Innkjøpsliste

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Har jo nesten akkurat funnet ut at jeg er gravid, men takene om innkjøp har allerede meldt seg.

Noen som allerede har kjøpt inn noe, eller har noen tanker om at DET SKAL JEG HA! Artig å se hva vi mener vi trenger.
 
Jeg SKAL ha emmaljunga vogn, og angel sound :p. Har egentlig ingenting av utstyr så blir rimelig mye stasj å handle inn etterhvert :D gleder meg så til å gjøre klart babyrommet! <3
 
Jeg har lyst til å prøve slynge/bæresjal, det ser så koselig og praktisk ut!
 
Jeg skal arve mye av søsteren min som har en to sønner fra før av, og moren min skal kjøpe vogn til meg. Så jeg må se an hva vi må handle etterhvert som vi får ting. :) Men jeg drømmer og titter mye. ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Sitter mye på nettet å titter her hvertfall :p Har ingen barn fra før, så trenger det aller meste. Har endel venner og bekjente som er ferdige med barn, så håper kanskje vi kan arve/låne litt derfra, men kjenner jeg aller helst vil ha alt nytt ;) Kommer til å svi i lommeboka! Men vi skal jo forhåpentligvis ha flere barn, så får se på det som en investering ;)

En ting jeg SKAL ha er leandervugge! Den er SÅ fin, og praktisk! Kan både henge i stua, på soverommet vårt den første tiden og på verandaen om sommeren. :D
 
Har det meste, men så er det noen ting vi så behov for sist gang som vi i tillegg vil ha nå :) Blant annet sprinkelseng man kan ta ned ene sida på!
 
"Må" ha Emmaljunga vogn i hvertfall.. Og bilstol.. Kili seng, Leandervugge,Tripp trapp, Babybjørn vippestol.. Er jo så mye fint :0) Vet hva årets feriepenger går til i hvertfall ;0P
 
"Må" ha Emmaljunga vogn i hvertfall.. Og bilstol.. Kili seng, Leandervugge,Tripp trapp, Babybjørn vippestol.. Er jo så mye fint :0) Vet hva årets feriepenger går til i hvertfall ;0P
Tenkt samme selv. Vi hadde egentlig begynt å snakke om ferietur til sommeren, men så ble vi gravide :D og da la vi det på is. Vil heller ha penger å bruke på babystash og barnerom <3
 
Har mye fra forrige:)

Men vil ha:
- bæresjal el (noe å bære i)
- babynest
- lekegrind (hadde ikke d sist)
Og mulig en ny bilstol... Den vi hadde sist var hinsides tung!!
 
Dette er mitt første, så vi må handle inn det allermeste:) Men det jeg MÅ ha er en Bugaboo cameleon vogn,
den er så fin og praktisk. :) Ellers har jeg klødd i fingrene på baby klær så en dag ble en baby lue og genser med meg hjem xsmile8
 
Jeg har det meste, men denne gangen skal jeg ha leandervugge og så må vi ha ny stellekommode og grindseng :)
 
Må med en gang få anbefale verdens beste ammepute: doomoo ammepute, heeelt fantastisk, allerde kjøpt ny nå :-D
 
Sitter mye på nettet å titter her hvertfall :p Har ingen barn fra før, så trenger det aller meste. Har endel venner og bekjente som er ferdige med barn, så håper kanskje vi kan arve/låne litt derfra, men kjenner jeg aller helst vil ha alt nytt ;) Kommer til å svi i lommeboka! Men vi skal jo forhåpentligvis ha flere barn, så får se på det som en investering ;)

En ting jeg SKAL ha er leandervugge! Den er SÅ fin, og praktisk! Kan både henge i stua, på soverommet vårt den første tiden og på verandaen om sommeren. :D

Men vi får jo ikke sommerbaby da ;) har leandervugge selv. Gull verdt!
 
Har ikke noe enda, men ønskelista er lang:)! Har lyst på ny vogn, også risarosa pose har jeg veeeeldig lyst på, men den er veeeeldig dyr... Ellers så får vi se etterhvert hva vi får.. Skal selv sy babynest, babywrap til bilstolen, og bæresjal;) hihi... sommerfugler:D
 
Den er fin ja, men syns den er så dyr :(

En del penger, men jammen er det noe som blir godt brukt, både under svangerskapet, under mating og som babyen kan ligge i på sofaen bl.a. så da syns jeg ikke prisen er så ille :) Den er ikke så mye dyrere enn andre, eller? :) 599 for de som er på tilbud, det er de mer enn verdt syns jeg ;-)
 
En del penger, men jammen er det noe som blir godt brukt, både under svangerskapet, under mating og som babyen kan ligge i på sofaen bl.a. så da syns jeg ikke prisen er så ille :) Den er ikke så mye dyrere enn andre, eller? :) 599 for de som er på tilbud, det er de mer enn verdt syns jeg ;-)

Ja, det er kanskje noe man bruker mye! ;)
 
Back
Topp