Innlagt på sykehuset

Takk takk [emoji4]
Har nesten ikke sovet i natt pga rygg og bekken smerter og låsninger , så håper virkelig å høre at alt ser bra ut med prinsessa , såpass bra at jeg kan fortsette avslappingen hjemme på sofaen og i senga som er litt bedre for min rygg.
Nå blir det spennende å se hva tid på dagen jeg faktisk får legevisit. De er ikke akurat kjent for å komme tidlig

Lykke til.
Håper du kan få hvilt ryggen bedre

1 cm åpning
Livmorshalsen var krympa til 7mm
Å jeg har vist tilogmed rier jeg selv ikke kjenner som legen så og kjente :/

Får lov å reise hjem om jeg følte meg trygg på det men vet ikke om jeg tørr nå [emoji27][emoji27][emoji27]

De kommer ikke til p gjøre noe for å stoppe utsette fødselen

1 cm åpning

Får lov å reise hjem om jeg følte meg trygg på det men vet ikke om jeg tørr nå [emoji27][emoji27][emoji27]

Det var ikke gode nyheter! Krysser fingrene for at det likevel stoppes.
Skjønner godt at du ikke tørr dra hjem nå, fort tryggest å holde seg der fagkunnskapen er

Gode tanker sendes til deg

1 cm åpning

Ikke de nyhetene du hadde håpet å høre, men du er i gode hender nå om noe skulle skje [emoji173] jeg personlig hadde nok blitt der fagkunnskapen er selv om det kan være litt kjedelig [emoji173] masse lykke til [emoji173]

1 cm åpning

Uff, så kjipt[emoji22] vet ikke om jeg hadde turt å reise hjem heller. Har de sagt noe om hvor lang tid det kan ta? Kan hun fremdeles holde seg inne i magehuset en stund?

Masse lykke til! Jeg sniker fra en annen del av forumet, men ville bare si at legene var helt rolige mtp på fødsel når jeg rundet 30+0, da var beskjeden at det går bra med så godt som alle. Termin er selvsagt å foretrekke, men det går nok bra om hun kommer nå og.

Uff, så kjipt[emoji22] vet ikke om jeg hadde turt å reise hjem heller. Har de sagt noe om hvor lang tid det kan ta? Kan hun fremdeles holde seg inne i magehuset en stund?

De sa der kan ta 1 dag eller 4 uker. Er vist ingen fasit. Alt de kunne si 100% var at jeg ikke kom til å gå til termin

Skjønner at det ikke var nyheter du håper på! Men hvorfor vil de ikke stoppe fødsel?? Jeg og hadde nok blitt på sykehuset! Hver dag ekstra i magen er bonus[emoji178]

Jeg blir nok å holde meg på sykehuset. Iallefall i dag. Mulig jeg tar noen timer perm på tirsdag for å komme litt vekk fra sykehuset. Å for å ligge på solsenga å sugle på motorsyklene som kjører forbi.
Men sykehuset er nok plassen for meg framover

1 cm åpning

Å nei, så dumt! Skjønner godt om du ikke tør å reise hjem nå, best å være på sykehuset i tilfelle noe skjer. Håper det tar lang, lang tid før babyen kommer!

Er nok lurt å holde seg i nærheten ja, heller ta noen velfortjente pauser litt her og der :)

Og for hver dag som går vokser jo frøkna ❤️

Huff så kjedelig. Sier som de over meg, hadde nok blitt værende på sykehuset jeg også. Noen timer perm er sikkert bare deilig. :) Forrige gang var jeg innlagt 4 dager før poden kom til verden og husker det var helt pyton.

Back
Topp