Innlagt

KAYN

Februar14 <3
Februar 2014 - Skjult forum
På kontroll på sykehuset i dag viste det seg at livmorhalsen har åpnet seg enda mer. Så nå er jeg innlagt på sykehuset. Uvist hvor lenge.
Mannen er vær fast på nordsjøen og kommer seg ikke hjem. :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så kjedelig :( krysser fingrene for at de små holder seg inne en god stund enda!

Uff. Du får knipe igjen!! :-P *krysser fingrene for dere alle tre* Stor klem!

Uff, hvor mange uker er du på vei nå? Håper de holder seg inne litt til. Vet du om du får reise hjem etter hvert eller om du må bli liggende til de vil ut?

Uff. Du får knipe igjen!! :-P *krysser fingrene for dere alle tre* Stor klem!

Jeg skal knipe godt jeg. :p

Uff, hvor mange uker er du på vei nå? Håper de holder seg inne litt til. Vet du om du får reise hjem etter hvert eller om du må bli liggende til de vil ut?

Jeg er 30+5 idag. Så de kan godt holde seg inne ei stund til.
Hvis det stabiliserer seg og evt lukker seg kan jeg dra hjem. Hvis ikke må jeg ligge her til jeg blir rundt 34 uker.

Takk for omtanken jenter. Håper jeg får dra hjem fortest mulig, men vil ikke at twinsa skal ut helt enda.

Skal de ut i uke 34 da, eller??

Hold oss oppdatert ❤️

Krysser fingrene for at de ikke vil ut helt unna! Sender deg en god klem, og håper mannen din snart får kommet seg hjem :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal de ut i uke 34 da, eller??

Jeg er ikke sikker. Har ikke fått så veldig mye informasjon enda. Men jeg tror at etter uke 34 så prøver de ikke å stoppe hvis fødsel starter. At jeg da kan få hjem og la det gå som det går. :p

Skal holde dere oppdatert etterhvert.

Håper de holder seg litt til,godt de var over gjennomsnittet da i det minste:-) Krysser fingrene for at sjøfolka kommer seg hjem på lørdag som lovet:-) så får du krysse fingrene for at du kan hjem snart!

Så godt at det ble oppdaget nå da! Du får gjøre det som må til for at de skal få være der inne en stund til. Uke 34 er jo bare 3 uker fram i tid for deg. Vet om ei som lå fra uke 24 på sykehus av samme grunn.

Om de fødes nå, så er det jo tidlig, men går nok bra. Vi krysser fingrene for deg!

Kjipt med en værfast mann. Du får bare ligge i ro og ruge, så blir de nok der en god stund enda. 3 uker går nok fint, og da er mannen tilbake igjen også. Satser på det! :)

Så kjedelig da, men godt du blir tatt vare på! Du får høre etter og ruge i iallefall tre uker til ;)
Håper mannen din kommer seg hjem snart:)

uff, håper det ordner seg og godt at du blir tatt vare på ! har akkuratt samme probleme og har to cm åpning og snakk om lungemodningsprøyte. er like langt på vei som deg. etter uke 34 er lungemodningsprossesen hos fosteret ferdig og de fleste klarer seg uten pustehjelp. Kommer babayen før må du ha lungemodningsprøyte og babyen kan trenge starthjelp. Så nå er det hvile (får lov og være hjemme siden jeg ikke har hatt noen premature rier) som gjelder og ikke belastning. Håper alt går bra med deg og at du når milepælen på 34 uker :) og ikke minst at mannen din kommer seg hjem til fødselen :)

oioi. Krysse fingrene for at de holder seg inne en stund til, og at mannfolket kommer seg hjem snart!

Håper du får ruge noen uker til :) Godt du blir tatt vare på..
Uværet forsvinner forhåpentligvis snart, slik du kan få mannen hjem :)

Krysser fingrene for at alt går bra og at de kan vente i noen uker til :)

Back
Topp