Innlagt :(

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Da ligger jeg på nevrologisk avd. Skal ta MR av hodet i morgen og må observeres fram til da :( de frykter blodpropp, jeg tror det er migrene. Er foreløpig ikke så bekymra :)

Huff da.:( god bedring! Håper det ikke er så alvorlig.

Å nei masse god bedring :) Håper det ikke er noe farlig

Uff god bedring. Håper de finner fort ut av det og at det ikke er noe alvorlig:) godt de tar det på alvor i det minste!

Tusen takk alle sammen <3 må si jeg er imponert over hvor seriøst de tar det. Ikke snakk om å bli sendt hjem ihvertfall :)

Så ekkelt, får krysse fingrene for at det bare er migrene! Lykke til

God bedring :happy:

Huff:(;god bedring!

Huff da - krysser fingrene for at du har rett da! Men bra de tar det seriøst - du får holde oss oppdatert!

God bedring og godt du får god behandling :-)

MR i morgen tidlig, men vet ikke når man får svar på sånt? Kanskje iløpet av dagen? Skal holde dere oppdatert :)
Du burde hvertfall få svar i løpet av dagen syntes nå jeg. Men aner ikke hvor fort det går.
Masse lykke til hvertfall :) skal krysse fingrene :)

Lykke til og god bedring!! Fint at du beholder roen. Klem!

God bedring! Var igjennom d samme i høst! Hodepine, lammelse i halve kroppen og måtte gå på blodfortynnende til svaret på mr kom... Viste seg at d var en nerve i klem i nakken som gjorde d.: og d var d fysio som fant ut..:: lykke til:) håper de ikke finner noe til deg heller:)

Back
Topp