Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og.. Det vil si.. Innsett rundt julaften? Ah. Det passer dårlig. Hva ville dere ha valgt, utsette en måned?
Jeg skal ha insett engang mellom 16 og 18 desember. Vi syns jo det blir veldig tett oppi jula, men nå har vi ventet såpass lenge at vi ønsker ikke utsette det noe lenger.Og.. Det vil si.. Innsett rundt julaften? Ah. Det passer dårlig. Hva ville dere ha valgt, utsette en måned?
Hvor langt har dere kommer i prosessen mot insett damer?![]()
Håper det går like bra med sprøyteneSprøytestart til tirsdag, gru-gleder meg! Har vært veldig heldig med sprayen, merker ikke noen ting om dagen![]()
Heldig som begynner rett på sprøyter, da går det jo så fort! Eggstokker som vokser er ikke noe deilig, men da slipper man hvertfall å lure på om medisinene virker heheFørste sprøytedag idag. Så nå har jeg vondt i magen og murringer nede i eggstokkene. Ser ikke fram til de neste dagene med denne følelsen, men får i det minste noe godt ut av det da![]()
PuregonHeldig som begynner rett på sprøyter, da går det jo så fort! Eggstokker som vokser er ikke noe deilig, men da slipper man hvertfall å lure på om medisinene virker heheHvilken sprøyte er det du tar forresten?
Spraystart i dag, så noen uker bak deg. Lang protokoll er virkelig altfor lang, lei allerede før start denne rundenPuregonkun 6 dager igjen til første ul, så nå synes jeg det går fort ja
hvor ligger du i løpet da?
![]()