Da er jeg herved en ruger!
Hurra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg herved en ruger!
Det er mannen som har dårlig kvalitet.Kan jeg spørre hva som er grunnen til at dere ikke klarer det? Er det feil hos deg eller mannen?
Det er mannen som har dårlig kvalitet.
Huff, så utrolig leit. Det er forferdelig tøffe saker vi driver på med. Det blir man stadig påminnet. Sender deg en klemDa ble det desverre ingenting på meg, av de sju eggene de fikk ut, var fem modne, men ingen har blitt befruktet(
Yes, så utrolig bra!!Da er jeg herved en ruger!
Men du må være obs på at du kan være overstimulert. Så om det blir for gale må du ringe og høre med dem. Drikk masse vann, det skal hjelpeTusen takk! Det beroliger veldig, jeg har så uendelig vondt nå, at mannen min mente jeg burde ringe legevakten for å sjekke om dette er normalt. Synes jo at de kanskje burde opplyst om dette før vi dro idag, slik at jeg visste hva som var i vente.
Så trist å lese hvordan det gikk med deg. Lykke til med dette forsøket, håper det klaffer for deg nå!
Dere andre som har vært igjennom ut tak. Hadde dere mye smerter etterpå. Jeg klarer ikke gå oppreist. Tvinger i meg mat. Håper det gir seg fort, for dette var ikke nye godt.
Da får hev bare ligge her på sofaen med verdens største samvittighetJa! Hadde veldig vondt og var helt utslått hele dagen jeg! Er vistnok ganske normalt fikk jeg høre
Da får hev bare ligge her på sofaen med verdens største samvittighet![]()
Helt normalt. Du kommer nok til å kjenne deg litt mørbanka frem til et par dager etter innsett. Det gjorde jeg. Helt normaltDere andre som har vært igjennom ut tak. Hadde dere mye smerter etterpå. Jeg klarer ikke gå oppreist. Tvinger i meg mat. Håper det gir seg fort, for dette var ikke nye godt.
Tusen takk for råd, skal være obs på dette!Men du må være obs på at du kan være overstimulert. Så om det blir for gale må du ringe og høre med dem. Drikk masse vann, det skal hjelpe![]()
Uff, det hørtes ikke mye godt ut, får håpe det går over fort.Dere andre som har vært igjennom ut tak. Hadde dere mye smerter etterpå. Jeg klarer ikke gå oppreist. Tvinger i meg mat. Håper det gir seg fort, for dette var ikke nye godt.
Hvor langt har du komt? Jeg vet ikke om det var murring, men jeg kjente ømhet i underlivet, kjentes mest ut som om det kunne vært i eggstokkene, uten at jeg kan si dette spesifikt. Jeg kom aldri så langt som til uttak, men har jo brukt alle IVF medisinene. Det som jeg derimot kjente, var smerter etter AIH, om dette var grunnet EL, eller hva, men nå kjenner jeg virkelig at kroppen har vært herjet med.Her har jeg blitt kvitt de verste symptomene på sprayen. Men i stedet har jeg fått sinnsyke murringer. Er så spent på hva det blir til. 1 egg eller 10 egg, blir noen befruktet, og vil noen bli til et barn, Skal jeg be om 1 egg eller 2 til innsett. Off begynner å bli rimelig spent her nå.
Dere som har gjort dette før. Skal man ha slike EL murringer??
Jeg skal på UL i morgen for å høre om vi er klar for uttak over helgen, jeg ar typisk disse EL smertene i eggstokkene. Jeg er normalt veldig sensitiv for ting som skjer med kroppen. Så jeg trenger ikke å lure på når jeg har EL for å si det slik.Hvor langt har du komt? Jeg vet ikke om det var murring, men jeg kjente ømhet i underlivet, kjentes mest ut som om det kunne vært i eggstokkene, uten at jeg kan si dette spesifikt. Jeg kom aldri så langt som til uttak, men har jo brukt alle IVF medisinene. Det som jeg derimot kjente, var smerter etter AIH, om dette var grunnet EL, eller hva, men nå kjenner jeg virkelig at kroppen har vært herjet med.
Når det gjelder antall egg som skal settes inn, jeg var også usikker på det, sett at vi hadde fullført vårt forsøk. De sa til meg at de i utgangspunktet alltid satte inn kun ett egg, men jeg tror gjerne jeg kommer til å be om to uansett. De kan si hvor mye de vil at det ikke øker sjansene, men hallo, selvfølgelig gjør det jo det, det er jo en ekstra sjans for at egget fester seg jo..
Det er jo et supert resultat! Det er mye følelser i sving i denne prosessen, brukt mange netter våken pga det. Masse lykke til!Nå melder jeg meg inn til dere jenter jeg hadde uthenting på mandag, fikk ut 15 egg å i dag ringte de 14 var befruktet.(8-ivf,6-isci. ) I mårra er d innsett å jeg er så nervøs at jeg klarer ikke å sove! Så spennans å følge med på dere alle sammen
Det er jo et supert resultat! Det er mye følelser i sving i denne prosessen, brukt mange netter våken pga det. Masse lykke til!