Innlagt på St. Olavs

Går det bra med deg? Hvordan var natt?

Går det bra med deg? Hvordan var natt?
Takk for at du spør. [emoji173] Natta var lang, mest fordi det var fyrverkerirabalder til langt på natt. Hjemme holder de på til maks halv ett, og så er det bom stille. Og så plages jeg veldig med smerter der veneflonen står, og ble liggende å kjenne på det.

Kommer fortsatt litt blod, ingenting i bindet når jeg bare ligger, men det drypper når jeg er på do. Håpte jeg skulle få hjem i dag, men både jordmor og lege ønsker at jeg blir til i morgen, siden det ikke har gitt seg helt - og de ikke helt vet om det plutselig oppstår noe skummelt.

Mye sprell i magen da, det er jo positivt i det minste.

Godt du kjenner sprell [emoji173] Masse god bedring [emoji4]

❤️❤️

Synes den kommentaren der ikke har noe i et slikt innlegg å gjøre. Godt hun ble ivaretatt som hun ble, sier nå jeg!
Virkelig?? Hva tenker du med? Er ingen lav eller høy terskel for og få ambulanse. Mennesker trenger hjelp, uavhengig av årsak. Håper du er ett nett troll og ikke en av de gravide her inne. Enn og si noe sånn!! Så fint og lese at det gikk bra siadle [emoji173]

Virkelig?? Hva tenker du med? Er ingen lav eller høy terskel for og få ambulanse. Mennesker trenger hjelp, uavhengig av årsak. Håper du er ett nett troll og ikke en av de gravide her inne. Enn og si noe sånn!! Så fint og lese at det gikk bra siadle [emoji173]
Får ikke endret kommentaren min men den var ikke myntet på deg, men på den profilen som Du svarte til regner egentlig med at du skjønner det men vil bare si ifra [emoji4]

Virkelig?? Hva tenker du med? Er ingen lav eller høy terskel for og få ambulanse. Mennesker trenger hjelp, uavhengig av årsak.Enn og si noe sånn!! Så fint og lese at det gikk bra siadle [emoji173]

Åå så vanvittig skummelt! Jammen godt at du blir tatt så godt vare på.. Håper blødningen gir seg sånn at du får dratt hjem snart..
Godt du kjenner sprell fra lille propell(måtte bare rime. Haha)

Å fy flate!! Går helt kaldt her!! Sender en god klem og håper alt står bra til nå :)

Å fy flate!! Går helt kaldt her!! Sender en god klem og håper alt står bra til nå :)

Hjelp :eek: Men så utrolig bra at alt ser fint ut. Ingenting er bedre en solskinnshistorier:Heartred

Back
Topp