Innlagt etter konisering

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
3 dager siden konisering. Ett vellykket inngrep. Men på jobb i dag kom styrtblødningen. Blødde ut ett nattbind på 1 time... Så nå ligger jeg her da. Mulig det blir operasjon, så jeg må faste...

Lykke til og god bedring!!

Hei! Så ubehagelig å styrtblø og så på jobb i tillegg.

Må innrømme at jeg ikke visste hva konisering var for noe, og leste meg litt opp på det nå. Leste også at det i seg selv kan være en psykisk belastning. Håper du har noen rundt deg som kan gi deg omsorg i tillegg til de på sykehuset :love2

Riktig god bedring til deg :Heartpink

Ble satt ett sting i går kveld... Ble også puttet inn noe adrenalin stoff for å stoppe blødningene. Senere på kvelden var blødningene roet seg så jeg fikk dra hjem. I dag er det mye mindre blødning, men jeg ligger helt i ro. Tar ingen sjanser...

Ble satt ett sting i går kveld... Ble også puttet inn noe adrenalin stoff for å stoppe blødningene. Senere på kvelden var blødningene roet seg så jeg fikk dra hjem. I dag er det mye mindre blødning, men jeg ligger helt i ro. Tar ingen sjanser...
God bedring :) Hørtes ekkelt ut!

God bedring

Back
Topp