Innsett Desember <3

Jeg tror kanskje jeg er gravid!! Dagens test er litt sterkere enn gårsdagens, dvs 7dp5dt Vs 8dp5dt. Øverste test er dagens. Hva tror dere? Har ingen symptomer annet enn litt murring fra og til.

Rakk ikke kjøpe CB i går.

b4a4660857a41b90883ba0146ba5d648
Åååååååååå, så spennende!! :-D

Jeg tok blodprøve nå i morges, får svar etter kl 14.00. Er så spent!!!! :-o Aner ikke om den kommer til å være positiv eller negativ. Noen dager har jeg masse symptomer, andre dager ikke... Har ikke testet hjemme heller..

Dårlige nyheter:( Bare 2 av 10 egg var modne. Og av de to er det ett egg som KANSKJE er befruktet. De skal ringe meg i morgen og si fra om det har utviklet seg og om det eventuelt blir innsett. Hørtes ikke ut som det var så stor sjanse for det. Så da blir det vel avbrutt forsøk. Dette er bare dritt...
Nei, så kjedelig :( håper det ene egget kommer seg. Krysser alt som krysses kan.

Da har jeg kommet hjem etter uttak og av alle de 5 modne eggposene fikk de ut 5 egg :D og alle så ved første øyekast veldig fine ut :D ❤ så håper de gode nyhetene fortsetter med tlf om befruktning I morgen formiddag :D

Så spennende, masse lykke til!

Åååååååååå, så spennende!! :-D

Jeg tok blodprøve nå i morges, får svar etter kl 14.00. Er så spent!!!! :-o Aner ikke om den kommer til å være positiv eller negativ. Noen dager har jeg masse symptomer, andre dager ikke... Har ikke testet hjemme heller..

Så spennende! Flink du har vært med å ikke teste hjemme :)

Så spennende! Flink du har vært med å ikke teste hjemme :)
Tro meg, det har vært en prøvelse! Spesielt siden jeg har test liggende hjemme.. :-P

Last edited:
Positiv :-D

Hurra! Gratulerer så mye!! Hvis alt går greit med videre testing her så har vi termin ganske likt :)
Hurra :-D Teller du fra siste mens eller fra befruktning?

Får høre med klinikken på fredag, men i følge terminkalkulator for ivf på nett teller man fra uttak. For meg spiller ikke det så mye rolle så lenge det går veien <3
Jeg har også telt fra uttak, men har en venninne som mente det var feil... Er ikke så farlig, så lenge babyen kommer. :-D

Skal du ta blodprøve på fredag eller?

Håper jeg og! Har kjøpt inn CB til i morra. Hvor mye var hcg'en din på?
Aner ikke :-P Spurte ikke om det siden jeg ble så satt ut da hun sa jeg var gravid :-D

Så lenge du er det så har jo ikke det noe å si :) :)
Hehe.. Sant ;-) Tror allikevel jeg må ta en test bare for å se det med egne øyne :-P

Back
Topp