Innlagt

Så herlig at mannen kom i dag! :D Ble veldig glad på dine vegne, og så godt det skal bli med en god dusj. Kos deg så langt det er mulig :)

I dag kom mannen og jenta på besøk til meg. Såååå godt å endelig ha mannen hjemme. 10kg er løfta vekk fra skuldra mine. :D:D ♥♥♥
Fikk også besøk av søstra mi og typen i dag. De pynta rommet mitt med oppblåste engangshansker.:rolleyes::p

Kl 22.30 er jeg ferdig med drypp. Så da blir jeg flytta til overvåkning på barsel. Da får jeg etterhvert opp å gå litt og DUSJE!! ENDELIG. :D:D:DHar ikke dusja siden tirsdag og føler meg som en søppeldynge!:confused:
Så da skal jeg ligge i noen dager på overvåkning, så får vi se hva som skjer videre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sååå koselig!:) kjekt å høre:)

Så bra at mannen er kommet hjem :D regner med du kommer til å nyte den dusjen ;)

Tenker masse på deg!

Tenker dusjen var nydelig ;)
Godt å høre mannen er hjemme igjen! Nå skal han vel ikke ut mer heller?

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Tenker dusjen var nydelig ;)
Godt å høre mannen er hjemme igjen! Nå skal han vel ikke ut mer heller?

Ja den dusjen var fantastisk. Aldri følt meg så ren før. :p

Nei nå skal han ikke ut igjen før 2.januar. men har ikke twinsa kommet før det så må han finne på noe lurt. Så det ordner seg nok.;)

Hvordan går det? :)

Her går det fint. Idag har jeg fått Lutinus tabletter som jeg skal prøve. Også får jeg endelig oppe å gå litt.
Skal på UL kontroll på torsdag. Så håper jeg får gode nyheter og mer informasjon.
Veeeeldig lyst å hjem nå. :p

Skjønner jeg godt, sykehus er kjedelig! Håper du får gode nyheter og får reise hjem :)

Håper det går fint med deg! Tenker på deg :-)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Hvordan gikk UL kontrollen?

Å, krysser fingrene for dere!
Her gikk vannet mitt i uke 37 sistgang, og mannen var stuck offshore til han fikk avløser (medic).. Jeg knep igjen ig lå musestille i et døgn. Han rakk akkurat fødselen :)
Håper du snart har gubben hos deg!

En liten oppdatering fra meg.

Etter 3timer venting fikk jeg endelig komme inn på kontroll. Og fikk gode nyheter. Livmorhalsen hadde blitt lengre. Fra 5mm til 13mm! Helt fantastisk. Nå har jeg nettopp snakket med lege og får lov å reise hjem!!!! :D
Åååh som jeg gleder meg!!
For at jeg skulle få hjem må jeg sette blodfortynnende sprøyter SELV:eek:
Og være mest mulig i ro og ringe ved den minste murring.
Men det skal jeg klare!

Home sweet home. Here i come!

Blir forhåpentligvis mer avslappet av å ligge hjemme å få roa i kroppen. Kan hjelpe masse bare det:)

En liten oppdatering fra meg.

Etter 3timer venting fikk jeg endelig komme inn på kontroll. Og fikk gode nyheter. Livmorhalsen hadde blitt lengre. Fra 5mm til 13mm! Helt fantastisk. Nå har jeg nettopp snakket med lege og får lov å reise hjem!!!! :D
Åååh som jeg gleder meg!!
For at jeg skulle få hjem må jeg sette blodfortynnende sprøyter SELV:eek:
Og være mest mulig i ro og ringe ved den minste murring.
Men det skal jeg klare!

Home sweet home. Here i come!

Så godt å høre! Blir godt å komme hjem på soffan :)

Så bra at du får komme hjem ♡♡
Håper du er flink til å slappe av og at de søte små holder seg inne til neste år ♡

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Back
Topp