Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på tlf fra Porsgrunn. De skal ring etter 12. Disse timene blir lange. Heldigvis så er smertene etter i går nesten helt borte.
Så stas!3 befrukte egg. Så da blir det innsett av et i mora.![]()
Masse lykke til imorgen på UL, håper de finner mange follikler!Jeg skal på UL i morgen for å høre om vi er klar for uttak over helgen, jeg ar typisk disse EL smertene i eggstokkene. Jeg er normalt veldig sensitiv for ting som skjer med kroppen. Så jeg trenger ikke å lure på når jeg har EL for å si det slik.
Jeg og har gjennomført en AIH. Og da klarte jeg ikke å bevege meg på to dager på selve EL dagen og dagen etter. Det glemme jeg sent for å si det slik. Så forhpåentligvis er det bare dagen i dag og dagen i morgen og så er jeg ferdig med hormoner
Jeg har snakket litt med mannen og jeg trur vi går for to. Så får vi bare ta risken på to barn. Heller to en ingen![]()
Åh, så gøy! Masse, masse lykke til imorgen!3 befrukte egg. Så da blir det innsett av et i mora.![]()
Så bra at du har fått så mange, og at nesten samtlige er befruktet!!Nå melder jeg meg inn til dere jenter jeg hadde uthenting på mandag, fikk ut 15 egg å i dag ringte de 14 var befruktet.(8-ivf,6-isci. ) I mårra er d innsett å jeg er så nervøs at jeg klarer ikke å sove! Så spennans å følge med på dere alle sammen
Her har jeg blitt kvitt de verste symptomene på sprayen. Men i stedet har jeg fått sinnsyke murringer. Er så spent på hva det blir til. 1 egg eller 10 egg, blir noen befruktet, og vil noen bli til et barn, Skal jeg be om 1 egg eller 2 til innsett. Off begynner å bli rimelig spent her nå.
Dere som har gjort dette før. Skal man ha slike EL murringer??
Velkommen! Håper du får satt inn gullegget på fredag! Ventingen er slitsom, helt enig. Tvi tvi!Hei jenter.
Jeg er ny her og skal prøve meg på innlegg jeg holder på med mitt første ivf forsøk. Vi/jeg fikk ut 6 egg i dag. Så nå er det bare å vente og skje hva som skjer i natt,går alt bra,får vi satt inn egg på fredag.
Forferdelig spennende og SÅ slitsom med all ventingen.
Lykke til alle sammen..![]()
Velkommen hitHei jenter.
Jeg er ny her og skal prøve meg på innlegg jeg holder på med mitt første ivf forsøk. Vi/jeg fikk ut 6 egg i dag. Så nå er det bare å vente og skje hva som skjer i natt,går alt bra,får vi satt inn egg på fredag.
Velkommen! Krysser fingre for super befruktning i natt!Hei jenter.
syntes det er en gjeng tøffe damer her som gjennomgår mye andre ikke aner noe om. Velkommen til forumet! Lykke til med eggeneDet er klart du skal være stoltvi er alle knall tøffe
Hei alle. Fikk nettopp telf om at 3 egg var befruktet. Så nå håper jeg de vokser og overlever til i morgen,så får jeg satt inn i morgen tidlig