Truddelutt'n
Gift med forumet
Ååh så arti!! Gratulerer <3Klarte ikke dy meg. CB digital sier gravid 1-2 Måtte det vare 9mnd denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh så arti!! Gratulerer <3Klarte ikke dy meg. CB digital sier gravid 1-2 Måtte det vare 9mnd denne gangen
Dette er min fjerde ivf.Så kult at du å har satt inn to egghar du hatt mange forsøk? Ja, jeg også syns det har vært et stort flertall av de m to egg inn det er sååå spennende!!
hvor hører du til?

Viktig å kose seg littJa det er kjekt å besøke mams og slekten på mor sidenog godt med ferie ;D veldig bra du har gjort deg selv litt opptatt m koselige ting
aah, hvilke jobb du har forresten?
![]()
![]()
Gratulerer!!Klarte ikke dy meg. CB digital sier gravid 1-2 Måtte det vare 9mnd denne gangen
GratulererKlarte ikke dy meg. CB digital sier gravid 1-2 Måtte det vare 9mnd denne gangen
Aah ser den at det er en veldig krevende og hektisk jobb! Håper du klarer deg gjennom neste uke og det blir en positiv test!! Hvordan går det med symptom jakten??Viktig å kose seg littJobber på kontor som produktsjef, ekstremt stressende hverdag med masse krav til å levere hele tiden og en kultur jeg ikke trives i. Jobben sender meg drøssevis av mailer når jeg har vært sykemeldt, akkurat som de ikke respekterer at jeg er sykemeldt. På mandag blir det et h.... med alt som venter. Men men. Det får bare gå. Håper så inderlig jeg får en positiv test til uken - da kommer uansett livet til å være fantastisk
Kos deg videre hos mamma'n din. Rugedag 8 her - snegler seg av sted
![]()
FOR et flott resultat nei haha ikke rart du har følt deg full nedi magenDa var endelig uttak unnagjort, jeg ble positivt overrasket over hvor bra det gikk. Synes i grunnen knapt det var vondt. Enda mer overrasket over hvor mange egg det ble, hele 18. Ikke rart jeg synes det har virket litt fullt der nede. Nå er det bare å vente på skumle telefonen i morra....
Da var endelig uttak unnagjort, jeg ble positivt overrasket over hvor bra det gikk. Synes i grunnen knapt det var vondt. Enda mer overrasket over hvor mange egg det ble, hele 18. Ikke rart jeg synes det har virket litt fullt der nede. Nå er det bare å vente på skumle telefonen i morra....
Så spennende! :-D Gratulerer med 18 egg, nå krysser jeg fingrene for dere!![]()
Så spennende! Krysser fingrene for befruktningen!!Da var endelig uttak unnagjort, jeg ble positivt overrasket over hvor bra det gikk. Synes i grunnen knapt det var vondt. Enda mer overrasket over hvor mange egg det ble, hele 18. Ikke rart jeg synes det har virket litt fullt der nede. Nå er det bare å vente på skumle telefonen i morra....
Går det an å bli overstimulert langt ut i rugeperioden? Er på rugedag 11 i dag og de to siste dagene har magen vært helt vanvittig stor, stinn og øm. Var slik etter uttaket også, så roet det seg litt for så å bli mye verre igjen...
Det hadde jo vært fantastisk!Ja, det er vanlig at overstimuleringen blusser opp hvis man blir gravid.
Hør med klinikken!
Er blitt overstimulert ja. Var på kontroll i dag. De sier det kan være tegn på graviditet, men ikke 100 % sikkert. Har tatt blodprøve i dag og får svar i morgen. Hjelpe meg, så nervepirrende....:-SJa, det er vanlig at overstimuleringen blusser opp hvis man blir gravid.
Hør med klinikken!
Oioi, så spennende!Er blitt overstimulert ja. Var på kontroll i dag. De sier det kan være tegn på graviditet, men ikke 100 % sikkert. Har tatt blodprøve i dag og får svar i morgen. Hjelpe meg, så nervepirrende....:-S
Tør ikke håpe for mye, men veldig spennende! Er syyyykt stinn og oppblåst, litt tungpustet og hadde vondt i ryggen i går og søndag. Magen blir verre etter at jeg har spist. Ellers føler jeg meg finOioi, så spennende!
Er formen dårlig nå?