Innsett Desember <3

I morgen er timen for medisin praten osv I Porsgrunn :) kjempe spent og gleder meg til å sette igang :D håper virkelig tiden med nedregulering går fort :p

Og.. Det vil si.. Innsett rundt julaften? Ah. Det passer dårlig. Hva ville dere ha valgt, utsette en måned?

Hvis jeg fikk satt inn rundt julaften ville jeg garantert gått for det :) Da slipper du stress på jobb og har litt fri (hvertfall har jeg det) ;)
Jeg får forhåpentligvis innsett rundt julaften jeg og hvis tanta kommer snart, så vi ligger ganske likt :)

Da er medisinene bestilt og vi setter igang med synarela fra mandag av :D dette blir så spennende og har regnet meg frem til at medisinene totalt ikke kommer til å overstige veldig mye mer enn 8400kr og det er vi ganske fornøyd med :)

Og.. Det vil si.. Innsett rundt julaften? Ah. Det passer dårlig. Hva ville dere ha valgt, utsette en måned?
Jeg skal ha insett engang mellom 16 og 18 desember. Vi syns jo det blir veldig tett oppi jula, men nå har vi ventet såpass lenge at vi ønsker ikke utsette det noe lenger.

I utgangspunkt ville jeg ikke gå igjennom dette rett før jul, men nå som vi står her vil vi bare sette igang :)

Dag 11 på spray i dag! Værste jeg har vært med på :/ fikk blødning i dag med grusomme mens smerter som ikke ligner grisen. Begynner på Puregon onsdag om en uke og i ni dager framover. UL fredag 27/11. Nå nærmer det seg atter en gang :)

Last edited:
Tanta kom en uke forsinka, og desember-forsøket falt i grus.

MEN vi skal heller forsøke nå i november og hvis slimhinnene viser seg å være optimale på kontroll neste torsdag får jeg lov å sette inn fryse-egg :D
Hvis forholdene ikke er perfekte må vi avbryte og utsette til januar...

Så uansett hvordan det blir nå i november må jeg dessverre forlate denne flotte desembergjengen :)

Ønsker dere alle noen flotte julegaver i form av positive tester <3

Fikk tr idag og nettopp hentet sprøytene. Får vite når sprøytestart er om noen minutter. Ligger da fortsatt midt i mellom november og desember på innsett, så holder meg på begge gruppene en stund til :D

Første spraydag i dag, så da er vi endelig i gang igjen. Lite spenning denne runden merker jeg. Første runde er alt nytt og spennende, mens nå vil jeg bare komme meg gjennom medisinene og få svaret. Jaja...
Ser det er flere som er i gang nå:)

Første sprøytedag idag. Så nå har jeg vondt i magen og murringer nede i eggstokkene. Ser ikke fram til de neste dagene med denne følelsen, men får i det minste noe godt ut av det da :D

Første sprøytedag idag. Så nå har jeg vondt i magen og murringer nede i eggstokkene. Ser ikke fram til de neste dagene med denne følelsen, men får i det minste noe godt ut av det da :D
Heldig som begynner rett på sprøyter, da går det jo så fort! Eggstokker som vokser er ikke noe deilig, men da slipper man hvertfall å lure på om medisinene virker hehe:p Hvilken sprøyte er det du tar forresten?

Heldig som begynner rett på sprøyter, da går det jo så fort! Eggstokker som vokser er ikke noe deilig, men da slipper man hvertfall å lure på om medisinene virker hehe:p Hvilken sprøyte er det du tar forresten?
Puregon :) kun 6 dager igjen til første ul, så nå synes jeg det går fort ja :D hvor ligger du i løpet da? :)

Back
Topp