Innsett desember???

Haha, vi skal møte 9.30 ;) jeg er ho som satte eggløsningssprøyta 2 timer for sent fordi den første ble satt feil og gikk til spille... (Tragisk historie) men dro inn til døgnåpent apotek i Oslo og kjøpte ny, og dermed 2 timer forsinket :( jeg må sikkert vente 2 timer...
Da er vi der nok samtidig ja! :) Så utrolig kjedelig :( hva skjedde?

Denne gangen tenkte jeg å bruke babyklister, har hatt det stående en god stund, nå kunne jeg tenkt å tørke støvet av flasken ;)

Hva heter det og hvor kjøper du det? Hva er det det inneholder?
Den heter fructus femina det må kjøpes på nett fra Danmark den finnes ikke i Norge :/ jeg har ikke selv kjøpt den så vet ikke helt gangen i det, jeg overtok uåpnet flaske fra en her fra forumet :) det er et homeopatmiddel så den har ingen dokumentert effekt, dog heller ingen bivirkninger :)

Jeg har kjøpt det i Norge.

Brukte det ved forrige innsett (og ble faktisk gravid da).

Bestilte fra www.homeopatiforalle.no

Sendte de mail, og de sendte flasken og faktura samme dagen.

I Danmark er det flere av klinikkene som anbefaler Fructus Femina.

Aah stilig, men ser de legger ned/har lagt ned :/ brukte du det i fersk forsøk eller/og fryseforsøk?

Kult for det er det jeg skal nå, når ska jeg begynne å bruke det egentlig??

Den heter fructus femina det må kjøpes på nett fra Danmark den finnes ikke i Norge :/ jeg har ikke selv kjøpt den så vet ikke helt gangen i det, jeg overtok uåpnet flaske fra en her fra forumet :) det er et homeopatmiddel så den har ingen dokumentert effekt, dog heller ingen bivirkninger :)
Skal babyklisteret hjelpe det befruktede egget til å feste seg i rugeperioden og for å unngå spontanabbort?

Skal babyklisteret hjelpe det befruktede egget til å feste seg i rugeperioden og for å unngå spontanabbort?
Det skal hjelpe livmorslimhinnen å bli tykkere slik at et egg lettere vil feste seg, det står også at den skal hjelpe mot spontanabort også men det har jeg ikke lest noe nøye på... :)

Jeg kjørte på med det meste da jeg ble gravid. Akupunktur, babyklister, vitaminer, holdt meg unna sukker og koffein. Tenker at det iallefall ikke kan skade. :) Mer avslappet med tanke på alt denne gangen, nå som vi har fått et barn.

Takk :) men de sa vel egentlig at det ikke blir innsett. Men går greit for oss det også, så lenge vi får på frys :)

Jeg kjørte på med det meste da jeg ble gravid. Akupunktur, babyklister, vitaminer, holdt meg unna sukker og koffein. Tenker at det iallefall ikke kan skade. :) Mer avslappet med tanke på alt denne gangen, nå som vi har fått et barn.

Takk :) men de sa vel egentlig at det ikke blir innsett. Men går greit for oss det også, så lenge vi får på frys :)
Da skal jeg vurdere å bestille fra den danske siden.
Godt å være litt mer avslappet vil jeg tro ;) Godt du fikk ut mange egg i hvert fall, og tar det greit! Kryss fingrene for meg i morgen - jeg håper virkelig jeg får satt inn egg og får ut mange med fin kvalitet.
Kjenner jeg er litt stresset da jeg i forrige uke kjente tydelige "eggløsningssmerter" på begge sider pga de modne eggene, men i går og i dag nesten ikke kjenner noen ting. Men regner med at jeg bekymrer meg unødig! :)

Back
Topp