Innlagt på sykehuset

Masse lykke til :) håper hu holder seg der inne litt lenger :Heartred blir spennende å følge deg fremover :)

Oioi, her har det skjedd ting. Skjønner at det er skremmende, men håper hun holder seg inne litt til! Godt du er på sykehuset og blir passet på, men forstår du ønsker litt perm i morgen.

Du kan sikkert spørre pent om det finnes en annen madrass eller overmadrass du kan få pga ryggen, skader jo ikke å høre :)

Kjenner jeg nesten gruer meg litt til å se hva han har gjort [emoji23] føler på meg det ikke er blitt gjort helt rett [emoji23][emoji23][emoji23] meeeen det er tanken som teller. Og han er veldig god som prøver [emoji173]️

Han er søt da! Styret og ordner vett. [emoji23] jaa tanken som teller.
Hvor lenge blir du værende på sykehuset??[emoji16]

Han er søt da! Styret og ordner vett. [emoji23] jaa tanken som teller.
Hvor lenge blir du værende på sykehuset??[emoji16]

Det vet jeg ikke. Jeg kjenner jo ikke alle riene selv , så det er jo litt skummelt . Å kjenner jeg har endel rier litt her og der .
Men håper de roer seg litt ned så hun iallefall kan få være ei uke til inni magen. Og da blir det nok å bli på sykehuset med mulighet for noen timer perm på dagen for p ligge på sofaen hjemme med samboer å se film eller noe bare for å få slappa litt mer av enn hva jeg klarer på sykehuset

Det vet jeg ikke. Jeg kjenner jo ikke alle riene selv , så det er jo litt skummelt . Å kjenner jeg har endel rier litt her og der .
Men håper de roer seg litt ned så hun iallefall kan få være ei uke til inni magen. Og da blir det nok å bli på sykehuset med mulighet for noen timer perm på dagen for p ligge på sofaen hjemme med samboer å se film eller noe bare for å få slappa litt mer av enn hva jeg klarer på sykehuset

Krysser fingrene for at Lillemor blir i magen litt til![emoji173]️ får håpe du får komme hjem på perm etterhvert, er jo så jææævla kjedelig på sykehus[emoji23]

1 cm åpning
Livmorshalsen var krympa til 7mm
Å jeg har vist tilogmed rier jeg selv ikke kjenner som legen så og kjente :/

Får lov å reise hjem om jeg følte meg trygg på det men vet ikke om jeg tørr nå [emoji27][emoji27][emoji27]

De kommer ikke til p gjøre noe for å stoppe utsette fødselen
Får håpe babyen holder seg inne litt til :) Bor du langt vekke fra sykehuset?
Jeg hadde nok holdt meg på sykehuset, men bor ca 15 min unna. Eller flyttet inn hos søsteren min da hun bor rett ved sykehuset :p Men er jo kanskje litt skummelt når du ikke klarer å kjenne alle riene selv. Er riene vonde eller kjennes det bare ut som kynner?

Får håpe babyen holder seg inne litt til :) Bor du langt vekke fra sykehuset?
Jeg hadde nok holdt meg på sykehuset, men bor ca 15 min unna. Eller flyttet inn hos søsteren min da hun bor rett ved sykehuset :p Men er jo kanskje litt skummelt når du ikke klarer å kjenne alle riene selv. Er riene vonde eller kjennes det bare ut som kynner?

Jeg bor ca 10-15 min kjøretur unna sykehuset.
Men i dag feks har jeg følt jeg kunne vært hjemme. Så ikke kveldsvakta i d hele tatt, nattevakta kom ikke inn til meg før nå og kun pga jeg ringte på de for trengte virkelig en varmepose.

Nå vet ikke jeg helt forskjellen på rie og kynner. Legen sier jeg har små rier. Noen ganger gjør det vondt , andre ganger er de bare sabla irriterende

Uff så kjedelig!! Du må ha masse lykke til! Håper hun holder seg inne en stund til, og at du ikke kjeder deg ihjel [emoji14]

Kjipt med rier du ikke kjenner helt da.
Håper babyen drøyer litt til

Dagens oppdatering føe jeg lukker øya litt.
Nattevakten i haugesund fikk panikk pga ryggsmerter å minirier i natt så jeg fikk meg en ambulansetur til stavanger i hu og hast for de sa de hadde lite plass på nyfødt i haugesund.

Så nå får jeg ikke reist hjem til mannen på perm i dag :(
Å han får ikke komt seg hit i dag :(

Godt frøkna har det bra da. Nyfødt i Stavanger er mye større enn den i Haugesund, men skjønner det er kjedelig å være borte hjemmefra

Hvor langt er du?

Back
Topp