Innlagt :(

Lykke til. Har ikke tatt mr, men tipper du får svar ganske raskt. Da jeg tok CT, fikk jeg svar etter et par timer maks.

Da ble jeg skrevet ut og kan reise på hytta og slappe av :) fant ikke noe galt på MR-bildene, så det kan være migrene eller hormonell hodepine. Ble anbefalt sykmelding eller svangerskapspenger (tror ikke jeg kvalifiserer til det). Tassen spreller og koser seg i magen <3

Da ble jeg skrevet ut og kan reise på hytta og slappe av :) fant ikke noe galt på MR-bildene, så det kan være migrene eller hormonell hodepine. Ble anbefalt sykmelding eller svangerskapspenger (tror ikke jeg kvalifiserer til det). Tassen spreller og koser seg i magen <3

Godt å høre. Kos deg på hytta!

Det er som å lese om meg selv. Jeg ble også innlagt på nervo med mistanke om blodpropp, men det var "bare" en cluster hodepine og migrene som hadde vart i 12 uker.

Jeg var sykemeldt resten av svangerskapet og var utrolig dårlig.

Det er som å lese om meg selv. Jeg ble også innlagt på nervo med mistanke om blodpropp, men det var "bare" en cluster hodepine og migrene som hadde vart i 12 uker.

Jeg var sykemeldt resten av svangerskapet og var utrolig dårlig.
12 uker!?!? Stakkars deg :( håper den gir seg tidligere hos meg. Men greit å vite at det ikke er noe farlig :) så får bare håpe fastlegen er enig.. Han liker ikke å skrive ut sykmelding..

Back
Topp