Innsett i april

Jeg skal på UL i morgen for å høre om vi er klar for uttak over helgen, jeg ar typisk disse EL smertene i eggstokkene. Jeg er normalt veldig sensitiv for ting som skjer med kroppen. Så jeg trenger ikke å lure på når jeg har EL for å si det slik.
Jeg og har gjennomført en AIH. Og da klarte jeg ikke å bevege meg på to dager på selve EL dagen og dagen etter. Det glemme jeg sent for å si det slik. Så forhpåentligvis er det bare dagen i dag og dagen i morgen og så er jeg ferdig med hormoner :)
Jeg har snakket litt med mannen og jeg trur vi går for to. Så får vi bare ta risken på to barn. Heller to en ingen :)
Masse lykke til imorgen på UL, håper de finner mange follikler!

Så lenge dere får lov til å sette inn to, så høres jo det veldig gjennomtenkt ut. Jeg er av samme oppfatning, heller sjansen for to, enn ingen. :)

Nå melder jeg meg inn til dere jenter jeg hadde uthenting på mandag, fikk ut 15 egg å i dag ringte de 14 var befruktet.(8-ivf,6-isci. ) I mårra er d innsett å jeg er så nervøs at jeg klarer ikke å sove! Så spennans å følge med på dere alle sammen
Så bra at du har fått så mange, og at nesten samtlige er befruktet!!
Lykke til imorgen!

Alt i orden "inni der", så blir innsett mandag hvis embryoene overlever opptining. :)

Har vært på jobb i dag og det var ikke så veldig behagelig. Det murrer å styrer på. Begynner å tenke tanker om overstimulering her nå. Ikke bra. Jaja sikkert ikke farlig. Så spent på morgen dagen. Skal ringe inn litt senere og fortelle at jeg ikke kommer på jobb i morgen, gruer meg til dette. siden vi allerede har syke folk på jobb.

Her har jeg blitt kvitt de verste symptomene på sprayen. Men i stedet har jeg fått sinnsyke murringer. Er så spent på hva det blir til. 1 egg eller 10 egg, blir noen befruktet, og vil noen bli til et barn, Skal jeg be om 1 egg eller 2 til innsett. Off begynner å bli rimelig spent her nå.

Dere som har gjort dette før. Skal man ha slike EL murringer??

Jeg er på dag 7 med sprøyter nå og har murringer og EL lignende symptomer. Tror det er helt normalt, er vel tilførsel av østrogen som gjør det.

Nå har virkelig crinone hodepinen min kommet. Blir smårar, var likt forrige gang også, men håpet jeg skulle slippe nå.

Hei jenter.
Jeg er ny her og skal prøve meg på innlegg jeg holder på med mitt første ivf forsøk. Vi/jeg fikk ut 6 egg i dag. Så nå er det bare å vente og skje hva som skjer i natt,går alt bra,får vi satt inn egg på fredag.
Forferdelig spennende og SÅ slitsom med all ventingen.
Lykke til alle sammen.. ❤️

Hei jenter.
Jeg er ny her og skal prøve meg på innlegg jeg holder på med mitt første ivf forsøk. Vi/jeg fikk ut 6 egg i dag. Så nå er det bare å vente og skje hva som skjer i natt,går alt bra,får vi satt inn egg på fredag.
Velkommen! Håper du får satt inn gullegget på fredag! Ventingen er slitsom, helt enig. Tvi tvi!

Hei jenter.
Velkommen hit:) Masse lykke til i morgen!:)

Hei jenter.
Velkommen! Krysser fingre for super befruktning i natt! :-)

Ja,
Det er klart du skal være stolt❤️ vi er alle knall tøffe
syntes det er en gjeng tøffe damer her som gjennomgår mye andre ikke aner noe om. Velkommen til forumet! Lykke til med eggene :) Blir spennende å følge deg! Vet dere hvorfor dere ikke blir gravide? Her er de tett eggleder som er problemet, de har i hvert fall ikke funnet noe annet enda :)

Hei alle. Fikk nettopp telf om at 3 egg var befruktet. Så nå håper jeg de vokser og overlever til i morgen,så får jeg satt inn i morgen tidlig

Så bra!! tenker at det må være en utrolig lettelse å få den beskjeden. Lykke til i morgen! :-)

Back
Topp