Innkjøpsliste

Har det meste. Men skal ha bedside crib og stokke newborn. Det hadde cært utrooolig praktisk til førstemann, men visste egentlig ikke at vi ville trengt det. Så i ettertid at d hadde vært praktisk :) Også skal jeg ha trille som jeg kan klipse på maxi cosien på, ble kjwmpetungt å bære på :p
 
MÅ Ha babycall med sånn kamera så jeg kan se babyn i tillegg til å høre lydene <3
 
Har det meste. Men skal ha bedside crib og stokke newborn. Det hadde cært utrooolig praktisk til førstemann, men visste egentlig ikke at vi ville trengt det. Så i ettertid at d hadde vært praktisk :) Også skal jeg ha trille som jeg kan klipse på maxi cosien på, ble kjwmpetungt å bære på :p

Jaa stokke newborn vil vi også ha...! ;) *enda en ting å skrive på lista* hihi :)
 
Har seng, dette er et arvestykke. Får muligens vogn av besteforeldrene.
Kikket litt på stellebord også :)
 
Vi må ha ny vogn iallefall, ny sprinkelseng med to høyder , stellebord, en sånn baby stol en setter på tripp trapp stolen, baby call, ,,,
Mye har vi fra første som :babygym ,vippestol, bilstoler, leker, klær ( spørs hvilket kjønn seff, hadde jo vært utrolig praktisk med en ny jente ;) men sier jo ikke nei til en gutt :):) ) , ammepute, stellebag,tisselaken, dyner +sengetøy, bryst pumpe,

Hvorfor MÅ flere ha emmaljunga??:)
 
Jeg ønsker meg Emmaljunga pga stor bag, mange praktiske finesser, store hjul, solid og pent utsende. Ordentlig babyvogn synes jeg :0)
 
Det er vel nesten d samme som slik babynest. Tenkte j sku prøve å sy selv :)

Ser veldig lun og deilig ut :)

Sleepyhead er vell dobbelt så dyrt som håndlagde :) kan bestille fra flere på nett og velge akkurat hvilket mønster du vil ha selv :) betalte 450 for min
 
Jeg kjøpte emmaljunga sist av flere grunner.
Veldig god å trille, fire hjul, stor bag, fin, stabil og stødig vogn osv osv.. Eneste er at den er litt tung, men det er en vanesak og hadde aldri problemer med det :)
 
Sleepyhead er vell dobbelt så dyrt som håndlagde :) kan bestille fra flere på nett og velge akkurat hvilket mønster du vil ha selv :) betalte 450 for min
Ikke sant. :) snart ikke verdt å knote med å sy selv en gang :)
 
Jeg skulle jo ikke ha flere barn, så har gitt vekk nesten alt:( håper jeg kan få tilbake lekegrind, bæresele og vippestol. Vogn har jeg:) Må ha nytt bilsete:)
 
Jeg har det meste fra forrige gang, men ønsker meg en Emmaljunga City cross. :)
Og så trenger jeg et nytt stellebord og sprinkelseng.
Har sett litt på Babynest, og synes de er så skjønne. Så kommer nok til kjøpe en sånn.
Ammepute var bortkasta penger for meg forrige gang, så det blir ikke kjøpt.

OG forresten, jeg har nå hekla ørten babytepper til venninner, nå kan jeg endelig lage noen til meg selv!! :D
 
Lista er allerede påbegynt. Må ha ny vogn, solgte vår gamle :p lammeskinn, stelleveske, babyinnlegg til ergo selen, leiketeppe og ein soveplass på dagtid ♡ tenkte å sy babynest.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi starter på scratch, så det blir så koselig når vi starter med handlingen! Jeg skal skrive en detaljert liste, og luke bort alt det unødvendige, slik at vi unngår flest mulig bomkjøp :p
Jeg gleder meg til mamma får vite nyheten etter UL i uke 12, da skal jeg saumfare kjelleren etter gjemte skatter fra min barndom!
 
Back
Topp