Innlagt

Ånei!
Håper mannen snart kommer seg hjem og at de søte små holder seg inne en stund til! Heldigvis bare noen uker igjen til det er helt trygt for dem å komme, samtidig er det bra at du er kommet så langt som du har ♡ lykke til! Heier på deg :-)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Krysser fingrene for at knøttene holder seg inne en stund til og at mannen kommer seg hjem :)

Krysser alt jeg har!

Takk for all lykke ønskninger.

Har nå fått lungemodningssprøyte og blodfortynnende. Så blir nok her en stund til.
Hadde også litt sammentrekninger i morges med "menskramper".

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei så kjedelig... uff... Håper de skjønne små holder seg inne i magen eg god stund til og at ikke du kjeder deg i hjel på sykehuset. Mannen kommer jo hjem til slutt da, men kjedelig når de blir værfaste sånn, spesielt når ikke alt går etter planen hjemme også da :-/ Masse lykke til til deg og dine... :-)

Nei så kjedelig... uff... Håper de skjønne små holder seg inne i magen eg god stund til og at ikke du kjeder deg i hjel på sykehuset. Mannen kommer jo hjem til slutt da, men kjedelig når de blir værfaste sånn, spesielt når ikke alt går etter planen hjemme også da :-/ Masse lykke til til deg og dine... :-)

Takk for det.
Ja det er veldig kjedlig. Mannen er litt stressa nå da. Men det går nok bra så lenge jeg ligger her.
Men jeg må si jeg er VELDIG takknemmelig for trådløstnettverk og netflix. :D

Krysser fingrene for at du får ruge noen uker til! :)

Fikk vite idag at ei bekjent som hadde termin i mars,hadde født gutten sin.26+5 på vei.Alt bra med han,skal prøve uten respirator for han pustet godt selv:-) Det gir jammen håp! selv om jeg håper jentene dine holder seg inni rugemagen litt til:-) stakkars pappaen,men tenker han kommer seg hjem imorgen(tommel opp)

Fikk vite idag at ei bekjent som hadde termin i mars,hadde født gutten sin.26+5 på vei.Alt bra med han,skal prøve uten respirator for han pustet godt selv:-) Det gir jammen håp! selv om jeg håper jentene dine holder seg inni rugemagen litt til:-) stakkars pappaen,men tenker han kommer seg hjem imorgen(tommel opp)

Det er jo godt å høre.

Desverre kommer ikke mannen seg hjem før tidligst mandag.
Har hatt endel mensmurringer idag. Så er nå flyttet til føden for å få riehemmendedrypp.
Er bare en sikkerhetsrutine, for å forhindre at det utvikler seg til noe mer.

Håper VIRKELIG at ingenting utvikler seg til noe mee før mannen kommer hjem!!!!

Sender deg mange gode tanker, og krysser alt som krysses kan for at småttisene holder seg inne hvertfall til mannen er hjemme! Men gjerne lengre enn som så ;)

Hvordan går det i dag?

Ei vennine gikk igjennom mye av det samme, hun fikk rie dempende og lungemodningsprøyter i uke 28, heldigvis kom de ikke ut før uke 36 :) Noen har det også sånn men må settes i gang på overtid, så håper du får holdt de inne litt til, bedre for dem og bedre for dere <3 Varme tanker sendes

Idag går det veldig bra. Har ikke hatt noe murring eller sammentrekninger av noe slag idag. Så det ser bra ut. :)

Idag går det veldig bra. Har ikke hatt noe murring eller sammentrekninger av noe slag idag. Så det ser bra ut. :)

Det var godt å høre! Begynte å bli litt bekymra her siden det var så stille fra deg :p

Så fint at det går bra og at det roer seg! :)

Her har dagen bare suuusa avgårde. Hatt besøk av mine foreldre å jenta mi.
Jenta hadde tegna tegning til meg
Varma mammahjertet.
1386445265676.jpg

Etter de reiste ble det middag, også ringte sambo å kunne fortelle at ha satt på et hotell i bergen og kommer hjem i morgen!! :D

Dette har vært en faaantaastisk dag!!! :D:D:D

Høres koselig ut. Så flott at samboeren din kommer hjem i morgen. Nå håper jeg alt ordner seg.

Høres koselig ut. Så flott at samboeren din kommer hjem i morgen. Nå håper jeg alt ordner seg.

I dag kom mannen og jenta på besøk til meg. Såååå godt å endelig ha mannen hjemme. 10kg er løfta vekk fra skuldra mine. :D:D ♥♥♥
Fikk også besøk av søstra mi og typen i dag. De pynta rommet mitt med oppblåste engangshansker.:rolleyes::p

Kl 22.30 er jeg ferdig med drypp. Så da blir jeg flytta til overvåkning på barsel. Da får jeg etterhvert opp å gå litt og DUSJE!! ENDELIG. :D:D:DHar ikke dusja siden tirsdag og føler meg som en søppeldynge!:confused:
Så da skal jeg ligge i noen dager på overvåkning, så får vi se hva som skjer videre.

Back
Topp