Innsett Desember <3

Da er egguttaket over:)
Var sååå mye bedre denne gangen:D Nesten ikke noe vondt, så den ekstra pillen jeg fikk gjorde skikkelig susen!
Fikk ut 10 egg, så litt færre enn sist - håper det betyr at det er bedre kvalitet;) Og håper at ikke så mange er umodne. Blir spennende med telefon i morgen om noen har blitt befruktet! Håper håper håper!! :p

Du er IKKE dårlig<3 Vi er mange slitere som har det akkurat sånn. Jeg banner høyt hver gang jeg får vite om ENDA en som har sneket i køen, og lar meg selv kjenne på følelsen av at det er dritt. Min beste venninne fødte noen dager før jeg fikk negativ test på første forsøk, og det var helt forferdelig. Hun rakk ikke få mensen etter pilleslutt engang før det klaffet for dem. Og det føles jo veldig urettferdig. Ville jo glede meg for dem, men det var (og er til tider fortsatt) vanskelig når man har det så vondt selv. Hvis du har fortalt henne at dere sliter og skal gjennom ting så ville jeg bare sagt på forhånd at hvis det går dårlig for deg kan det hende du ikke orker å være så tilstede for henne akkurat nå, og at du håper hun skjønner at det ikke betyr at du ikke egentlig er glad for henne. Min venninne hadde hvertfall forståelse for det:) Håper du får positiv test og kan glede deg med henne<3
Jeg håper jo at jeg skal kunne glede meg med henne. Hadde vært utrolig kjekt med en venninne som hadde termin så nære meg! Men har de siste dagene hatt en dårlig følelse.. Veldig deppa og lei meg. Håper jo selvfølgelig at det er hormonene som gjør meg trist, for er egentlig skjeldent trist og lei. Blir spennende å se i morgen! :-/

Har vurdert å ta en test jeg og, men tørr ikke :-S Er så redd for å bli glad eller lei meg på falske premisser.. Skal på Rikshospitalet i morgen for å ta blodprøve.. Jeg gleder og gruer meg..

Kjipeste var at en venninne fortalte meg i går at hun er 5+1 på vei. Hadde vært perfekt med 10 dager mellom termin. Men om min spire ikke sitter er jeg redd jeg ikke klarer å glede meg helt på hennes vegne.. Hun og kjæresten hatt prøvd i omtrent et kvarter (1-2 mnd). :-o Er jeg da et dårlig menneske?

Du er virkelig ikke et dårlig menneske, det er bare veldig vondt og urettferdig når det går så lett for andre og at det skal være så vanskelig for enkelte <3

Krysser fingrene for gode nyheter i morgen!! Hold oss oppdatert :)

Jeg ser streken:-).. Så kjekt..
Jeg har ikke turt å teste..
Sist begynte jeg å blø på dag 8,som er i morgen.. Så om jeg kommer meg forbi tirsdagen uten noe spesielt,skal jeg ta en test.
Våknet med DEN hodepinen i dag.
Men skal klare å ikke ta noe Paracet osv.. Vil ikke riske noe!
Spennende Poppi❤️
Sender en god klem

Lykke til Linnsi, krysser fingrene for deg! :)

Nå står jeg her alene og gråter litt. Er du sikker på at det ikke kan være otrivelle???? 14 dager siden siden jeg satt sprøyta. Tar ny test i morgen ;)
Så GØY!! :D Hvisker ett lite gratulerer :) Tror nok Ovitrellen er ute nå ja. De sier vel 10 dager etter sprøyta er satt og det er du jo :)

Var sååå mye bedre denne gangen:D Nesten ikke noe vondt, så den ekstra pillen jeg fikk gjorde skikkelig susen!
Fikk ut 10 egg, så litt færre enn sist - håper det betyr at det er bedre kvalitet;) Og håper at ikke så mange er umodne. Blir spennende med telefon i morgen om noen har blitt befruktet! Håper håper håper!! :p

Så bra det ikke var like vondt. Jeg pleier å få veldig vondt... Hva het pilla du fikk?

Tror 10 er ett nokså perfekt antall å få ut faktisk. Ikke for mange og ikke for få :) Burde være rimelig sikkert at du får både innsett og noen på frys? :)

Så flott det ikke var så godt.
10 er flott,så krysser vi fingrene for at gull egget er det❤️ hurra❤️

Du er virkelig ikke et dårlig menneske, det er bare veldig vondt og urettferdig når det går så lett for andre og at det skal være så vanskelig for enkelte <3

Krysser fingrene for gode nyheter i morgen!! Hold oss oppdatert :)
Klart jeg holder dere oppdatert ;-)

Så GØY!! :D Hvisker ett lite gratulerer :) Tror nok Ovitrellen er ute nå ja. De sier vel 10 dager etter sprøyta er satt og det er du jo :)

Hvisker et lite takk tilbake :) Leste i felleskatalogen om otrivelle, og der står det opptil ti dager ja :) kan virkelig ikke tro det om dette har gått veien! Har jo aldri hatt noe tro på denne kroppen.. Er CB mer sensitiv enn billig tester?

Så bra det ikke var like vondt. Jeg pleier å få veldig vondt... Hva het pilla du fikk?

Tror 10 er ett nokså perfekt antall å få ut faktisk. Ikke for mange og ikke for få :) Burde være rimelig sikkert at du får både innsett og noen på frys? :)
Ja var helt himmelsk at det ikke gjorde vondt denne gangen, så mye bedre opplevelse da:) Den het Oxynorm, likner litt på mofin sa de. Gjorde hvertfall underverker for meg, så ville bedt om noe sånt hvis du trenger det noen gang;)
Får håpe 10 er bra ja! Men er jo ingen garantier her... De 16 jeg hadde sist ga jo bare ett som overlevde til innsett (kun 4 befruktet), så jeg er bare glad hvis noen overlever til innsett, og blir superhappy hvis det blir frys også! Håper det hjelper at de gjør ICSI og at eggene kanskje er litt bedre! Tør ikke ta noenting for gitt her nå;)

Hei jenter.
Hva sier dere til Paracet på dag 7 i ruging? Jeg er så skeptisk,men har samtidig så ufattelig kraftig hodepine.
Har ligget i nesten hele dag
Hva tenker dere? Erfaringer?

Hei jenter.
Hva sier dere til Paracet på dag 7 i ruging? Jeg er så skeptisk,men har samtidig så ufattelig kraftig hodepine.
Har ligget i nesten hele dag
Hva tenker dere? Erfaringer?
Paracet skal jo være ok å ta. (Bare hold deg unna Ibux). Så lenge du ikke tar mye over lang tid må vel det være bedre for kroppen enn å ha masse vondt og stress tenker jeg! Håper det går over snart da:)

Paracet skal jo være ok å ta. (Bare hold deg unna Ibux). Så lenge du ikke tar mye over lang tid må vel det være bedre for kroppen enn å ha masse vondt og stress tenker jeg! Håper det går over snart da:)
Ok. Står også på nett at der er Ok i små doser. Får håpe det hjelper
Takk for rask tilbakemeld❤️

Jeg tror kanskje jeg er gravid!! Dagens test er litt sterkere enn gårsdagens, dvs 7dp5dt Vs 8dp5dt. Øverste test er dagens. Hva tror dere? Har ingen symptomer annet enn litt murring fra og til.

Rakk ikke kjøpe CB i går.

b4a4660857a41b90883ba0146ba5d648

Jeg tror kanskje jeg er gravid!! Dagens test er litt sterkere enn gårsdagens, dvs 7dp5dt Vs 8dp5dt. Øverste test er dagens. Hva tror dere? Har ingen symptomer annet enn litt murring fra og til.

Rakk ikke kjøpe CB i går.

b4a4660857a41b90883ba0146ba5d648
Ingen tvil her! Flott stigning fra i går! Gratulerer!!! :D:D:D

Dårlige nyheter:( Bare 2 av 10 egg var modne. Og av de to er det ett egg som KANSKJE er befruktet. De skal ringe meg i morgen og si fra om det har utviklet seg og om det eventuelt blir innsett. Hørtes ikke ut som det var så stor sjanse for det. Så da blir det vel avbrutt forsøk. Dette er bare dritt...

Back
Topp