Innlagt på St. Olavs

Kalkunen sto på bordet, og alt var klart - jeg skulle bare en tur på do først. Reiser meg opp fra do, snur meg helt automatisk for å se ned i doskåla, og ser bare rødt! Alt er rødt, vannet, papiret, alt!

Besvimer nærmest der jeg står, og kommer meg ut i stua, med tårene trillende. Prøver å kjenne etter om jeg kjenner noe liv, men ingenting. Finner frem doppleren for å lytte, men er så skjelven at jeg ikke får frem noe vettugt. Mannen er på telefon med legevakt mens jeg holder på med dette, og plutselig står det to ambulansearbeidere i stua mi. Ble kjørt med blålys til St. Olavs, hvor jeg blir møtt av jordmor. Hun prøver å lytte, men finner heller ikke noe. Ikke noe blod i bindet, og ikke noe blod i do ved dette tidspunktet. Lege kommer inn, og vil ta en ultralyd. Hun finner HELDIGVIS en liten krabat som ser helt upåvirket ut av alt dramaet, og en morkake som ligger bare noen millimeter unna mormunnen (skjønner ikke helt den, for vi fikk beskjed om noe heeeelt annet på TUL), og som sannsynligvis er den store synderen

Er innlagt til observasjon til i morgen, i og med at jeg har så lang reisevei hjem, da er det forhåpentligvis like rolig med tanke på blødning. Skal egentlig på jobb 2. januar, men tør nok ikke det slik ståa er nå.
Får helt vondt langt inni margen :( godt å høre at lille din spreller og alt ser fint ut <3 ønsker deg masse god bedring! Og kanskje en liten sykemelding for å komme deg til hektene?

Får helt vondt langt inni margen :( godt å høre at lille din spreller og alt ser fint ut <3 ønsker deg masse god bedring! Og kanskje en liten sykemelding for å komme deg til hektene?
Forstår det sånn at det er ønskelig med fortsatt sengeleie en (god) stund fremover, og da fungerer det vel heller dårlig med en jobb der jeg står, går og løfter hele dagen - så jeg forsto det sånn at jeg sykmeldes ja.

Godt du blir godt tatt vare på og at det mest skumle ser ut til å være over nå. Høres ut som en god stund til du skal jobbe ja. Håper det fortsetter å gå fint og at mageboeren venter på mai/juni.

Godt du blir godt tatt vare på og at det mest skumle ser ut til å være over nå. Høres ut som en god stund til du skal jobbe ja. Håper det fortsetter å gå fint og at mageboeren venter på mai/juni.
Signerer :Heartred

Bare ta vare på deg selv, og gjør som dem sier på sykehuset med god samvittighet.

Huff for en avslutning på året. Godt du ble hentet og blir tatt godt vare på der du er nå.

Ta vare på deg selv og lille[emoji169] Håper dere får reise hjem igjen snart og slappe av i egen seng.

Huff for en avslutning på året. Godt du ble hentet og blir tatt godt vare på der du er nå.

Ta vare på deg selv og lille[emoji169] Håper dere får reise hjem igjen snart og slappe av i egen seng.
Ja, _det_ håper jeg også! Hvis ikke må folk komme hit med seriøse forsyninger av bøker, strikketøy, pc og sjokolade. [emoji23]

Forstår det sånn at det er ønskelig med fortsatt sengeleie en (god) stund fremover, og da fungerer det vel heller dårlig med en jobb der jeg står, går og løfter hele dagen - så jeg forsto det sånn at jeg sykmeldes ja.
Jeg er bare så glad de tar deg sånn på alvor! :) fortsatt god bedring! Og måtte mageboeren din fortsette å ha det fint i magen din en god stund til <3 har du fått kommet deg hjem?

Jeg er bare så glad de tar deg sånn på alvor! :) fortsatt god bedring! Og måtte mageboeren din fortsette å ha det fint i magen din en god stund til <3 har du fått kommet deg hjem?
Ja! [emoji4] Ligger godt plantet i egen sofa, og har åpen retur om det plutselig skulle komme mye blod igjen. Time hos fastlege i morgen, da staker vi nok ut en kurs for de neste ukene - og så OUL på torsdag.

Lille på 2,5 år kommer og ligger ved siden av, og skal gi koooooos innimellom, og det er så godt. Har savnet ungene voldsomt!

Uff, for en forferdelig skummel avslutning på 2017! Satser på at 2018 og resten av svangerskapet blir 'smooth sailing' for deg!:Heartred

Ja! [emoji4] Ligger godt plantet i egen sofa, og har åpen retur om det plutselig skulle komme mye blod igjen. Time hos fastlege i morgen, da staker vi nok ut en kurs for de neste ukene - og så OUL på torsdag.

Lille på 2,5 år kommer og ligger ved siden av, og skal gi koooooos innimellom, og det er så godt. Har savnet ungene voldsomt!
Åh, så godt å høre du er hjemme :) kos deg med ungene! Og hvil godt :) og godt nyttår!

kos deg med ungene og egne omgivelser

Huff jeg hadde sluppet vettet sikkert! Bra du ble tatt på alvor, og at den lille har det fint fortsatt.. :Heartred

Så flott at du fikk komme hjem igjen, og at alt stod bra til! Høres ut som en utrolig skremmende opplevelse! Håper du får god oppfølgning videre, og at alt går som det skal hele veien frem - uten flere slike skremmende episoder!

Back
Topp