Innsett i april

Jeg har mer egg igjen. jeg har stabil EL hver mnd. Men frur de sjekket en annen blodprøve og, den som skal si noe om kvaliteten. Men de trudde ikke at jeg trengte så høy dose siden kroppen responderte så bra på kort protokoll for et år siden.

Er det normalt å ha EL slim nå. Hadde en del nå i dag?

Ja, helt sikkert Fsh du mener. Jeg har Mye slim nå, helt normalt. Edit: ser du har fått svar allerede:-)

Men selv om jeg vet det er normalt med både slim og murringer er jeg livredd for å få spontan EL nå før uttaket på mandag. Jeg vet jo at Synarelaen hemmer EL, men hodet mitt klarer liksom ikke lytte til fornuft... Så nå går jeg her og kjenner etter om brystene har blitt ømme? Hadde jeg ikke mer slim i går? Hadde jeg ikke litt mere murringer i går? Man blir jo helt sprø av dette...:eek:

77
Men selv om jeg vet det er normalt med både slim og murringer er jeg livredd for å få spontan EL nå før uttaket på mandag. Jeg vet jo at Synarelaen hemmer EL, men hodet mitt klarer liksom ikke lytte til fornuft... Så nå går jeg her og kjenner etter om brystene har blitt ømme? Hadde jeg ikke mer slim i går? Hadde jeg ikke litt mere murringer i går? Man blir jo helt sprø av dette...:eek:
Ja kjenner til den. Men med mine stusselige egg kan det ikke bli rare babyen skulle de ramle ut nå. SÅ de må bare holde seg på plass inntil de skal ut :)

Halloi..
Fikk satt inn et søtt liten frø på fredag. Jeg må si jeg har vært heldig.
Har gått fint med alle medisiner og egg uttaket var så og si smertefritt.
Nå er det bare og vente til den 30 og se om vi lykkes.. Dette er føreste gang vinger igjennom dette.
Spent.. ønsker alle en flott kveld.. Lykke til videre alle sammen..

Halloi..
Fikk satt inn et søtt liten frø på fredag. Jeg må si jeg har vært heldig.
Har gått fint med alle medisiner og egg uttaket var så og si smertefritt.
Nå er det bare og vente til den 30 og se om vi lykkes.. Dette er føreste gang vinger igjennom dette.
Spent.. ønsker alle en flott kveld.. Lykke til videre alle sammen..

Gratulerer som ruger! Jeg har nettopp satt Ovitrelle, nervepirrende, snart skal egga ut! :-)

Skal ha innsett imrg!! Hvis eggene overlever opptining.... Kjenner jeg begynner å gru-glede meg nå.... :)

Lykke til alle sammen!
Jeg må si at det mentalt er ganske så tøft å holde på med dette. Jeg har hatt to flotte dager med bare glede og håp,i dag våknet jeg med mens smerter,noe som kan være bra og dårlig.. Så humøret svinger veldig. Men håper er der.
Glem ikke at vi alle er fantastiske kvinner som gjør dette,alle med samme mål..det er flott vi kan prate sammen og dele.. Er bare kvinner i samme situasjon som kan relatere til hverandre..

Lykke til alle sammen!
Jeg må si at det mentalt er ganske så tøft å holde på med dette. Jeg har hatt to flotte dager med bare glede og håp,i dag våknet jeg med mens smerter,noe som kan være bra og dårlig.. Så humøret svinger veldig. Men håper er der.
Glem ikke at vi alle er fantastiske kvinner som gjør dette,alle med samme mål..det er flott vi kan prate sammen og dele.. Er bare kvinner i samme situasjon som kan relatere til hverandre..
Menssmerter og murring kan veldig godt være positivt. Har det selv og hadde det ved forrige forsøk og da ble jeg gravid.

Er det flere som skal teste den 30?
Klarer vi og vente
Har testdato 27. Kommer til å ta hjemmetest en eller to dager før. Vil antagelig teste positivt om det går veien da. Om ikke vil jeg være forberedt på evt negativ og i så fall bli positivt overrasket av blodprøven dagen etter.

Last edited:
Ja,det er riktig tenkt.
Forferdelig å gå sånn og vente:-(
Hvordan har du/dere det?
Hos meg murrer det og stikker..
Men kjennes ut som mensen skal komme.. Skulle ønske jeg viste hvordan det gikk inni magen!?:-)
Håper dere alle får en fin dag. ;-)

Jeg har det ganske bra i dag. Har murringer og småvondt i magen og korsryggen. Hadde helt syke drømmer i natt, så velger å være svakt positiv i dag. :-)

Jeg merker ikke så mye av tabletten,den bare griser mye,så må gå med bind. Så har jeg mye luft.. Hehe.. Men skal ikke klage.. Alt i alt har det gått kjempe bra! <3

Back
Topp