Innsett Desember <3

Dårlige nyheter:( Bare 2 av 10 egg var modne. Og av de to er det ett egg som KANSKJE er befruktet. De skal ringe meg i morgen og si fra om det har utviklet seg og om det eventuelt blir innsett. Hørtes ikke ut som det var så stor sjanse for det. Så da blir det vel avbrutt forsøk. Dette er bare dritt...
Off..det var trist.
Men alt håper er ikke ute❤️
Jeg er på dag 8 i dag og har begynt å blø,så ser ikke ut som det går bra for oss denne gang heller.
Sender deg en god klem og håper på at egget utvikler seg ❤️

Off..det var trist.
Jeg er på dag 8 i dag og har begynt å blø,så ser ikke ut som det går bra for oss denne gang heller.
Æsj for en dårlig dag for oss begge da:( At det skal være så vanskelig for oss! Klem tilbake til deg<3

Dagens test er litt mørkere, og fikk blått kryss på CB etter ett min. Bilde under gravid m assistert befruktning forumet. Det er helt uvirkelig <3 Krysser fingrene for at spira holder seg!

Off..det var trist.
Ble ikke noe av det egget, så nå er forsøket avbrutt:(

Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling :D:D❤❤❤

Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter :D nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted :D

Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling :D:D❤❤❤

Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter :D nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted :D
Gratulerer❤️ dette var kjekt å lese.

Hei Jenter. Jeg er på rugedag nr 9.
I går hadde jeg litt utflod som var rødt og lutinusen kommer ut med rødfarge. Men jeg har ikke blødd masse. Jeg tørr ikke ta test
Har dere noe erfaring? Tanker?
Jeg kjenner liksom på meg at mensen kommer.. Men håpet er jo ikke helt ute selv om man blør litt.
Jeg er redd for å teste og få negativ,
Føler mest for å bare vente..
Kaos i kropp og hode

Hei Jenter. Jeg er på rugedag nr 9.
I går hadde jeg litt utflod som var rødt og lutinusen kommer ut med rødfarge. Men jeg har ikke blødd masse. Jeg tørr ikke ta test
Har dere noe erfaring? Tanker?
Jeg kjenner liksom på meg at mensen kommer.. Men håpet er jo ikke helt ute selv om man blør litt.
Jeg er redd for å teste og få negativ,
Føler mest for å bare vente..
Kaos i kropp og hode

Er det ikke vanlig å blø litt pga lutinus? Ta en test i morgen tidlig hvis du tør :)

ImageUploadedByBV Forum1450304857.297980.jpg
jeg tok en test no jenter.. Hurra....

Gratulerer :D mange får rosa utflod pga Lutinusen så jeg ville tatt det helt med ro :)
Ok,har ikke opplevd det før,så gikk bare å venter på å begynne å blø.
Men så skjedde det ikke noe.
Så tok jeg test i går kveld, og holdt på å gå rett i gulvet. Det kom som er sjokk. Men herregud så kjekt. Jeg vet det er lang vei igjen,så jeg nyter det no og håper det holder veien ut.
Høyere makter skal vite jeg har bedt hver dag om et mirakel...❤️

Back
Topp