Babystar
Glad i forumet
Godt frøkna har det bra da. Nyfødt i Stavanger er mye større enn den i Haugesund, men skjønner det er kjedelig å være borte hjemmefra
Hvor langt er du?
Er 30+2 [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt frøkna har det bra da. Nyfødt i Stavanger er mye større enn den i Haugesund, men skjønner det er kjedelig å være borte hjemmefra
Hvor langt er du?
Har du fått veksestimering?
Ikke noen krise da, selv om det hadde vært kjekt med minst fire uker til.Er 30+2 [emoji4]
Nei ikke etter jeg ble lagt inn. Men hadde for 2-3 uker sider og da var hun 2-300 g over gjennomsnittet sa de
Det er godt da [emoji178] noe nytt?
Nei ikke noe nytt enda. De har målt livmorshalsen og den har fremdeles ikke krympa mer , riene har roet seg kraftig ned (bank i bordet) har fått tempurmadrass så jeg ligger godt , kjenner prinsessa kose seg inni magen.
Så skulle de ta no prøver i morra og ny undersøkelse snakka de om
Så bra.Nei ikke noe nytt enda. De har målt livmorshalsen og den har fremdeles ikke krympa mer , riene har roet seg kraftig ned (bank i bordet) har fått tempurmadrass så jeg ligger godt , kjenner prinsessa kose seg inni magen.
Så skulle de ta no prøver i morra og ny undersøkelse snakka de om
Det er gode nyheter! Satser på hun holder seg inne noen uker lenger! Har du fått lungemodning?
Så bra.
Håper den madrassen gjør underverker for deg
Bra det har roet seg og du har fått både god søvn og bedre ryggJeg er sikker på at det er den så har roet riene helt ned [emoji23][emoji23]
For nå har jeg sovet godt gjennom natta uten masse vondt i ryggen og med bare et pr små minirier
Da var dagen snart over og prinsessa i magen har det fremdeles godt inni magen [emoji7][emoji173]️
Har stort sett vært riefri i dag utenom litt nå på kvelden. Men heldigvis bare smårier.
Alle prøver og målinger har vært fine eller like som i går.
Har fått omvisning på fødeintensiv avdelingen i dag og fått sett en liten gutt i uke 30 som klarte seg helt fint og lå å koste seg på pappaen sitt bryst uten behov for noe pustehjelp. Det hjalp veldig på å få sett det [emoji173]️
Så snakka de om at de skulle sjekke livmorshalsen i morgen igjen
Så godt å høre Er jo en liten baby som er født i augustgruppa nå, har sniklest litt der og det ser jo ut til å gå bra hittil. Hvor lenge tror de du klarer å holde henne inne? Er det håpe om uker, eller er det snakk om dager liksom?
Ja jeg er innom og leser om Rolf daglig selv [emoji4]
De tørr ikke si noe. Fordi der er tilfeller der noen klarer gå helt til termin, men så er det andre ganger der det bare går noen dager eller en uke å to.
Der kommer helt ann på om riene holder seg rolige og hvordan kroppen min tar der. Og ikke minst når vil prinsessa ut.
Men merker jo nå når jeg ligger i senga og skal sove så kjenner jeg mensenmurrinngene mellom beina og småriene litt sterkere [emoji27] så tørr ikke gjette selv heller.
Men jeg håper hu klarer holde seg inne til iallefall uke 34
Krysser fingrene for at du får noen uker til! Men var sikkert veldig godt å få se en i uke 30 som klarer seg bra. Dette skal gå bra, heldigvis er du passert den aller mest kritiske tiden. Forskjellen mellom uke 26 (som Rolf ble født i) og uke 30 er enorm. Håper du holder motet oppe og får besøk ofte så du ikke kjeder deg helt i hjel.Ja jeg er innom og leser om Rolf daglig selv [emoji4]
De tørr ikke si noe. Fordi der er tilfeller der noen klarer gå helt til termin, men så er det andre ganger der det bare går noen dager eller en uke å to.
Der kommer helt ann på om riene holder seg rolige og hvordan kroppen min tar der. Og ikke minst når vil prinsessa ut.
Men merker jo nå når jeg ligger i senga og skal sove så kjenner jeg mensenmurrinngene mellom beina og småriene litt sterkere [emoji27] så tørr ikke gjette selv heller.
Men jeg håper hu klarer holde seg inne til iallefall uke 34
Hvordan går det med deg..? Ble plutselig så nært dette her. Livmorhals på 8 mm og rett til innleggelse her igår etter vonde rier. Ligger et par uker bak deg.
Hva sier de om prognosen videre for deg?