Nei, blir nok en urolig natt. Masse lykke til!Lykke til alle sammen. Tror ikke det blir lett å sove i natt. Veldig spent på hvordan dette blir. Men kommer meg igjennom det når jeg tenker på hva som kan komme om 9 måneder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, blir nok en urolig natt. Masse lykke til!Lykke til alle sammen. Tror ikke det blir lett å sove i natt. Veldig spent på hvordan dette blir. Men kommer meg igjennom det når jeg tenker på hva som kan komme om 9 måneder
Idag har vi vært inne til AIH, kjenner nå et par timer etterpå at jeg har skikkelig vondt i venstre side, og at jeg har krampelignende følelse i hele underlivet. Er dette normalt? Kan dette være fordi jeg egentlig har gått på medisiner for IVF forsøk, men grunnet få egg, ble avbrutt og nå opplever en kraftigere EL med flere egg?
Jeg har så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist, ser ut som om jeg er 80+
Noen andre som har erfaring med dette...? Er det bare jeg som er kjempepingle..?
Men, jeg krysser fingre og alt for at det det faktisk fungerer på tross av at det var avbrutt IVF, og at det som er vondt bare er alt av hormoner og slikt som fungerer.![]()
Tusen takk! Det beroliger veldig, jeg har så uendelig vondt nå, at mannen min mente jeg burde ringe legevakten for å sjekke om dette er normalt. Synes jo at de kanskje burde opplyst om dette før vi dro idag, slik at jeg visste hva som var i vente.Hei. jeg har gått igjennom AIH. For å si det slik. Jeg kunne ikke gå på et døgn. Hadde skikkelig vondt. Det er vist helt normalt, Siden du har brukt masse hormoner for å få et helt perfekt lite egg. Jeg vet ikke om begge eggene mine slapp, men jeg hadde et på hver side som var store nok. Jeg blei gravid på det forsøket, men det endte i en Ex-u.
Masse lykke til med rugingen.
Jeg har dessverre ingen erfaring med AIH så jeg vet ikke helt hva man skal kjenne og ikke kjenne, men hvis du har så vondt som du skriver så ville jeg dratt til legevakta. Bedre føre vàr enn etter snarIdag har vi vært inne til AIH, kjenner nå et par timer etterpå at jeg har skikkelig vondt i venstre side, og at jeg har krampelignende følelse i hele underlivet. Er dette normalt? Kan dette være fordi jeg egentlig har gått på medisiner for IVF forsøk, men grunnet få egg, ble avbrutt og nå opplever en kraftigere EL med flere egg?
Jeg har så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist, ser ut som om jeg er 80+
Noen andre som har erfaring med dette...? Er det bare jeg som er kjempepingle..?
Men, jeg krysser fingre og alt for at det det faktisk fungerer på tross av at det var avbrutt IVF, og at det som er vondt bare er alt av hormoner og slikt som fungerer.![]()
venter og venter på at mensen skal komme tilbake...begynner kanskje tro at det blir mai i stedet på meg også 
Det var trist å høreDa ble det desverre ingenting på meg, av de sju eggene de fikk ut, var fem modne, men ingen har blitt befruktet(
Åh, så trist å høre.Da ble det desverre ingenting på meg, av de sju eggene de fikk ut, var fem modne, men ingen har blitt befruktet(
Så bra, lykke til!Da er skumletelefonen tatt og det ene av embryoene overlevde opptining. Er så lettet, blir innsett i dag. Da er det inn i neste nerverunde som ruger.
Tusen takk!Så bra, lykke til!
Da er skumletelefonen tatt og det ene av embryoene overlevde opptining. Er så lettet, blir innsett i dag. Da er det inn i neste nerverunde som ruger.
Ikke mer enn at de ikke var blitt befruktet og at jeg måtte ringe inn mens når jeg var klar for en ny runde...Det var trist å hørefikk du noe forklaring og info om veien videre eventuelt? Så den andre tråden din nå..
Så flott. Lykke lykke tilDa er skumletelefonen tatt og det ene av embryoene overlevde opptining. Er så lettet, blir innsett i dag. Da er det inn i neste nerverunde som ruger.
Takk kjære du. Føler sånn med deg!Så flott. Lykke lykke til![]()
Takk for det, ja dette tror jeg er den verste beskjeden jeg har fått, utenom den hvor vi fikk, dere kan nok ikke få barn på naturligvis lenger.,Takk kjære du. Føler sånn med deg!
Takk for det, ja dette tror jeg er den verste beskjeden jeg har fått, utenom den hvor vi fikk, dere kan nok ikke få barn på naturligvis lenger.,