeg er pregers så ja takk! Tror jeg skal ta en hjemmetest i morgen, grugleder meg...
Å, så spennende, krysser det som krysses kan!

Hvor tidlig har dere testet positivt?
Leser at noen tester dag 10 etter innsatt egg..skummelt å teste for tidlig syntes jeg.. Hva mener dere?

Leser at noen tester dag 10 etter innsatt egg..skummelt å teste for tidlig syntes jeg.. Hva mener dere?
Av erfaring så skal jeg vente til blodprøven. Blir bare stresset og unødvendig deppa av tidligere tester.

Jeg kommer til å ta første test i morgen som er to dager før testdato. Har og en digital som jeg tar søndag, gjorde samme sist og testet positivt da.

Jeg begynte å blø på rugedag 12 ved forrige IVF (fersk forsøk). Gikk da på Lutinus.
Nå hår jeg på progynova og Lutinus (fryseforsøk) og skal vente med å teste til nærmere neste helg. Mand 4 mai er egentlig testdag, men skal prøve å vente så lenge som jeg bare klarer....

Jeg begynte å blø på rugedag 12 ved forrige IVF (fersk forsøk). Gikk da på Lutinus.
Nå hår jeg på progynova og Lutinus (fryseforsøk) og skal vente med å teste til nærmere neste helg. Mand 4 mai er egentlig testdag, men skal prøve å vente så lenge som jeg bare klarer....
Jeg får smøre meg med tolvmodighet. :-) det er vanskelig å vente..

Jeg er utprega utålmodig..hehe.. Når jg testet med fryseprinsen våres var det på rugedag 10 el 11, positiv men svak :-) sist i januar testet jg positivt på 1 uke etter innsett, men det endte med en MA..nå er det jo fryseforsøk og jg vet at jeg ikke kommer til å klare vente m testing, kommer garantert til å teste etter en uke :-)

Kan ikke beskrive hvor lettet jeg er. Hatt vondt i magen over hvor få egg de fikk ut. Men at alle har overlevd er jo bare helt fantastisk
Vi fikk ut 6,5var moden og 3 ble befruktet,men bare et var godt nok til å settes inn. Vi hadde icsi.
I morgen er det dag ti etter innsatt egg,Off.. Det nærmer seg testdag,men veldig tøffe dager å vente! Så variere symptomene veldig!
Tvi tvi med innsetting av egg! Blir spennende:-)

Vi fikk ut 6,5var moden og 3 ble befruktet,men bare et var godt nok til å settes inn. Vi hadde icsi.
I morgen er det dag ti etter innsatt egg,Off.. Det nærmer seg testdag,men veldig tøffe dager å vente! Så variere symptomene veldig!
Tvi tvi med innsetting av egg! Blir spennende:-)
Ja disse siste dagene blir lange. Men jeg skal holde ut. Skal ikke teste før torsdag.

Tvi tvi med innsetting av egg! Blir spennende:)
Så spennende, Håper det er gullegget. Det skal jo bare et egg til :)

De sa at det ene egget var veldig fint, kjempe kvalitet, de andre to, henger med men de kunne ikke si noe mer om de

Back
Topp