Innlagt på St. Olavs

Siadle

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Kalkunen sto på bordet, og alt var klart - jeg skulle bare en tur på do først. Reiser meg opp fra do, snur meg helt automatisk for å se ned i doskåla, og ser bare rødt! Alt er rødt, vannet, papiret, alt!

Besvimer nærmest der jeg står, og kommer meg ut i stua, med tårene trillende. Prøver å kjenne etter om jeg kjenner noe liv, men ingenting. Finner frem doppleren for å lytte, men er så skjelven at jeg ikke får frem noe vettugt. Mannen er på telefon med legevakt mens jeg holder på med dette, og plutselig står det to ambulansearbeidere i stua mi. Ble kjørt med blålys til St. Olavs, hvor jeg blir møtt av jordmor. Hun prøver å lytte, men finner heller ikke noe. Ikke noe blod i bindet, og ikke noe blod i do ved dette tidspunktet. Lege kommer inn, og vil ta en ultralyd. Hun finner HELDIGVIS en liten krabat som ser helt upåvirket ut av alt dramaet, og en morkake som ligger bare noen millimeter unna mormunnen (skjønner ikke helt den, for vi fikk beskjed om noe heeeelt annet på TUL), og som sannsynligvis er den store synderen

Er innlagt til observasjon til i morgen, i og med at jeg har så lang reisevei hjem, da er det forhåpentligvis like rolig med tanke på blødning. Skal egentlig på jobb 2. januar, men tør nok ikke det slik ståa er nå.

Ojj, så skremmende:nailbiting: godt dere handlet raskt og ble tatt godt vare på:Heartred:Heartred masse lykke til!! Klem:Heartred

Off, skremmende. Godt de så en liten sprelle.
God bedring

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️godt alt så bra ut..[emoji173]️[emoji173]️

God bedring ❤️❤️

Ojj den kjente jeg i magen :o
Så skremmende!
Ønsker deg god bedring, og håper det er siste gang dere får dere en sånn skremmende støkk!

For en skremmende opplevelse! Kjente det godt i magen nå :-(

Ta godt vare på deg selv <3 Godt babyen din har det bra <3

For en skremmende opplevelse. Godt mageboeren har det bra!

Er mange her inne som har opplevd akkurat det samme, men blir ikke henta i ambulanse.

Kjære tider! Nå var ikke du eller jeg der. Eller var i telefonen med legevakten. At sykepleieren eller legen på legevakten vurderer det dithen at det trengst ambulanse, så gjør det nok det også.
Sier litt når man blir lagt til observasjon på nyttåraften å ikke blir sendt hjem igjen. Syns sånne kommentarer er helt unødvendig.

Hilsen sykepleier

Kalkunen sto på bordet, og alt var klart - jeg skulle bare en tur på do først. Reiser meg opp fra do, snur meg helt automatisk for å se ned i doskåla, og ser bare rødt! Alt er rødt, vannet, papiret, alt!

Besvimer nærmest der jeg står, og kommer meg ut i stua, med tårene trillende. Prøver å kjenne etter om jeg kjenner noe liv, men ingenting. Finner frem doppleren for å lytte, men er så skjelven at jeg ikke får frem noe vettugt. Mannen er på telefon med legevakt mens jeg holder på med dette, og plutselig står det to ambulansearbeidere i stua mi. Ble kjørt med blålys til St. Olavs, hvor jeg blir møtt av jordmor. Hun prøver å lytte, men finner heller ikke noe. Ikke noe blod i bindet, og ikke noe blod i do ved dette tidspunktet. Lege kommer inn, og vil ta en ultralyd. Hun finner HELDIGVIS en liten krabat som ser helt upåvirket ut av alt dramaet, og en morkake som ligger bare noen millimeter unna mormunnen (skjønner ikke helt den, for vi fikk beskjed om noe heeeelt annet på TUL), og som sannsynligvis er den store synderen

Er innlagt til observasjon til i morgen, i og med at jeg har så lang reisevei hjem, da er det forhåpentligvis like rolig med tanke på blødning. Skal egentlig på jobb 2. januar, men tør nok ikke det slik ståa er nå.

For en skremmende opplevelse, så glad for at det er liv og at du blir så godt ivaretatt på sykehuset

Huff så skummelt! Godt alt stod bra til med lille krabaten! Håper du slipper mer blødninger :)

Off for en forferdelig opplevelse. Heldigvis stod alt bra til og du blir godt ivaretatt[emoji16][emoji1360][emoji1376]

Huff og huff! Så godt at alt er bra med lille! Blødninger er kjempe skummelt og skal alltid tas på alvor! Ta vare på deg selv <3

Back
Topp