Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott. GrattisDa var vi ferdig med uttak. Vi fikk ut hele 3 egg. Blir tlf kl 9 i morgen tidlig om de har klart å bli befruktet.
Uttaket var ikke så gale som jeg trudde![]()
Jah,6 dager igjen her ogsåHer føles alt sånn som det pleier mellom EL og mens. Det eneste som er annerledes er at jeg ikke er sjokolade gal. 6 dager igjen til testdagen![]()
Haha, eggfabrikkenJeg håper så veldig! Sykepleieren kalte meg bare eggfabrikkenfår jo bare håpe kvaliteten er bra nok også.. Hvordan går det som ruger? Kjenner du noe?
Å, så spennende, krysser det som krysses kan!Om jeg er gravid nå så må fett hår skrives ned som symptom vet jeg. Guri meg, pleier ikke få så fort fett hår. Men er det tegn på at jeg er pregers så ja takk! Tror jeg skal ta en hjemmetest i morgen, grugleder meg...
Av erfaring så skal jeg vente til blodprøven. Blir bare stresset og unødvendig deppa av tidligere tester.Hvor tidlig har dere testet positivt?
Leser at noen tester dag 10 etter innsatt egg..skummelt å teste for tidlig syntes jeg.. Hva mener dere?
Jeg kommer til å ta første test i morgen som er to dager før testdato. Har og en digital som jeg tar søndag, gjorde samme sist og testet positivt da.Hvor tidlig har dere testet positivt?
Leser at noen tester dag 10 etter innsatt egg..skummelt å teste for tidlig syntes jeg.. Hva mener dere?
Jeg får smøre meg med tolvmodighet.Jeg begynte å blø på rugedag 12 ved forrige IVF (fersk forsøk). Gikk da på Lutinus.
Nå hår jeg på progynova og Lutinus (fryseforsøk) og skal vente med å teste til nærmere neste helg. Mand 4 mai er egentlig testdag, men skal prøve å vente så lenge som jeg bare klarer....
Jeg er utprega utålmodig..hehe.. Når jg testet med fryseprinsen våres var det på rugedag 10 el 11, positiv men svakHvor tidlig har dere testet positivt?
Gratulerer! Kjempe flott.JAAAAAAA... alle 3 egga blei befrukta og overlevd natten![]()
Gratulerer! For en lettelseJAAAAAAA... alle 3 egga blei befrukta og overlevd natten![]()
Det er kjempebra, gratulerer!Kan ikke beskrive hvor lettet jeg er. Hatt vondt i magen over hvor få egg de fikk ut. Men at alle har overlevd er jo bare helt fantastisk
Vi fikk ut 6,5var moden og 3 ble befruktet,men bare et var godt nok til å settes inn. Vi hadde icsi.Kan ikke beskrive hvor lettet jeg er. Hatt vondt i magen over hvor få egg de fikk ut. Men at alle har overlevd er jo bare helt fantastisk
Gratulerer så mye!!JAAAAAAA... alle 3 egga blei befrukta og overlevd natten![]()
Ja disse siste dagene blir lange. Men jeg skal holde ut. Skal ikke teste før torsdag.Vi fikk ut 6,5var moden og 3 ble befruktet,men bare et var godt nok til å settes inn. Vi hadde icsi.
I morgen er det dag ti etter innsatt egg,Off.. Det nærmer seg testdag,men veldig tøffe dager å vente! Så variere symptomene veldig!
Tvi tvi med innsetting av egg! Blir spennende![]()
Så spennende, Håper det er gullegget. Det skal jo bare et egg tilVi fikk ut 6,5var moden og 3 ble befruktet,men bare et var godt nok til å settes inn. Vi hadde icsi.
I morgen er det dag ti etter innsatt egg,Off.. Det nærmer seg testdag,men veldig tøffe dager å vente! Så variere symptomene veldig!
Tvi tvi med innsetting av egg! Blir spennende![]()