Huff så skummelt Bra alt går bra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du spør. [emoji173] Natta var lang, mest fordi det var fyrverkerirabalder til langt på natt. Hjemme holder de på til maks halv ett, og så er det bom stille. Og så plages jeg veldig med smerter der veneflonen står, og ble liggende å kjenne på det.Går det bra med deg? Hvordan var natt?
Virkelig?? Hva tenker du med? Er ingen lav eller høy terskel for og få ambulanse. Mennesker trenger hjelp, uavhengig av årsak. Håper du er ett nett troll og ikke en av de gravide her inne. Enn og si noe sånn!! Så fint og lese at det gikk bra siadle [emoji173]Synes den kommentaren der ikke har noe i et slikt innlegg å gjøre. Godt hun ble ivaretatt som hun ble, sier nå jeg!
Får ikke endret kommentaren min men den var ikke myntet på deg, men på den profilen som Du svarte til regner egentlig med at du skjønner det men vil bare si ifra [emoji4]Virkelig?? Hva tenker du med? Er ingen lav eller høy terskel for og få ambulanse. Mennesker trenger hjelp, uavhengig av årsak. Håper du er ett nett troll og ikke en av de gravide her inne. Enn og si noe sånn!! Så fint og lese at det gikk bra siadle [emoji173]
Virkelig?? Hva tenker du med? Er ingen lav eller høy terskel for og få ambulanse. Mennesker trenger hjelp, uavhengig av årsak.Enn og si noe sånn!! Så fint og lese at det gikk bra siadle [emoji173]
Oj, ambulanse for det der Er ikke det litt bortkasta bruk av ressurser?