Venterpåsistemann
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Her kan vi dele det vi har kjøpt til den lille i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte kjøpe denne på 40% i dag for å ha i vogna til vinteren
På Cubus . De har 40% frem til klokken 21fin hvor kjøpte du den?
Vi har easy grow , mener den har en «hette» som man kan ta over sportsdelen øverst så den sitter bedre fastForresten, noen som vet om noen vognposer som har strikk bak? sånn at man kan feste den til setet bak hode så den ikke bare sklir ned, om dere skjønner
Vi har easy grow , mener den har en «hette» som man kan ta over sportsdelen øverst så den sitter bedre fast
Forresten, noen som vet om noen vognposer som har strikk bak? sånn at man kan feste den til setet bak hode så den ikke bare sklir ned, om dere skjønner
Cute hvilken str kjøpte du?Jeg måtte kjøpe denne på 40% i dag for å ha i vogna til vinteren
Kjøpte 74/80 så får den heller være litt stor , en størrelse mindre er jo 3-6 mnd så fant ut den blir fort for liten før vinterenCute hvilken str kjøpte du?
Vår vognpose har små tau som festes bak slik at den ikke glir ned. Husker ikke hva den heter akkurat nå! Men det kan jeg jo sjekke når jeg kommer hjem hvis du vil
Jeg måtte herme! Den var too cute Tusen takk for tipsKjøpte 74/80 så får den heller være litt stor , en størrelse mindre er jo 3-6 mnd så fant ut den blir fort for liten før vinteren
Ja takk, gjerne
Den har vi og. Fantastisk god!Vis vedlegget 340500
Nå har jeg ikke kjøpt denne for minien i magen, men den er så god at jeg deler den. Beste vognposen jeg har hatt til barna mine. Hadde den til jenta vår som nå er 13 år og til de to andre etterpå. Kaizer lammeskinnspose. Blir ikke klamme og svette når de ligger i den.