Innkjøp

Kjøpt eit ekstra tisselaken og to pk gulpeklutar. Må fylle på lageret med salve og babyolje. Og det er vel det :woot:

Men litt større prosjekt å få 2 åringen over i stor seng o_O Og å flytte alle klea hans vekk frå stelleplassen og inn på rommet + vaske opp babyklea som har stått 2,5 år på loftet. Men sistnevnte drøyer eg det ei stund med endå...
Lest flere steder at det ikke anbefales tisselaken fordi det ikke puster.. om babyen skal snu seg... syntes det er så vanskelig om jeg skal kjøpe det eller ikke
 
Lest flere steder at det ikke anbefales tisselaken fordi det ikke puster.. om babyen skal snu seg... syntes det er så vanskelig om jeg skal kjøpe det eller ikke
Det går jo an å ha feks i nedre del av senga hvis man er redd for bleielekkasje? Vi brukte aldri til minste, tok det i bruk nå under bleieslutt for å ha i vogn og bilstol.
 
Det går jo an å ha feks i nedre del av senga hvis man er redd for bleielekkasje? Vi brukte aldri til minste, tok det i bruk nå under bleieslutt for å ha i vogn og bilstol.
Jeg har kjøpt tissekladder på apoteket og er heldig som har tepperenser !:)
 
Jeg har kjøpt aerosleep madrassbeskytter. Dyrt, men trengte uansett madrass og den amerikanske sprinkelsengen vi har arvet er større enn norske så jeg måtte opp i størrelse på madrass og tilpasse selv. Den er vanntett nederst og har et pustende lag oppå. Ser veldig bra ut :)
(Ikke tatt meg råd til sånne dyre ting til moseskurv/vugge som brukes mye kortere, der tenker jeg at madrassen er så tynn at den heller får vaskes og tørkes ved behov.)
 
20 % på kaos stellesekk i dag om noen vurderer de
 
Back
Topp