Innkjøpsliste

Jeg SKAL ha emmaljunga barnevogn, gjerne en city cross! Ellers trenger vi absolutt alt. Veit jeg ikke vil ha Babybjørn bæreting, vurderer sjal eller noe annet der babyen kan ligge godt og ikke belaste hoftene. Og lekegrind, jeg skal ha lekegrind! Kikker på ulike senger også, har ikke bestemt meg enda.

Har ganske mye fra før. Trenger egentlig bare ny vogn. Brukt reisesengen som lekegrind sist... bli kanskje å kjøp noe bedre denne gangen. Vi får se. Vil ikke kjøp noe før jeg vet jeg kommer å bruke det. ;)

Gikk berserk på Kid i går :p 40% på alt til babyen!! Så da ble det soveskinn og sengetøy og litt diverse. Litt tiddlig sa du?! Tihi!

Har alt vi trenger vi også :-) deilig.
Blir eventulelt noe andre klær hvis det er en gutt :-)

Åh jeg har akkurat falt for leandersengen! Dæven for en lekker seng!! Også så praktisk at den kan brukes så lenge! Også har jeg begynt å snuse på Simovogn.. Irriterer meg at Emmaljunga ikke har sånn bøyle på kalesjen! Sånn som knepper den i lås liksom! Noen erfaringer?

Og skal dere ha vugge? Jeg tenkte opprinnelig at jeg bare skulle ha babynest til evt. samsoving, sofaen og etterhvert i barnesengen.. Men jeg veit ikke? Aldri gjort dette før jeg! Er det lurt med vugge? Skal jo ha lekegrind også.. Blir mye greier!

Last edited:
Åh jeg har akkurat falt for leandersengen! Dæven for en lekker seng!! Også så praktisk at den kan brukes så lenge! Også har jeg begynt å snuse på Simovogn.. Irriterer meg at Emmaljunga ikke har sånn bøyle på kalesjen! Sånn som knepper den i lås liksom! Noen erfaringer?
Det var det ene jeg ikke likte først med briovogna vår, at det ikke var sånn bøyle, men nå er jeg bare glad for det for den holder seg like godt oppe, og er myyye enklere å ta opp og ned! :)

Det var det ene jeg ikke likte først med briovogna vår, at det ikke var sånn bøyle, men nå er jeg bare glad for det for den holder seg like godt oppe, og er myyye enklere å ta opp og ned! :)
Godt å høre! :D Liker Emmaljungavognene veldig godt...

Får vi gutt, så har vi det meste :) Blir det jente, må vi ha alt :D ( utenom barnevogn, bilsete, sprinkelseng) men denne gangen vil jeg ha leandervugge!! :) Vil egentlig ha ny barnevogn også.. Hehe :) vil ha Emmaljunga tror jeg..veit hvor feriepengene går ja :D

Her blir det nok skikkelig budsjettbaby, men tenker å kjøpe mye brukt for å få mest mulig for pengene :) Har satt opp budsjett og greier, men ikke planlagt så mye hva jeg vil ha, annet enn ergobaby, ringslynge og babynest. Kommer nok til å sy en del selv, både babynest, vognpose og bilstolpose i hvert fall. Også er jeg ganske sikker på at jeg vil ha tøybleier :)

Vi har alt dessverre. .. eller ikke dessverre, men det er litt kjedelig. Vurderer hardt en sånn doomoo ammepute da, den så veldig god ut. Må den kjøpes på nett?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Solgte alt for ca et år siden jeg :P haha, så jeg må nok ha alt. Satser på å kjøpe brukt eller arve. Men det jeg føler jeg trenger (som jeg trengte forje gang)
-vogn (helst emmaljunga)
-babybjørn (ikke bæresjal, var bare stress :P)
-liten vugge eller kurv (som kan flyttes på fra stua til soverom)
-sprinkelseng til senere bruk
-bilstol

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har bestilt MobyWrap på ebay :P
Ellers så har me da mesta uansett kjønn. Har jenta frå før, og har arva masse guttakle av ei venninna ;)
Men må ha leikegrind, da savna eg sist.
Lure på å kjøpa ny BabyBjørn vippestol, for den gamle e godt sleten...kjøpt brukt(då brukt av 4 onga), jentungen har brukt an mykje, og venninno mi har lånt an, og blitt mykje brukt der og, så stoffet e godt slitt ;)
Vil gjerna ha ny vogn med 4 store hjul der 2 e svingbare...men må få solgt ei me har fyst :P

Jeg SKAL ha emmaljunga barnevogn, gjerne en city cross! Ellers trenger vi absolutt alt. Veit jeg ikke vil ha Babybjørn bæreting, vurderer sjal eller noe annet der babyen kan ligge godt og ikke belaste hoftene. Og lekegrind, jeg skal ha lekegrind! Kikker på ulike senger også, har ikke bestemt meg enda.
Jeg vil også emmaljunga vogn, city cross :) vi har vogn fra datteren, men ønsker oss ny siden den andre er så innamri sliten og godt brukt hehe har sett på ergobaby, som følger med slik til nyfødte. har både bæresjal og babybjørn fra før av. Men liksom gidder ikke å knyte og babybjørn er ikke så bra for hoftene og kan ikke brukes før de er større. :)

Gleder meg syyyykt masse til å shoppe :) Vet allerede hva som trengs :) Blir det jente har vi en haug med klær, men kommer til å kjøpe litt for det.

Tørr ikke å kjøpe noe før over uke 12...helst uke 18.

Innkjøp:
  • Emmaljunga City cross
  • Ergobaby bæresele (har både babybjørn og bæresjal, men øsnker noe som er lett og egner seg for nyfødt også)
  • Vugge (har sengehimmel fra før)
  • Bilsete til nyfødt (hadde et gammelt, som ikke er noe bra for nyfødte)
  • Babybjørn vippestol (har en annen fra før, men vil si denne er ti ganger bedre)
  • Babybjørn reiseseng
  • Stokke tripptrapp stol
  • Ammepute
Alt annet har vi....så lenge det ikke blir gutt. Noe nytt ønsker vi uansett :) Herremin som jeg gleder meg å kjøpe inn til babyen :)

Elsker å søke etter barn ting.. Har en del fra jenta mi, men hu er født på våren og nå får jeg på høsten så blir nok litt nye klær uansett kjønn... Også skal vi ha:

Babysete til stokkestol
Voksipose til bilstol
Babynest
Mulig hardbag til tfk
Stelleveske
Og gode vinterklær fra nøstebarn

Gleder meg til å få vite kjønn og til at jeg kan begynne å handle litt:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp